Czy ktoś mógłby przetłumaczyć to na język polski?
Zmiany obsługowe - październik 2020
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Podobno od poniedziałku Kleszczowa dostaje 1 wtyczkę na 162.
-
- Posty: 148
- Rejestracja: 27 lut 2007, 20:07
- Lokalizacja: Warszawa
Czy zauważyliście bezsensowność uruchomienia niektórych wtyczek. Skupię się na linii w mojej okolicy czyli 707. Linia ta i tak nie grzeszy ogromnym przeladowaniem a otrzymała dwie wtyczki i taka sprawa:
707
W godzinach porannego szczytu zostaną uruchomione dwie wtyczki o oznaczeniach D11 i D12, obsługiwane hybrydowymi MANami z Mobilisu.
Miały to być poranne kursy a są też popołudniowe. Po co? Po co w ogóle, skoro jedzie wtyczka pusta a za nią po 3 min rozkładowy kurs.... Pusty?
Nie lepiej było zaoszczędzic i tak jak podczas pierwszej fali po prostu dać 18m?
707
W godzinach porannego szczytu zostaną uruchomione dwie wtyczki o oznaczeniach D11 i D12, obsługiwane hybrydowymi MANami z Mobilisu.
Miały to być poranne kursy a są też popołudniowe. Po co? Po co w ogóle, skoro jedzie wtyczka pusta a za nią po 3 min rozkładowy kurs.... Pusty?
Nie lepiej było zaoszczędzic i tak jak podczas pierwszej fali po prostu dać 18m?
viewtopic.php?p=1085167#p1085167Rafaello_24 pisze: ↑22 paź 2020, 17:05Czy zauważyliście bezsensowność uruchomienia niektórych wtyczek. Skupię się na linii w mojej okolicy czyli 707. Linia ta i tak nie grzeszy ogromnym przeladowaniem a otrzymała dwie wtyczki (...)
Takie sytuacje jak ta z marca już nie mają miejsca?
Teraz nie ma 50% miejsc siedzących, a 30% miejsc ogółem, więc wyższe limity.Szymon pisze: ↑22 paź 2020, 18:45viewtopic.php?p=1085167#p1085167Rafaello_24 pisze: ↑22 paź 2020, 17:05Czy zauważyliście bezsensowność uruchomienia niektórych wtyczek. Skupię się na linii w mojej okolicy czyli 707. Linia ta i tak nie grzeszy ogromnym przeladowaniem a otrzymała dwie wtyczki (...)
Takie sytuacje jak ta z marca już nie mają miejsca?
Od jutra wtyczki na 500 (D21, D22, D23) mają rozszerzone godziny kursowania od ok 8 rano.
Liczba przegubów jest ograniczona.Rafaello_24 pisze:Czy zauważyliście bezsensowność uruchomienia niektórych wtyczek. Skupię się na linii w mojej okolicy czyli 707. Linia ta i tak nie grzeszy ogromnym przeladowaniem a otrzymała dwie wtyczki i taka sprawa:
707
W godzinach porannego szczytu zostaną uruchomione dwie wtyczki o oznaczeniach D11 i D12, obsługiwane hybrydowymi MANami z Mobilisu.
Miały to być poranne kursy a są też popołudniowe. Po co? Po co w ogóle, skoro jedzie wtyczka pusta a za nią po 3 min rozkładowy kurs.... Pusty?
Nie lepiej było zaoszczędzic i tak jak podczas pierwszej fali po prostu dać 18m?
Natomiast ja widziałem dziś na BW1920 o 17 wtyczkę na 154. Przyklejoną do kursu głównego. W sumie w obu było może z 8 osób.
ŁK
Owszem, jest ograniczona, ale wydaje mi się, że przeguby w pierwszej kolejności powinny być wrzucanie nie na wtyczki na liniach częstych, a właśnie na zwiększenie podaży na kursach podstawowych linii kursujących rzadko. Na linii kursującej co pół godziny lub rzadziej nikt nie przepuści solówki jadącej jako pierwsza "bo za 3 minuty MOŻE (o ile dyspozytor czy ZTM się nie rozmyślił) będzie bis". No chyba, że każemy jeździć zderzak w zderzak kursowi podstawowemu i bisowi (włącznie z tym, że jeśli pierwszy np. odjedzie drugiemu na skrzyżowaniu, to ma na niego na najbliższym przystanku obowiązkowo poczekać).
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Przegrupowanie wtyczek i nowe ich łączenia od 26 października. Zmienią się też godziny, na np. 162 będą zaczynać kursowanie sporo wcześniej niż do tej pory.
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
Wtyczki na 150 znikają?
610 Os. Górczewska - Dw. Wschodni (Lubelska).
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".
Linię obsługuje zakład "Redutowa" i "Stalowa".