Jak to kursuje? - 2012-2021

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Łukasz
Posty: 10489
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 29 gru 2021, 11:17

man1956 pisze:
michael112 pisze:
29 gru 2021, 0:21
Szkoda tylko że w dużej mierze po trasie linii...
A dlaczego źle, że wozy zjeżdżają po trasie?

A tak w ogóle, to w tym wypadku było nie po trasie, tylko najkrótszą możliwą drogą na Kleszczową, czyli: Ostrobramska, Trasa Ł, Wawelska, Al. Jerozolimskie...
Mogłyby zjeżdżać jako 182 wtedy.
ŁK

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 29 gru 2021, 12:28

Pozwolę sobie nieco dokładniej wyjaśnić... Te autobusy mogły zrobić dodatkowy półkurs po trasie podstawowej, z Witolina do Pralki. Albo jak nie do Pralki, to wrócić do dawnego zwyczaju zjeżdżania po trasie najdłużej jak się da, w tym wypadku do przyst. HYNKA. Żeby nie marnować taboru i dać pasażerom skorzystać.
Zjazd jako 182 też jest OK pomysłem.

bartoni722
Posty: 12138
Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk

Post autor: bartoni722 » 29 gru 2021, 12:43

Te brygady z Witolina zaczynają o 4:35 i 8:25, kończą 23:17 i 47 co oznacza że z Pralki musiałaby jechać o 3:45, z Hynka parę minut później. Z Zachodniego na 182 wychodzi gdzieś o 4:00. Powroty jako 182 lądowałyby na Zachodnim o 23:50 i 0:20 więc trochę na plaster takie kursy. Ponadto 182 nie kursuje, a w przypadku tej pierwszej brygady powoli nam się tworzy problem z czasem pracy (czas pracy na linii to 18:42 a gdzie zjazd, OC itd?). Więc całość rozchodzi się tak naprawdę o brak jednego kursu dojazdowego na godzinę 8. W reszcie przypadków 25 min. przelotu na pusto się broni.

Wysłane z mojego CPH1941 przy użyciu Tapatalka

I już nie stały pasażer świetnej linii 527. :(

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 gru 2021, 17:50

Generalnie powinny jeździć do Hynka, bo to po trasie a miasto I TAK PŁACI za paliwo i czas pracy - tylko na pusto. Natomiast problemem jest to że każda zmiana obsługowa wymaga wymiany informacji pasażerskiej - nawet jak jest na chwilę, bo nie ma zgody na "kursy internetowe". Rozwiązaniem jest oczywiście e-papier...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25288
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 29 gru 2021, 20:49

Ale kilometry na pusto nie kosztują tyle samo co kilometry z pasażerami, szczególnie jeśli przez to zaczynamy się kręcić wokół trzeciej Zmiany.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 29 gru 2021, 21:05

W tym przypadku analizujemy kilometry na pusto vs. kilometry na pusto w rozkładzie.


Inna rzecz, że 182 to jest dokładnie ta linia, która powinna w święta kursować. No, chyba że ktoś wreszcie pójdzie po rozum do głowy i wszystkie 5xx zaczną zatrzymywać się wszędzie w DS (to jest zresztą jedyna rzecz, która może uratować linie pospieszne w tym mieście).
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26798
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 gru 2021, 21:53

fik pisze:
29 gru 2021, 21:05
W tym przypadku analizujemy kilometry na pusto vs. kilometry na pusto w rozkładzie.
Ta co w szczycie z zajezdni jedzie tez?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27355
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 29 gru 2021, 21:57

Glonojad pisze:
29 gru 2021, 21:53
fik pisze:
29 gru 2021, 21:05
W tym przypadku analizujemy kilometry na pusto vs. kilometry na pusto w rozkładzie.
Ta co w szczycie z zajezdni jedzie tez?
Jak rozumiem, chodzi o rozkład w dwa dni świąt:
bartoni722 pisze:
29 gru 2021, 12:43
Ponadto 182 nie kursuje
Inna rzecz, że ta co jedzie w szczycie jedzie w przeciwpotoku głównie i tak, więc to naprawdę bez gigantycznego znaczenia.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

michael112
Posty: 2812
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 31 gru 2021, 0:35

fik pisze:
29 gru 2021, 21:05
W tym przypadku analizujemy kilometry na pusto vs. kilometry na pusto w rozkładzie.


Inna rzecz, że 182 to jest dokładnie ta linia, która powinna w święta kursować. No, chyba że ktoś wreszcie pójdzie po rozum do głowy i wszystkie 5xx zaczną zatrzymywać się wszędzie w DS (to jest zresztą jedyna rzecz, która może uratować linie pospieszne w tym mieście).
Chyba takie coś działało w latach 90. w Wigilię i święta.

Zablokowany