Zmiany obsługowe - sierpień 2020
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Zmiany obsługowe - sierpień 2020
Zmiany obsługowe od 10 sierpnia 2020
Mobilis wchodzi na całodzienne brygady 131.
Arriva schodzi z kilku brygad 175 i 193 na rzecz Woronicza, ale w zamian dostaje 185.
Więcej Kleszczowej na 317.
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego ekologiczne wozy są zdejmowane z linii na Trakcie Królewskim i przerzucane na linie, które nie mają styczności z Krakowskim i okolicami?
Mobilis wchodzi na całodzienne brygady 131.
Arriva schodzi z kilku brygad 175 i 193 na rzecz Woronicza, ale w zamian dostaje 185.
Więcej Kleszczowej na 317.
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego ekologiczne wozy są zdejmowane z linii na Trakcie Królewskim i przerzucane na linie, które nie mają styczności z Krakowskim i okolicami?
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Przypuszczam że chodzi o to, żeby Woronicza wysyłała na 175 elektryki.
Rozsądniej by było zabrane brygady Arrivy ze 175 i 193 zagospodarować na 180 jeżdżące TK. Nadal na 180 można spotkać stare Many z R13MJ pisze: ↑06 sie 2020, 18:48Zmiany obsługowe od 10 sierpnia 2020
Mobilis wchodzi na całodzienne brygady 131.
Arriva schodzi z kilku brygad 175 i 193 na rzecz Woronicza, ale w zamian dostaje 185.
Więcej Kleszczowej na 317.
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego ekologiczne wozy są zdejmowane z linii na Trakcie Królewskim i przerzucane na linie, które nie mają styczności z Krakowskim i okolicami?
Tylko, że obsługa na 180 już została dostosowana do MZA w celu obsługi przez autobusy elektryczne. A, że ładowarek nie ma to inna sprawa.Jurand pisze: ↑06 sie 2020, 21:20Rozsądniej by było zabrane brygady Arrivy ze 175 i 193 zagospodarować na 180 jeżdżące TK. Nadal na 180 można spotkać stare Many z R13MJ pisze: ↑06 sie 2020, 18:48Zmiany obsługowe od 10 sierpnia 2020
Mobilis wchodzi na całodzienne brygady 131.
Arriva schodzi z kilku brygad 175 i 193 na rzecz Woronicza, ale w zamian dostaje 185.
Więcej Kleszczowej na 317.
Mógłby mi ktoś wytłumaczyć dlaczego ekologiczne wozy są zdejmowane z linii na Trakcie Królewskim i przerzucane na linie, które nie mają styczności z Krakowskim i okolicami?
No ba.
Pewnie że została dostosowana.
Jak wspomniałeś że ładowarek brak i reszty elektryków też, więc na ten czas mogły by wrócić gazowce Arrivy, chyba są bardziej Eco aniżeli NG313.
Jak pokazuje życie, zmiany obsługowe wchodzą niemalże z dnia na dzień, więc na 185 zarówno R7, R10 i R13 mogły by jeszcze te kilka tygodni pojeździć.
W weekend jakoś Arriva jeździ jednym maratonem na 180 i przyszła obecność elektryków tu nie przeszkadza.
No to wozy Arrivy będą mogły po Wisłostradzie popylać (a no tak są testy).
Ze zmian wynika, że Ostrobramska schodząc ze 131 i 185 odzyskuje 10 całek. Czy spada plan brygadowy, czy te brygady będą w jakiś sposób zagospodarowane?
Całkiem przyjemne to nowe 102, nawet mimo piątku.
Teraz jest szczyt wakacji, więc nie można uogólniać. Tak czy owak nowa końcówka 102 do Emilii Plater jest idiotyczna. Już lepiej byłoby puścić tę linię chociażby do Konwiktorskiej.
-
- Posty: 4069
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt: