Zmiany obsługowe - październik 2020
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
No nadwyżka MANów z Mobilisu teraz znajdzie zatrudnienie.
Niektóre pojedyńcze wtyczki np na 190 to taka sztuka dla sztuki.
Niektóre pojedyńcze wtyczki np na 190 to taka sztuka dla sztuki.
A jak wygląda kwestia wtyczek na 150, 199, 220, 245, 707, 714, 715, 719, 739? Czy gminy będą dopłacać za dodatkowe kursy czy koszty na siebie bierze w całości Warszawa?
Dzięki temu że mamy plan mniejszy o kilka brygad bodajże o 6 lub 7 brygad w stosunku do pierwszej połowy 2020 roku to kilka D4x się znajdzie ale szału nie będzie, z resztą na jutro trwa mobilizacja ludzi, gorzej ze sprzętem może cos się wystruga.
Naród i tak będzie robił co chce i jak chce więc po co te wtyczki, jak i tak jeden będzie jechał nabity po sufit a zanim dwa na pusto. Taka mentalność bo pierwszy będzie szybciej o 0,4 sekundy.
Naród i tak będzie robił co chce i jak chce więc po co te wtyczki, jak i tak jeden będzie jechał nabity po sufit a zanim dwa na pusto. Taka mentalność bo pierwszy będzie szybciej o 0,4 sekundy.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Zechciałby się ktoś podzielić jakimiś szczegółami? Jakie linie, od której wyjazdy?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Dużo tego nie będzie nawet nie zauważalne pewnie. Bo to wtyczki będzie miał kto i czym wyjechać to wyjedzie jak nie to trudno. W sumie w autobusach też dużo tego nie ma i nie wiadomo czy wszystko wyjedzie. Niestety takie czasy ZTM nie zawsze chcieć ponad plan to dostanie na już może od połowy tygodnia się poukłada wszystko w planach poszczególnych przewoźników z ludźmi i wtedy 100 procent dodatkowo ponad plan ruszy.bartoni722 pisze: ↑18 paź 2020, 14:32Zechciałby się ktoś podzielić jakimiś szczegółami? Jakie linie, od której wyjazdy?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Teraz odbija się czkawką brak możliwości spięcia 105 w potrójne zestawy. Zamiast 31 na Jazzy o pojemności niczego, można by do Wilanowskiej wydłużyć kursy i dać potrójne. Kilka linii by się tak zdało ogarnąć no ale się nie da.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
-
- Posty: 4070
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Przypominam, że wypuszczając trójskłady stopiątek na miasto wcale nie zwiększamy podaży, albo zwiększamy ją tylko pozornie. Co innego, np. w Gdańsku czy Krakowie gdzie dominują przystanki pojedyncze, a także jest mniej kursów na godzinę. U nas, w szczycie komunikacyjnym bardzo często zdarza się że na przystanek podjeżdżają jednocześnie 2 składy dwuwagonowe. Trzeba też pamiętać o sygnalizacji na Rondzie Dmowskiego, czy Rondzie Czterdziestolatka, która przepuszcza 2 składy na cykl. Przy założeniu że wszystkie składy miałyby być trójwagonowe, przepustowość spada o połowę, podaż miejsc także spada.
Nie pisałem że wszystkie ale na kilku dodatkach by zdały egzamin. Zamiast wysyłać x wtyczek zrobić x potrójnych i było by to z sensem.
31 całodzienne brygady Jazzy dodatki wydłużone do Wilanowskiej potrójne. Coś w ten deseń.
31 całodzienne brygady Jazzy dodatki wydłużone do Wilanowskiej potrójne. Coś w ten deseń.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Niektóre linie dostaną większe pojazdy, tak jak to było wiosną?
RELOBUS A38 ESTRADY
Nie bardzo jest to możliwe przy rozkładach powszednich.
R1+R2 na 24, R3 na 4, R4 na 2bis.bartoni722 pisze: ↑18 paź 2020, 14:32Zechciałby się ktoś podzielić jakimiś szczegółami? Jakie linie, od której wyjazdy?
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A solówki na 6 i 27 zostają?
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
Biorąc pod uwagę że przepustowość przystanków i większości skrzyżowań to 4 wagony pojedyncze - to wpuszczenie składów 3-wagonowych oznacza że na jednym cyklu zamiast 2 składów 2-wagonowych (= 2 niskopodłogowców) przejedzie jeden skład 3-wagonowy, kolejne tramwaje poczekają.
Egzamin na niedostateczny.
Kłania się przepustowość na ciągu Wołoska-Marynarska oraz fakt potrzeby większej liczby brygad 3-wagonowych niż obecnie brygad Jazzów.
Skąd wziąć potrzebne wagony i jak nie zakorkować Służewca?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Fantastyczny pomysł marnować potrójniaki na wożenie powietrza miedzy Wierzbnem a Wilanowską. Kurde, to już było i się nie sprawdziło.
Sieć jest zbudowana na tramwaje długości ok. 30 metrów, jak już ktoś wcześniej zauważył. Kiedyś będzie można (a osobiście sądzę nawet, że będzie trzeba) pomyśleć o tramwajach 60-metrowych ale pod warunkiem bardo głębokich zmian w układzie linii i przebudowy niektórych skrzyżowań, więc sądzę, że w konsultacjach to i tak nie przejdzie.
Sieć jest zbudowana na tramwaje długości ok. 30 metrów, jak już ktoś wcześniej zauważył. Kiedyś będzie można (a osobiście sądzę nawet, że będzie trzeba) pomyśleć o tramwajach 60-metrowych ale pod warunkiem bardo głębokich zmian w układzie linii i przebudowy niektórych skrzyżowań, więc sądzę, że w konsultacjach to i tak nie przejdzie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.