Zmiany obsługowe - maj 2021

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 29 maja 2021, 12:17

MJ pisze:
29 maja 2021, 0:58
Pamiętajmy, że w planach były ładowarki również w Wilanowie. Wtedy lądowanie rozbiłoby na dwa krańce. Narazie nie wszystkie ładowarki powstały, więc dalej tkwimy w stanie przejściowym...
Też o tym myślałem.
Kiedy w końcu będą te ładowarki? Ostatnio pisałem że monterzy zaspali to mi pisano że są zaplanowane w maju. Do końca maja zostało już tylko 2,5 dnia i wychodzi na to że ja miałem rację.
A przecież oprócz montażu trzeba jeszcze podłączyć prąd i przeprowadzić odbiory urzędowe... W przypadku trzech ostatnich (Ch, Szcz, Now) trwało to prawie rok.
Ze 128+175 jest jeszcze gorzej, w zamówieniu podstawowym nie ma w ogóle gwarancji że będą miały gdzieś jeszcze ładowarkę poza Szczęśliwicami.
Co musi się stać żeby przestała obowiązywać obecna prowizorka?

Awatar użytkownika
Solaris
Posty: 534
Rejestracja: 04 sie 2007, 11:08
Lokalizacja: R-10 - Solaris Urbino 18 Electric IVG

Post autor: Solaris » 29 maja 2021, 12:37

michael112 pisze:
29 maja 2021, 12:17
MJ pisze:
29 maja 2021, 0:58
Pamiętajmy, że w planach były ładowarki również w Wilanowie. Wtedy lądowanie rozbiłoby na dwa krańce. Narazie nie wszystkie ładowarki powstały, więc dalej tkwimy w stanie przejściowym...
Też o tym myślałem.
Kiedy w końcu będą te ładowarki? Ostatnio pisałem że monterzy zaspali to mi pisano że są zaplanowane w maju. Do końca maja zostało już tylko 2,5 dnia i wychodzi na to że ja miałem rację.
A przecież oprócz montażu trzeba jeszcze podłączyć prąd i przeprowadzić odbiory urzędowe... W przypadku trzech ostatnich (Ch, Szcz, Now) trwało to prawie rok.
Ze 128+175 jest jeszcze gorzej, w zamówieniu podstawowym nie ma w ogóle gwarancji że będą miały gdzieś jeszcze ładowarkę poza Szczęśliwicami.
Co musi się stać żeby przestała obowiązywać obecna prowizorka?
Jeśli chodzi o Wilanów, to nie monterzy zaspali. Tam problemem jest konserwator zabytków. Ciekaw jestem, gdzie on na pętli ma zabytki :?:

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 29 maja 2021, 12:44

Solaris pisze:
29 maja 2021, 12:37
Jeśli chodzi o Wilanów, to nie monterzy zaspali. Tam problemem jest konserwator zabytków. Ciekaw jestem, gdzie on na pętli ma zabytki :?:
W tym momencie na usta cisną mi się słowa, których nie przystoi przytaczać publicznie.

Łukasz
Posty: 10490
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 cze 2021, 22:58

Vlady pisze:
fraktal pisze:
28 maja 2021, 16:18
Tyle, że na Chomiczówce są dwie ładowarki, a na Esperanto - jedna(chyba :P )
Są też 2.
ashir pisze:
28 maja 2021, 15:55
A co ma liczba brygad do częstotliwości ładowań? :D Częstotliwość linii ma znaczenie, a nie liczba brygad, która jest zależna również od długości trasy.
To dla czego przy tej samej częstotliwości na 111 daje się wszystko obsłużyć, a na 116 nie? :twisted:
Żeby nie było, MZA wujowo wszystko zaplanowało, rozbiło zakup autobusów i ładowarek na 2 przetargi i efekt jest jaki jest...
Przecież już była próba. Przy częstotliwości 10 minut ładowanie kilka razy dłużej a kolejka autobusów sparaliżowała okolicę.

111 prawdopodobnie potrzebują krótszego ładowania, bo mają krótszą trasę. Generalnie sama częstotliwość nie ma aż takiego znaczenia, tylko częstotliwość pobytu konkretnych brygad na pętli (czyli długość trasy).
ŁK

Zablokowany