To dlaczego w wykazie jest Woronicza na solówki? Nie ma to jak rozpowszechnianie niesprawdzonych informacji, najpierw miała być Arriva, później Grodzio, a okazuję się, że chyba jednak MZA.
Zmiany obsługowe - czerwiec 2020
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 2826
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Oglądałem nowy rozkład i na pierwszy rzut oka mam wrażenie że jest jeszcze rzadziej niż przed skróceniem. M.in. w ogóle nie zauważono że istnieje coś takiego jak godziny szczytu.Flash8222 pisze: ↑24 cze 2020, 9:50Przy dwóch brygadach w DP i jednej w DS? Obecny burmistrz Piaseczna nie jest zainteresowany powrotem pod dworzec kolejowy.michael112 pisze: ↑23 cze 2020, 21:34Ciekaw jestem czy skrócenie pociągnie za sobą poprawienie częstotliwości albo lepszą częstotliwość w kursach wariantowych do Bąkówki czy cm. płd?
I czy wróci 709 do PKP Piaseczno, bo to chyba by ułatwiło przesiadki.
No sorry, ale dla pasażera jedyną rozsądną zaletą zamiany połączenia bezpośredniego na przesiadkowe jest poprawienie częstotliwości, a nie jeszcze jej pogorszenie. Tak mamy zachęcać pasażerów do przesiadek? Czy to ma ręce i nogi?
Wysłałem Tobie zdjęcie które tutaj publikuję, nawet nic nie odpisałeś mi. WIelki Ashir nie miał racji i nawet nie potrafił przyznać się do błędu.
Zastanawiałem się czy Tobie odpisać, ale stwierdziłem, że nie ma sensu pisania kolejnych wywodów i w ogóle tracenia czasu. To co przesłałeś ma datę od 1.07 czy to są dane aktualne tego nie wiem, natomiast w międzyczasie ZTM zmienił zdanie i skrócenie trasy 727 będzie już od jutra, od 29.06. Na jutro w wyprawkach dla R-1 "Woronicza" jest wpisane 1 i 2/727 na solówki. Czas pracy 3:45 - 13:31 - 0:37 oraz 3:52 - 13:51 - 23:05 i do tych brygad zostali przypisani kierowcy. Wyprawki są z piątku czy to jest wersja aktualna i ostateczna tego nie wiem, natomiast średnio mnie to obchodzi. Może tylko na te 2 dni MZA dostało te brygady. Do żadnego błędu się nie muszę przyznawać, bo to nie ja ustalam obsługę i nie ja publikuję dokumenty. Zresztą do prawdziwości tych danych też ostrożnie podchodzę.
- TranslatorPS
- Posty: 627
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Krótko mówiąc Panowie, najprościej będzie poczekać do środy i zobaczyć, czy czasem obydwaj nie macie racji, zamiast rozbijać się nawzajem. @ashir, w poście z 27.06. mogłeś się jednak był powstrzymać od zarzutów.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
To nie były zarzuty. Jeśli już jakieś można mieć to do ZTMu, że sam nie może się zdecydować, kiedy wprowadzić zmiany.
Chyba wychodzą u kogoś kompleksiki... jeszcze Większy (a może z większym...) Flash za każdym razem przyznaje się do błędu... to jak to było Flash, elektryków na Stalowej nie będzie, bo infrastruktura za słaba i stalowe elektryki pójdą na Woronicza za 88xx?
Przyznania się do błędu jeszcze nie widziałem
Po co spieszyć, przecież do końca życia mamy na to czas.
Cóż, Stoen wciąż nie zrobił przyłącza energetycznego ale miasto poradziło sobie całkiem nieźle z tym problemem. MZA dostało prąd od Metra. Gdyby nie metro to byłby ładny blamaż ze strony miasta oraz MZA. Ale to chyba zły temat na to.
Nie mnie o to pytaj.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26820
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dwie różne firmy, obrót energią elektryczną - nie znam szczegółów, ale może być bardziej skomplikowane, niż się wydaje.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 5087
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Na ZS7 - Ostrobramska , czy coś innego ?.
Osobiście bym wzmocnił nieco 702 zważywszy na obecne limity oraz frekwencje w godzinach szczytu ale pewnie nie ma co liczyć
Osobiście bym wzmocnił nieco 702 zważywszy na obecne limity oraz frekwencje w godzinach szczytu ale pewnie nie ma co liczyć
- Solaris
- Posty: 534
- Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
- Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG
Niekoniecznie musi być skomplikowane. Jeżeli gdzieś blisko zajezdni metro ma rozdzielnię średniego napięcia o odpowiedniej mocy, to robisz przyłącze z osobnym licznikiem. Reszta to kwestia tylko odpowiednio skonstruowanych umów, a do tego mają prawników. Chyba, że jest jakiś ustawowo prawny zakaz handlowania energią, między spółkami będącymi we władaniu skarbu miasta.
Woronicza na 727 jest także po 1.07. Tak więc, no...ashir pisze: ↑28 cze 2020, 22:43Zastanawiałem się czy Tobie odpisać, ale stwierdziłem, że nie ma sensu pisania kolejnych wywodów i w ogóle tracenia czasu. To co przesłałeś ma datę od 1.07 czy to są dane aktualne tego nie wiem, natomiast w międzyczasie ZTM zmienił zdanie i skrócenie trasy 727 będzie już od jutra, od 29.06. Na jutro w wyprawkach dla R-1 "Woronicza" jest wpisane 1 i 2/727 na solówki. Czas pracy 3:45 - 13:31 - 0:37 oraz 3:52 - 13:51 - 23:05 i do tych brygad zostali przypisani kierowcy. Wyprawki są z piątku czy to jest wersja aktualna i ostateczna tego nie wiem, natomiast średnio mnie to obchodzi. Może tylko na te 2 dni MZA dostało te brygady. Do żadnego błędu się nie muszę przyznawać, bo to nie ja ustalam obsługę i nie ja publikuję dokumenty. Zresztą do prawdziwości tych danych też ostrożnie podchodzę.