Rozkłady tramwajowe od reformy 4/8 (sezon 2015/16)
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
5 minut przyjemności i całe życie kopania, jak powiedział mrówek, gdy mu podczas nocy poślubnej zdechła słonica.
Projekty unijne ok. A co ma do tego Słowackiego?pawcio pisze:Projekty unijne i ul. Słowackiego.
W którymś projekcie była chyba explicite wpisana trasa przez Słowackiego. Ale 5 lat swingom to albo się skończyło, albo zaraz skończy...
Kilka lat = zaraz?pawcio pisze:Jeden Swing na 6 jest planowo i nie ma najmniejszych szans na zmianę takiego stanu rzeczy przez najbliższe kilka lat.
Jeden z projektów zakłada, że wagony z tego projektu będą kursować po całej sieci. Po Słowackiego mogą kursować tylko na 6. Projekty unijne z perspektywy 2007-2013 mają pięcioletni okres trwałości od zakończenia realizacji projektu liczony jako pełne lata kalendarzowe. Kiedy okres ruszył nie wiem, ale wydaje mi się, że zaczęliśmy rok drugi.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Naprawdę z czegoś takiego wynika obowiązek zaliczenia każdego kawałka toru? Nie można kupić tak po prostu, że ma i jeżdżę dokąd chcę? Zawsze mi się wydawało, że to jest odwrotnie, że pojazdy przypisane do trasy A-B nie mogą wyjechać poza tę trasę...pawcio pisze:Jeden z projektów zakłada, że wagony z tego projektu będą kursować po całej sieci.
A mi się zawsze wydawało, że komunikacja jest dla pasażerów, a nie dla projektów i ich pomysłodawców. Ale widać pora zejść na ziemię. Dziękuję Pawciu za wyjaśnienia.MichalJ pisze:Naprawdę z czegoś takiego wynika obowiązek zaliczenia każdego kawałka toru? Nie można kupić tak po prostu, że ma i jeżdżę dokąd chcę? Zawsze mi się wydawało, że to jest odwrotnie, że pojazdy przypisane do trasy A-B nie mogą wyjechać poza tę trasę...pawcio pisze:Jeden z projektów zakłada, że wagony z tego projektu będą kursować po całej sieci.
Ograniczenie A-B omal nie skończyło się skracaniem 9 do Banacha po remoncie al. Jerozolimskich. Wiec potem założono że trzeba tylko zaliczyć fragment projektowy a dalej niech się dzieje co chce. Ale i tak były problemy wiec do projektu ściśle taborowego wpisano pokrycie sieci. I generalnie dobrze to działa poza tą jedną nieszczęsną 6.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 765
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Machnąć jakiś wyjazd/zjazd przez Słowackiego i po problemie.
A Unia nie daje pieniędzy out tak tylko wymaga realizowania określonych celów. Cele określa się samodzielnie ale oderwane od idei projektu być nie mogą.Georg pisze:A mi się zawsze wydawało, że komunikacja jest dla pasażerów, a nie dla projektów i ich pomysłodawców. Ale widać pora zejść na ziemię.
Dodano po 1 minucie 4 sekundach:
4 15 18. No i BWL 6+31.gfedorynski pisze:Machnąć jakiś wyjazd/zjazd przez Słowackiego i po problemie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Czyli problem jest zaniedbywalny.pawcio pisze:I generalnie dobrze to działa poza tą jedną nieszczęsną 6.
I serio wam przeszkadza ten 1 z 186 Swingów na 6?
ATSD to ubooty (takie co kiedyś były pomarańczowe) jeżdżą i jeszcze są uważane za niskie?
ŁK
Pomysł był. One miały jeździć na 27,28 i 6. No i będą jeździły na 28 i 6. Tylko że nie miały trafić na "Mokotów raczej. Ja nadal podtrzymuję swój postulat, aby część jazzów 128N przenieść z "Żoliborza" na "Mokotów" w zamian za 134N. Pytanie na ile to realne?Stary Pingwin pisze:Mnie dziwi, że 14+31 nie obsługuje Mokotów szczeniaczkami. Cała sytuacja wygląda w ten sposób, że kupiono szczeniaki, nie mając pomysłu na wykorzystanie.
Ale w takim razie R3 będzie miało 6+31? Czy jednak nie tylko będzie długi wyjazd, ale i długi zjazd?
W tej chwili 2 BWL-ki z 6-ki jadą z Huty i jedna z Gocławka jadą na Mokotów, aby przed północą zjechać na R-4. Co za różnica czy w którą stronę ten zjazd będzie? I tak cało miasto wzdłuż zaliczy. W zrobić zjazd z Huty na R-3 jako 33 przecież się nie da. Więc dalej będą to kursy-widmo jak teraz z 31.