Glonojad pisze: ↑26 maja 2021, 10:29
Dlatego na 116 i 180 jeżdżą kleszczowe diesle.
Jeżdżą diesle, ale z Woronicza, Ostrobramskiej i Stalowej, bo wybrane brygady zostały zdegradowane po ostatniej awarii na Chomiczówce.
michael112 pisze: ↑26 maja 2021, 12:35
fraktal pisze: ↑26 maja 2021, 12:19
Te diesle są planowe. Tylko solbus na 222 jest nieplanowy.
Po co było hucznie się przechwalać rozszerzeniem obsługi autobusami elektrycznymi? Już lepiej było wycofać elektryczne ze 158.
Poza tym, na chwilę obecną w ruchu są 74 elektryczne autobusy. OK, do tego dochodzą dodatki, ale to i tak słaby wynik na 130 pojazdów.
I co dałoby wycofanie elektryków z
158? Problem musi być po stronie ładowarek, a nie taborze. Ściągniesz z całek na
158 to będą się szlajały np. na dodatkach
507 lub co gorzej
142,
198,
202 i innych. Ostatnio nie sprawdzałem, ale wcześniej w szczycie jednocześnie jeździło ok. 115 pojazdów.
zxcvbnm pisze: ↑26 maja 2021, 15:49
Gazowce Arrivy realizują strategiczne zadania np. obsługa 161.
W jakim celu jeżdżą przeguby na 1 i 2/
161? Nie można ich było dać na linie, gdzie Arriva posyła solówki? Dlaczego 9/
157 jest teraz na przeguby? Trzeba było zostawić solówkę, a przeguba dać na 3/
161. Jak szaleć to na całego.