Zmiany obsługowe - sierpień 2020

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2195
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Zmiany obsługowe - sierpień 2020

Post autor: MJ » 06 sie 2020, 18:48

Zmiany obsługowe od 10 sierpnia 2020

Mobilis wchodzi na całodzienne brygady 131.
Arriva schodzi z kilku brygad 175 i 193 na rzecz Woronicza, ale w zamian dostaje 185.
Więcej Kleszczowej na 317.

Mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego ekologiczne wozy są zdejmowane z linii na Trakcie Królewskim i przerzucane na linie, które nie mają styczności z Krakowskim i okolicami?

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 06 sie 2020, 19:02

Przypuszczam że chodzi o to, żeby Woronicza wysyłała na 175 elektryki.

Jurand
Posty: 1062
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 06 sie 2020, 21:20

MJ pisze:
06 sie 2020, 18:48
Zmiany obsługowe od 10 sierpnia 2020

Mobilis wchodzi na całodzienne brygady 131.
Arriva schodzi z kilku brygad 175 i 193 na rzecz Woronicza, ale w zamian dostaje 185.
Więcej Kleszczowej na 317.

Mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego ekologiczne wozy są zdejmowane z linii na Trakcie Królewskim i przerzucane na linie, które nie mają styczności z Krakowskim i okolicami?
Rozsądniej by było zabrane brygady Arrivy ze 175 i 193 zagospodarować na 180 jeżdżące TK. Nadal na 180 można spotkać stare Many z R13

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 06 sie 2020, 21:24

Jurand pisze:
06 sie 2020, 21:20
MJ pisze:
06 sie 2020, 18:48
Zmiany obsługowe od 10 sierpnia 2020

Mobilis wchodzi na całodzienne brygady 131.
Arriva schodzi z kilku brygad 175 i 193 na rzecz Woronicza, ale w zamian dostaje 185.
Więcej Kleszczowej na 317.

Mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego ekologiczne wozy są zdejmowane z linii na Trakcie Królewskim i przerzucane na linie, które nie mają styczności z Krakowskim i okolicami?
Rozsądniej by było zabrane brygady Arrivy ze 175 i 193 zagospodarować na 180 jeżdżące TK. Nadal na 180 można spotkać stare Many z R13
Tylko, że obsługa na 180 już została dostosowana do MZA w celu obsługi przez autobusy elektryczne. A, że ładowarek nie ma to inna sprawa.

Jurand
Posty: 1062
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 06 sie 2020, 22:31

SławekM pisze:
06 sie 2020, 21:24
Jurand pisze:
06 sie 2020, 21:20

Rozsądniej by było zabrane brygady Arrivy ze 175 i 193 zagospodarować na 180 jeżdżące TK. Nadal na 180 można spotkać stare Many z R13
Tylko, że obsługa na 180 już została dostosowana do MZA w celu obsługi przez autobusy elektryczne. A, że ładowarek nie ma to inna sprawa.
No ba.
Pewnie że została dostosowana.
Jak wspomniałeś że ładowarek brak i reszty elektryków też, więc na ten czas mogły by wrócić gazowce Arrivy, chyba są bardziej Eco aniżeli NG313.
Jak pokazuje życie, zmiany obsługowe wchodzą niemalże z dnia na dzień, więc na 185 zarówno R7, R10 i R13 mogły by jeszcze te kilka tygodni pojeździć.

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 07 sie 2020, 9:36

SławekM pisze:
06 sie 2020, 21:24
Tylko, że obsługa na 180 już została dostosowana do MZA w celu obsługi przez autobusy elektryczne. A, że ładowarek nie ma to inna sprawa.
W weekend jakoś Arriva jeździ jednym maratonem na 180 i przyszła obecność elektryków tu nie przeszkadza.

No to wozy Arrivy będą mogły po Wisłostradzie popylać (a no tak są testy).

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 07 sie 2020, 10:31

Ze zmian wynika, że Ostrobramska schodząc ze 131 i 185 odzyskuje 10 całek. Czy spada plan brygadowy, czy te brygady będą w jakiś sposób zagospodarowane?

fraktal
Posty: 5469
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 07 sie 2020, 15:53

man1956 pisze:
07 sie 2020, 10:31
Ze zmian wynika, że Ostrobramska schodząc ze 131 i 185 odzyskuje 10 całek. Czy spada plan brygadowy, czy te brygady będą w jakiś sposób zagospodarowane?
Na Ostrobramskiej mało kierowców, bo urlopy, spada plan.

KR88
Posty: 167
Rejestracja: 28 mar 2020, 10:21

Post autor: KR88 » 07 sie 2020, 17:05

Całkiem przyjemne to nowe 102, nawet mimo piątku.

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 10 sie 2020, 21:14

KR88 pisze:
07 sie 2020, 17:05
Całkiem przyjemne to nowe 102, nawet mimo piątku.
Bo nikt nie jeździ?

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 11 sie 2020, 8:19

person pisze:
10 sie 2020, 21:14
KR88 pisze:
07 sie 2020, 17:05
Całkiem przyjemne to nowe 102, nawet mimo piątku.
Bo nikt nie jeździ?
Jeżdżą. Wczoraj po 17 przy UW w kierunku Olszynki naliczyłem 5 pasażerów a w stronę Emilki przed 19 - 7.

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 11 sie 2020, 12:46

Teraz jest szczyt wakacji, więc nie można uogólniać. Tak czy owak nowa końcówka 102 do Emilii Plater jest idiotyczna. Już lepiej byłoby puścić tę linię chociażby do Konwiktorskiej.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 11 sie 2020, 15:00

man1956 pisze:
11 sie 2020, 12:46
Już lepiej byłoby puścić tę linię chociażby do Konwiktorskiej.
Dziwnie zapisałeś Rondo Waszyngtona.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27359
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 11 sie 2020, 15:02

Dziwnie zapisaliście "wypierdolić w pizdu".
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Georg
Posty: 5937
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 11 sie 2020, 15:20

fik pisze:
11 sie 2020, 15:02
Dziwnie zapisaliście "wypierdolić w pizdu".
:lol: Krótki komentarz, ale piękny. Taki był plan na początku, ale mieszkańcy Grochowa podnieśli raban, że muszą mieć bezpośredni autobus pod UW.

Zablokowany