No to w ZTMie pewnie premie się posypią za tyle pozytywnych zmian i wprowadzeniem tylu elektrycznych linii autobusowychashir pisze: ↑16 gru 2021, 18:53Dodatkowo na 519 także pojawią się elektryki.
ZTM pisze:Zmiany przystankowe dla linii 519 i E-2 na pętli Wilanów
W związku ze skierowaniem do obsługi linii 519 autobusów elektrycznych, od dnia 18.12.2021 r. wprowadzone zostaną następujące, stałe zmiany w układzie komunikacyjnym:
519
wyłącznie w kursach skróconych do/z pętli WILANÓW:
DW.CENTRALNY – … – al. Wilanowska – Przyczółkowa – WILANÓW 08
powrót:
WILANÓW 02 – al. Wilanowska – … – DW.CENTRALNY
E-2
METRO RATUSZ-ARSENAŁ – … – al. Wilanowska – Przyczółkowa – WILANÓW 12 (przystanek krańcowy) – Przyczółkowa – Wiertnicza – zawrotka w rejonie pętli WILANÓW – Wiertnicza – Przyczółkowa – al. Wilanowska – … – METRO RATUSZ-ARSENAŁ
Od dnia 18.12.2021 r. linia 519 będzie kursowała na podstawie zaktualizowanego rozkładu jazdy.
Od dnia 20.12.2021 r. linia E-2 będzie kursowała na podstawie zaktualizowanego rozkładu jazdy.
Zmiany obsługowe - grudzień 2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 2813
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
Dobrze, ale czy to nie oznacza że na długo pożegnamy się z wizją elektryków na E-2?
Ciekawe skąd się weźmie tyle elektryków jak już teraz jest problem, żeby wyjść z planem. Ambitne te zamierzenia są.
Elektryki są różne. Jedne są na diesel, inne są na gaz, a jeszcze inne - na prąd z akumulatorów...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 12138
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Zebrałem do jednego posta to co koledzy wypisywali, dodałem trochę od siebie:
106 - dochodzi całka, zwiększają się postoje, dłużej będzie takt 15' przez cały tydzień
114 - w ręce ajentów. Arriva w całości na pełnej trasie, na skróconej Mobilis
121 - wraca "Stalowa" na całki, dodatki dalej w Mobilisie
127 - 4c+1d/2c+1m z R13 oraz 5c/4c z R7 na elektryki
180 - schodzi "Woronicza", wchodzi "Ostrobramska"
190 - wraca "Stalowa" na całki w DP, schodzi z nich Arriva
240 - wchodzi Arriva w DS
245 - Grodzisk zabiera obie całki od Arrivy w DS
519 - 3c+1d/3c z R7 na skróconej trasie na elektryki
520 - zmniejszenie udziałów Arrivy. 2d (09 i 011) wędrują na "Stalową", a kolejne 2d na "Ostrobramską"
521 - 6c/5c na pełnej trasie bierze Mobilis
C40 - cztery maratony z Arrivy
N32 - brygada 335 spada ze 127 na 128+175 na elektryka, zrobi potem półkurs na N32 i ztcp po staremu N35
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
106 - dochodzi całka, zwiększają się postoje, dłużej będzie takt 15' przez cały tydzień
114 - w ręce ajentów. Arriva w całości na pełnej trasie, na skróconej Mobilis
121 - wraca "Stalowa" na całki, dodatki dalej w Mobilisie
127 - 4c+1d/2c+1m z R13 oraz 5c/4c z R7 na elektryki
180 - schodzi "Woronicza", wchodzi "Ostrobramska"
190 - wraca "Stalowa" na całki w DP, schodzi z nich Arriva
240 - wchodzi Arriva w DS
245 - Grodzisk zabiera obie całki od Arrivy w DS
519 - 3c+1d/3c z R7 na skróconej trasie na elektryki
520 - zmniejszenie udziałów Arrivy. 2d (09 i 011) wędrują na "Stalową", a kolejne 2d na "Ostrobramską"
521 - 6c/5c na pełnej trasie bierze Mobilis
C40 - cztery maratony z Arrivy
N32 - brygada 335 spada ze 127 na 128+175 na elektryka, zrobi potem półkurs na N32 i ztcp po staremu N35
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
- Posty: 727
- Rejestracja: 12 cze 2012, 18:59
- Lokalizacja: Pionki/Warszawa
W weekend może tak, ale w roboczym będą m.in. 3 maratony z MZA
Kurczę że na 106 ZTM ciągle choduje Stalową i szarpaki.
Czy ITS lub Mobilis nie mógłby przejąć obsługi tej linii?
Czy ITS lub Mobilis nie mógłby przejąć obsługi tej linii?
Mobilis miał już tę linię.