Rozkłady tramwajowe - 2021

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 17 wrz 2021, 13:49

michael112 pisze:
17 wrz 2021, 13:43
Przepraszam za mały offtop - czy TW w ogóle rozważają wymianę wyświetlaczy tak jak to, z lepszym lub gorszym skutkiem, zrobiło MZA?
Patrząc po tym, że w 128N i 134N pomontowali zaczepy na tablice boczne i de facto położono lachę na ten SIP, to nie licz na to.

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 17 wrz 2021, 14:14

@SławekM ZTM powinien w takim razie ich zmotywować.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 17 wrz 2021, 14:20

michael112 pisze:
17 wrz 2021, 14:14
@SławekM ZTM powinien w takim razie ich zmotywować.
ZTM sam dokłada cegiełkę do tego, dostarczając wciąż naklejki na tablice boczne. Nawet wyprodukowano nowe naklejki dla "2" na Winnicę... I tyle z mojej strony.

Awatar użytkownika
karmat
Posty: 311
Rejestracja: 01 gru 2020, 20:25
Lokalizacja: Nowodwory
Kontakt:

Post autor: karmat » 17 wrz 2021, 14:42

Dla 17 też są nowe naklejki, co jest wykorzystywane przez dwukierunki...

Paweł D.
Posty: 5244
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 17 wrz 2021, 14:57

To że są aktualne dechy to akurat dobrze. Działające bądź nie wyświetlacze mało interesują pasażera, bo woli mieć wóz być może nieprawidłowo oznakowany, niż nie mieć go wcale.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 17 wrz 2021, 15:01

Paweł D. pisze:
17 wrz 2021, 14:57
To że są aktualne dechy to akurat dobrze. Działające bądź nie wyświetlacze mało interesują pasażera, bo woli mieć wóz być może nieprawidłowo oznakowany, niż nie mieć go wcale.
Skoro dalej są produkowanie tablice boczne, to super-wypasiona informacja pasażerska mija się z celem.

Paweł D.
Posty: 5244
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 17 wrz 2021, 15:03

Założenia przy zakupie były takie, że ona będzie działała.... :)

Autobus Czerwon
Posty: 4069
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 17 wrz 2021, 15:13

Nowe tablice i tak muszą być produkowane bo Tramwaje Warszawskie z uporem maniaka od ćwierć wieku unikają zamontowania w stopiątkach bardziej skomplikowanego SIPu niż kawał spienionego PCV z naklejką.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 wrz 2021, 15:20

Z tego co wiem, to SIL w Jazzach jest objęty przepychankami gwarancyjnymi z Pesą, co nie ułatwia rozwiązania problemu. Docelowo pewnie jest do powtórzenia operacja ze Swingów.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

mkm101
Posty: 992
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 17 wrz 2021, 16:07

beni pisze:
16 wrz 2021, 18:47
Dalej postuluje.
17 PKP Służewiec - Winnica
47 Tarchomin Kościelny - Woronicza
Na pewno dobrze się czujesz?

Kończyć trasę tuż przed najważniejszym generatorem ruchu?
I do tego blokować (skrętem w kierunku pętli) skrzyżowanie pracujące sygnalizacyjnie na "słowo honoru"?

tatra
Posty: 290
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 18 wrz 2021, 11:57

Mój pomysł na 47 to rano Stołeczną Babka Stawki i Mickiewicza na Tarchomin Kościelny a w szczycie B odwrotnie.
tatra

Paweł D.
Posty: 5244
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 18 wrz 2021, 14:04

Też bez sensu.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36586
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 18 wrz 2021, 15:01

Emyl pisze:
16 wrz 2021, 18:18
Skoro nie ma wozów, to chyba ostateczny argument, że matryca 4-8 jest o kant dupy potłuc. Nie może byc tak, że 6, 14, 22, 25 i 27 jeżdżą co 8, kiedy brakuje wozów na linie co 4 i trzeba kombinować odstępstwami co 6 lub łączeniem 1 i 17. No heloł.
Tylko że my dowodów więcej już nie potrzebujemy, a decydentów to nie rusza.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Łukasz
Posty: 10487
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 wrz 2021, 15:33

Bastian pisze:
Emyl pisze:
16 wrz 2021, 18:18
Skoro nie ma wozów, to chyba ostateczny argument, że matryca 4-8 jest o kant dupy potłuc. Nie może byc tak, że 6, 14, 22, 25 i 27 jeżdżą co 8, kiedy brakuje wozów na linie co 4 i trzeba kombinować odstępstwami co 6 lub łączeniem 1 i 17. No heloł.
Tylko że my dowodów więcej już nie potrzebujemy, a decydentów to nie rusza.
3-4/7-8/15. Można by policzyć, ile to by było brygad.

Dlaczego tak: żeby z 15+15 zrobić 7-8, a 3-4 z niczym nie koordynować.
ŁK

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6920
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 18 wrz 2021, 16:16

IMHO matryca 20 robi lepiej, a na pewno daje czytelniejszy rozkład. Najgorsze dziady wtedy co 20 cały boży tydzień, te mniej dziadoskie w szczycie co 10. Silne cały tydzień co 10, w szczytach x2 (1, 11, 17, 23, 26, 33) lub x4 (2, 9). Oczywiście konieczna korekta układu - 1 na Okęcie, 24 do Wiatraka, żadnego 41, 23 na Kijowską, 7 z Banacha na Czynszową.

Zablokowany