Zmiany - wakacje 2022
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 4094
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Kiedyś tak zakładano, a jak byłoby w praktyce teraz? Obecna liczba autobusów w dni wolne nie starczyłaby na obsłużenie wersji skróconej do Wiatracznej - co najmniej 1 brygadę trzeba by było dołożyć.
Kolejny argument za zmianą trasy.Autobus Czerwon pisze:Bardzo mi się podobają podwójne standardy organizatora wobec prowadzących różne środki transportu. Niedawno miała miejsce zmiana rozkładu linii T związana z zamknięciem ekspedycji na pl.Narutowicza i koniecznością zapewnienia motorniczym ekspediowanego krańca. Jednocześnie ten sam organizator układa rozkład dla linii 167, gdzie w weekendy są 3 brygady niemające ani jednego postoju na ekspediowanym krańcu Stare Bemowo.
ŁK
Nic mi o tym nie wiadomo.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Patrząc na liczbę dodatków, to trasa do Wiatracznej to mniej więcej połowa trasy do Szczęśliwic. Pamiętaj, że przy wyższej częstotliwości inaczej się rozkładają postoje - mogą być mniejsze straty na wyrównywaniu taktu.Autobus Czerwon pisze: ↑21 lip 2022, 16:09Kiedyś tak zakładano, a jak byłoby w praktyce teraz? Obecna liczba autobusów w dni wolne nie starczyłaby na obsłużenie wersji skróconej do Wiatracznej - co najmniej 1 brygadę trzeba by było dołożyć.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
W DS trzeba 6 brygad na odcinku Falenica - Wiatraczna. Ile jest?Autobus Czerwon pisze: ↑21 lip 2022, 16:09Kiedyś tak zakładano, a jak byłoby w praktyce teraz? Obecna liczba autobusów w dni wolne nie starczyłaby na obsłużenie wersji skróconej do Wiatracznej - co najmniej 1 brygadę trzeba by było dołożyć.
W DS na 521 jest 5 brygad.
-
- Posty: 4094
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Pięć.Georg pisze: ↑21 lip 2022, 16:37W DS trzeba 6 brygad na odcinku Falenica - Wiatraczna. Ile jest?Autobus Czerwon pisze: ↑21 lip 2022, 16:09Kiedyś tak zakładano, a jak byłoby w praktyce teraz? Obecna liczba autobusów w dni wolne nie starczyłaby na obsłużenie wersji skróconej do Wiatracznej - co najmniej 1 brygadę trzeba by było dołożyć.
28 minut w jedną stronę + zawrotka + 28 minut w kolejną. Ciężko tu wyczarować coś innego niż 6 brygad, choćby jedna miała być tylko maratonem.pawcio pisze: ↑21 lip 2022, 16:36Patrząc na liczbę dodatków, to trasa do Wiatracznej to mniej więcej połowa trasy do Szczęśliwic. Pamiętaj, że przy wyższej częstotliwości inaczej się rozkładają postoje - mogą być mniejsze straty na wyrównywaniu taktu.Autobus Czerwon pisze: ↑21 lip 2022, 16:09Kiedyś tak zakładano, a jak byłoby w praktyce teraz? Obecna liczba autobusów w dni wolne nie starczyłaby na obsłużenie wersji skróconej do Wiatracznej - co najmniej 1 brygadę trzeba by było dołożyć.
28+28+19=75. 19 minut postoju w Falenicy pozwala zamknąć rozkład w 5 brygad.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 12141
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
A skąd 28? Ja widzę w DS na przystanek po zawrotce 32' (6:02-6:34) i 30-32' w drugą stronę (6:34-7:04, 12:05-12:37). Czyli w maxie wychodzi 64 minuty jazdy na kółko.
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka
I już nie stały pasażer świetnej linii 527.
-
- Posty: 4094
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Słuszna uwaga, źle spojrzałem. 28 minut jest do pl.Szembeka.
Czyli z czego wynikają te przepisy, że Mokotów nie może mieć SWLi na Nowym Bemowie albo że jedna z pętli musi być ekspediowana. To są wszystko wewnętrzne przepisy spółki, które tak po prostu są respektowane?
Jeśli chodzi o SWL-e to oczywiście są to wewnętrzne przepisy TW. Przy czym nie ma bezwzględnego zakazu robienia SWL-i dla Mokotowa na Nowym Bemowie (choć warunki do zaistnienia takiej sytuacji musiałyby być dość niezwykłe). Natomiast kwestia dostępu do ekspedycji w kontekście linii T ma dwa elementy. Po pierwsze, TW wpisały do Regulaminu pracy przepis z rozporządzenia o 180 minutach dostępu do toalety, więc to obowiązuje już, niezależnie od okresu przejściowego z rozporządzenia. Stąd na wiosnę była choćby zmiana rozkładu jazdy linii 2. Po drugie, przepis przejściowy rozporządzenia nie mówi o tym, że całość wchodzi za trzy lata, tylko że są trzy lata na dostosowanie krańców do wymogów rozporządzenia. Likwidacja ekspedycji nijak się pod taki przepis przejściowy nie załapie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Tak czy siak dołożenie tylko jednej brygady, by podwoić częstotliwość to korzystna opcja.Autobus Czerwon pisze: ↑21 lip 2022, 17:34Słuszna uwaga, źle spojrzałem. 28 minut jest do pl.Szembeka.
- AdamKlocusky
- Posty: 570
- Rejestracja: 25 mar 2021, 13:43
- Lokalizacja: Targówek
- Kontakt:
Linię Z-5, kursującą od 25 lipca, obsługiwać będzie ZEA Stalowa dwoma brygadami na 12m.
Zaś linię Z26 będą obsługiwać wszystkie zajezdnie MZA pojazdami 18m. Numery brygady prezentują się następująco:
R-1: 2, 6, 9
R-2: 5, 7, 10
R-3: 8, 11, 012
R-4: 1, 3, 4
Zaś linię Z26 będą obsługiwać wszystkie zajezdnie MZA pojazdami 18m. Numery brygady prezentują się następująco:
R-1: 2, 6, 9
R-2: 5, 7, 10
R-3: 8, 11, 012
R-4: 1, 3, 4