Zmiany obsługowe - październik 2020

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Jurand
Posty: 1062
Rejestracja: 06 lis 2018, 13:42

Post autor: Jurand » 18 paź 2020, 7:58

No nadwyżka MANów z Mobilisu teraz znajdzie zatrudnienie.
Niektóre pojedyńcze wtyczki np na 190 to taka sztuka dla sztuki.

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 paź 2020, 12:43

A jak wygląda kwestia wtyczek na 150, 199, 220, 245, 707, 714, 715, 719, 739? Czy gminy będą dopłacać za dodatkowe kursy czy koszty na siebie bierze w całości Warszawa?

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8267
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 18 paź 2020, 14:16

ashir pisze:
17 paź 2020, 21:57
Od poniedziałku mnóstwo wtyczek. :)
Będą też wtyczki... tramwajowe.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 18 paź 2020, 14:27

Dzięki temu że mamy plan mniejszy o kilka brygad bodajże o 6 lub 7 brygad w stosunku do pierwszej połowy 2020 roku to kilka D4x się znajdzie ale szału nie będzie, z resztą na jutro trwa mobilizacja ludzi, gorzej ze sprzętem może cos się wystruga.

Naród i tak będzie robił co chce i jak chce więc po co te wtyczki, jak i tak jeden będzie jechał nabity po sufit a zanim dwa na pusto. Taka mentalność bo pierwszy będzie szybciej o 0,4 sekundy.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 18 paź 2020, 14:32

Zechciałby się ktoś podzielić jakimiś szczegółami? Jakie linie, od której wyjazdy?

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 18 paź 2020, 15:22

bartoni722 pisze:
18 paź 2020, 14:32
Zechciałby się ktoś podzielić jakimiś szczegółami? Jakie linie, od której wyjazdy?

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Dużo tego nie będzie nawet nie zauważalne pewnie. Bo to wtyczki będzie miał kto i czym wyjechać to wyjedzie jak nie to trudno. W sumie w autobusach też dużo tego nie ma i nie wiadomo czy wszystko wyjedzie. Niestety takie czasy ZTM nie zawsze chcieć ponad plan to dostanie na już może od połowy tygodnia się poukłada wszystko w planach poszczególnych przewoźników z ludźmi i wtedy 100 procent dodatkowo ponad plan ruszy.

Teraz odbija się czkawką brak możliwości spięcia 105 w potrójne zestawy. Zamiast 31 na Jazzy o pojemności niczego, można by do Wilanowskiej wydłużyć kursy i dać potrójne. Kilka linii by się tak zdało ogarnąć no ale się nie da.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 18 paź 2020, 16:01

Przypominam, że wypuszczając trójskłady stopiątek na miasto wcale nie zwiększamy podaży, albo zwiększamy ją tylko pozornie. Co innego, np. w Gdańsku czy Krakowie gdzie dominują przystanki pojedyncze, a także jest mniej kursów na godzinę. U nas, w szczycie komunikacyjnym bardzo często zdarza się że na przystanek podjeżdżają jednocześnie 2 składy dwuwagonowe. Trzeba też pamiętać o sygnalizacji na Rondzie Dmowskiego, czy Rondzie Czterdziestolatka, która przepuszcza 2 składy na cykl. Przy założeniu że wszystkie składy miałyby być trójwagonowe, przepustowość spada o połowę, podaż miejsc także spada.

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 18 paź 2020, 16:55

Nie pisałem że wszystkie ale na kilku dodatkach by zdały egzamin. Zamiast wysyłać x wtyczek zrobić x potrójnych i było by to z sensem.

31 całodzienne brygady Jazzy dodatki wydłużone do Wilanowskiej potrójne. Coś w ten deseń.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

ITS A 218
Posty: 3159
Rejestracja: 30 cze 2006, 16:29
Lokalizacja: stąd

Post autor: ITS A 218 » 18 paź 2020, 18:29

Niektóre linie dostaną większe pojazdy, tak jak to było wiosną?
RELOBUS A38 ESTRADY

ashir
Posty: 27688
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 18 paź 2020, 18:33

Nie bardzo jest to możliwe przy rozkładach powszednich.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 paź 2020, 19:26

bartoni722 pisze:
18 paź 2020, 14:32
Zechciałby się ktoś podzielić jakimiś szczegółami? Jakie linie, od której wyjazdy?

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
R1+R2 na 24, R3 na 4, R4 na 2bis.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

man1956
Posty: 1528
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 18 paź 2020, 20:15

A solówki na 6 i 27 zostają?

beni
Posty: 2739
Rejestracja: 16 kwie 2006, 14:53

Post autor: beni » 18 paź 2020, 21:43

Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona

Até a próxima.

mkm101
Posty: 992
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 19 paź 2020, 3:34

beni pisze:
18 paź 2020, 16:55
Nie pisałem że wszystkie ale na kilku dodatkach by zdały egzamin. Zamiast wysyłać x wtyczek zrobić x potrójnych i było by to z sensem.
Biorąc pod uwagę że przepustowość przystanków i większości skrzyżowań to 4 wagony pojedyncze - to wpuszczenie składów 3-wagonowych oznacza że na jednym cyklu zamiast 2 składów 2-wagonowych (= 2 niskopodłogowców) przejedzie jeden skład 3-wagonowy, kolejne tramwaje poczekają.
Egzamin na niedostateczny.
beni pisze:
18 paź 2020, 16:55
31 całodzienne brygady Jazzy dodatki wydłużone do Wilanowskiej potrójne. Coś w ten deseń.
Kłania się przepustowość na ciągu Wołoska-Marynarska oraz fakt potrzeby większej liczby brygad 3-wagonowych niż obecnie brygad Jazzów.
Skąd wziąć potrzebne wagony i jak nie zakorkować Służewca?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 19 paź 2020, 7:47

Fantastyczny pomysł marnować potrójniaki na wożenie powietrza miedzy Wierzbnem a Wilanowską. Kurde, to już było i się nie sprawdziło.

Sieć jest zbudowana na tramwaje długości ok. 30 metrów, jak już ktoś wcześniej zauważył. Kiedyś będzie można (a osobiście sądzę nawet, że będzie trzeba) pomyśleć o tramwajach 60-metrowych ale pod warunkiem bardo głębokich zmian w układzie linii i przebudowy niektórych skrzyżowań, więc sądzę, że w konsultacjach to i tak nie przejdzie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Zablokowany