Po południu są kursy, gdzie jest 0 minut postoju.AdamKlocusky pisze: ↑21 sty 2022, 9:49Nie no, dla sprecyzowania na Kępie jest minuta przerwy w szczycie.karmat pisze:To fajne postoje w szczycie na tym 333, 5 minut na Ćwiklińskiej a na Kępie 0.
Zmiany obsługowe - styczeń 2022
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
- AdamKlocusky
- Posty: 568
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
A to przepraszam. Spojrzałem tylko na szczyt rannyashir pisze:Po południu są kursy, gdzie jest 0 minut postoju.AdamKlocusky pisze: ↑21 sty 2022, 9:49Nie no, dla sprecyzowania na Kępie jest minuta przerwy w szczycie.
-
- Posty: 5085
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
A to nie będzie jakiegoś łączenia z 211 ?.
-
- Posty: 5085
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Od poniedziałku na linii 305 12m zamiast 10 m. Pewnie to w związku z tym, że na 311 dochodzi 3c na 10m.
To znaczy na 311 dokładnie dochodzi 1c. A jeśli dawać 12m zamiast 10m, to raczej dałbym to na 311, a nie na 305.
-
- Posty: 5085
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Oczywiście też mi chodziło o to, że dochodzi 1 całka na 10 m czyli w numeracji 3 brygada całodzienna.
A po co?
-
- Posty: 5085
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Postoje będą spore - w miedzyszczycie.
-
- Posty: 12140
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Nie będzie przebieranek i bardzo dobrze. 211 to potrzebuje wozów pod postoje na 211. Do tej pory było krucho, a dzięki temu że ilość brygad po skróceniu się nie zmienia teraz będzie upragnione 21 minut od 16 na Dąbrówce Wiślanej, a wieczorami i 29-30 się zdarza
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
12m na 305 to niezła rozpusta. Czy jakiegoś Otokara Arrivy ZTM by nie wygospodarowałKrzysiek_S pisze: ↑21 sty 2022, 12:22Od poniedziałku na linii 305 12m zamiast 10 m. Pewnie to w związku z tym, że na 311 dochodzi 3c na 10m.
I tak podobno różnice w cenie eksploatacji między SU10, a SU12 nie są znaczne, przez co MZA będzie się pozbywać pojazdów 10 m.
Ale sytuacja i tak jest ciekawa - 305 świeci raczej pustkami.
Ale sytuacja i tak jest ciekawa - 305 świeci raczej pustkami.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Cena eksploatacji su10 i su12 to mniej istotna sprawa, ale su12 bardziej by się na 213 czy te 311 przydało, aniżeli na 305
To teraz pytanie, czy 523 w związku ze spodziewanym bałaganem na TŁ po feriach wróci do swojej częstotliwości na całej trasie, czy połowa pojedzie do jakiegos Pl.Zawiszy.
A buspas na Krzyckiego kiedy ma ruszyć?
A buspas na Krzyckiego kiedy ma ruszyć?
ŁK