Zmiany obsługowe - luty 2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
A propos całek: trochę ich przybyło w DS: na 136, 138, 148, 169 i 185 (oczywiście po jednej). Na 168 maraton M6 zamienił się w całkę, zaś na 121 (2) i 114 (7) odwrotnie.
Na 169 postoje trwają praktycznie tyle samo czasu, co półkurs (po ok. 30 min.). Czy wiąże się to z doładowywaniem elektryków?
Na 169 postoje trwają praktycznie tyle samo czasu, co półkurs (po ok. 30 min.). Czy wiąże się to z doładowywaniem elektryków?
-
- Posty: 734
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
Na 169 to jest jak było do tej pory (5 całek). Z kolei na 162 w DŚ już nie ma elektryków.man1956 pisze: ↑13 lut 2021, 13:59A propos całek: trochę ich przybyło w DS: na 136, 138, 148, 169 i 185 (oczywiście po jednej). Na 168 maraton M6 zamienił się w całkę, zaś na 121 (2) i 114 (7) odwrotnie.
Na 169 postoje trwają praktycznie tyle samo czasu, co półkurs (po ok. 30 min.). Czy wiąże się to z doładowywaniem elektryków?
-
- Posty: 2116
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
Co zmieniło się na linii 173 że teraz w DS jeździ 20-30 km/h . Podobnie 183 jeździ. Wcześniej normalnie kursowały bez takich prędkości. Czy to chodzi o zniechęcenie pasażerów bo nawet co wiekowi komentowali ze jakieś żółwie kierują hehe
Czasy przejazdu. A zniechęcanie do KM jest od dłuższego czasu.Robert 514 pisze: ↑14 lut 2021, 11:18Co zmieniło się na linii 173 że teraz w DS jeździ 20-30 km/h . Podobnie 183 jeździ. Wcześniej normalnie kursowały bez takich prędkości. Czy to chodzi o zniechęcenie pasażerów bo nawet co wiekowi komentowali ze jakieś żółwie kierują hehe
Prośba: może ktoś z Was podać aktualny podział dodatków na 168?
Czyli rozumiem, że od jutra nic się w tym zakresie nie zmienia? Poza godzinami odjazdów oczywiście.
Bez zmiany rozkładu?
Przecież wszystkie brygady zaczynają i kończą prawie pod swoimi zajezdniami?
Zmiana rozkładu raczej niezbędna
No i została dokonana. A że zostało to zrobione w sposób budzący zastrzeżenia, to inna sprawa.
-
- Posty: 12140
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
W sumie dobra zgodność poglądów - doinwestowywanie 168, kwestionowanie długości szczytu dla 146...jeszcze dwa słowa o linii 143 i poważnie zacząłbym się zastanawiać czy się nie sklonowałemman1956 pisze: ↑12 lut 2021, 13:04W przypadku 168 szczyt B w kier. Witolina kończy się teraz o godzinę wcześniej (już o 18.00), co wygląda na jakiś marny żart. W Al. Polski Walczącej powstaje coraz więcej bloków, takt 15 min. powinien być utrzymany do 21.00, a tu się robi dokładnie odwrotnie. Dlaczego np. 146 może jeździć w takcie 15 min. do 21.00, a 168 nie? No i częstotliwość 30 min. w DS już od 20.00... Gdzie my jesteśmy? W Warszawie, czy w Pcimiu Dolnym?
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27386
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Ale żeby być uczciwym, ostatni kurs 146 w cyklu 15' spod metra jest o 19.55, a 168 - o 18.58, więc ta różnica jest zdecydowanie mniejsza. Przy czym ja osobiście wolałbym mieć rozkład 168 niż 146.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
-
- Posty: 12140
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Na 168 ostatni w takcie 15' jest o 18:19 i od tego momentu jest 20. Za to w drugą stronę szczyt trwa sporo dłużej (o ile na 146 powiedzmy że i tak muszą wracać liniowo, o tyle na 168 właśnie dołożono zjazdów po drugiej stronie niż jest potok).
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.