Rozkłady tramwajowe od reformy 4/8 (sezon 2015/16)

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 05 lut 2016, 13:30

5 minut przyjemności i całe życie kopania, jak powiedział mrówek, gdy mu podczas nocy poślubnej zdechła słonica.

Georg
Posty: 6347
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 05 lut 2016, 14:02

pawcio pisze:Projekty unijne i ul. Słowackiego.
Projekty unijne ok. A co ma do tego Słowackiego?

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 05 lut 2016, 14:08

W którymś projekcie była chyba explicite wpisana trasa przez Słowackiego. Ale 5 lat swingom to albo się skończyło, albo zaraz skończy...

Georg
Posty: 6347
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 05 lut 2016, 14:17

pawcio pisze:Jeden Swing na 6 jest planowo i nie ma najmniejszych szans na zmianę takiego stanu rzeczy przez najbliższe kilka lat.
Kilka lat = zaraz?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 lut 2016, 14:18

Jeden z projektów zakłada, że wagony z tego projektu będą kursować po całej sieci. Po Słowackiego mogą kursować tylko na 6. Projekty unijne z perspektywy 2007-2013 mają pięcioletni okres trwałości od zakończenia realizacji projektu liczony jako pełne lata kalendarzowe. Kiedy okres ruszył nie wiem, ale wydaje mi się, że zaczęliśmy rok drugi.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 05 lut 2016, 15:42

pawcio pisze:Jeden z projektów zakłada, że wagony z tego projektu będą kursować po całej sieci.
Naprawdę z czegoś takiego wynika obowiązek zaliczenia każdego kawałka toru? Nie można kupić tak po prostu, że ma i jeżdżę dokąd chcę? Zawsze mi się wydawało, że to jest odwrotnie, że pojazdy przypisane do trasy A-B nie mogą wyjechać poza tę trasę...

Georg
Posty: 6347
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 05 lut 2016, 16:11

MichalJ pisze:
pawcio pisze:Jeden z projektów zakłada, że wagony z tego projektu będą kursować po całej sieci.
Naprawdę z czegoś takiego wynika obowiązek zaliczenia każdego kawałka toru? Nie można kupić tak po prostu, że ma i jeżdżę dokąd chcę? Zawsze mi się wydawało, że to jest odwrotnie, że pojazdy przypisane do trasy A-B nie mogą wyjechać poza tę trasę...
A mi się zawsze wydawało, że komunikacja jest dla pasażerów, a nie dla projektów i ich pomysłodawców. Ale widać pora zejść na ziemię. Dziękuję Pawciu za wyjaśnienia.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 lut 2016, 16:14

Ograniczenie A-B omal nie skończyło się skracaniem 9 do Banacha po remoncie al. Jerozolimskich. Wiec potem założono że trzeba tylko zaliczyć fragment projektowy a dalej niech się dzieje co chce. Ale i tak były problemy wiec do projektu ściśle taborowego wpisano pokrycie sieci. I generalnie dobrze to działa poza tą jedną nieszczęsną 6.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

gfedorynski
Posty: 765
Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45

Post autor: gfedorynski » 05 lut 2016, 16:23

Machnąć jakiś wyjazd/zjazd przez Słowackiego i po problemie. :)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 05 lut 2016, 16:25

Georg pisze:A mi się zawsze wydawało, że komunikacja jest dla pasażerów, a nie dla projektów i ich pomysłodawców. Ale widać pora zejść na ziemię.
A Unia nie daje pieniędzy out tak tylko wymaga realizowania określonych celów. Cele określa się samodzielnie ale oderwane od idei projektu być nie mogą.

Dodano po 1 minucie 4 sekundach:
gfedorynski pisze:Machnąć jakiś wyjazd/zjazd przez Słowackiego i po problemie. :)
4 15 18. No i BWL 6+31.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 05 lut 2016, 17:28

pawcio pisze:I generalnie dobrze to działa poza tą jedną nieszczęsną 6.
Czyli problem jest zaniedbywalny.

ashir
Posty: 28026
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 lut 2016, 17:43

I serio wam przeszkadza ten 1 z 186 Swingów na 6? :)

Łukasz
Posty: 11097
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 lut 2016, 21:12

ATSD to ubooty (takie co kiedyś były pomarańczowe) jeżdżą i jeszcze są uważane za niskie?
ŁK

fraktal
Posty: 5685
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 05 lut 2016, 22:03

Stary Pingwin pisze:Mnie dziwi, że 14+31 nie obsługuje Mokotów szczeniaczkami. Cała sytuacja wygląda w ten sposób, że kupiono szczeniaki, nie mając pomysłu na wykorzystanie.
Pomysł był. One miały jeździć na 27,28 i 6. No i będą jeździły na 28 i 6. Tylko że nie miały trafić na "Mokotów raczej. Ja nadal podtrzymuję swój postulat, aby część jazzów 128N przenieść z "Żoliborza" na "Mokotów" w zamian za 134N. Pytanie na ile to realne?

Ale w takim razie R3 będzie miało 6+31? Czy jednak nie tylko będzie długi wyjazd, ale i długi zjazd?

Paweł D.
Posty: 5625
Rejestracja: 21 sie 2006, 23:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Paweł D. » 05 lut 2016, 22:46

W tej chwili 2 BWL-ki z 6-ki jadą z Huty i jedna z Gocławka jadą na Mokotów, aby przed północą zjechać na R-4. Co za różnica czy w którą stronę ten zjazd będzie? I tak cało miasto wzdłuż zaliczy. W zrobić zjazd z Huty na R-3 jako 33 przecież się nie da. Więc dalej będą to kursy-widmo jak teraz z 31.

Zablokowany