Przystanki (lokalizacja)
Moderator: Wiliam
Najczęściej kończyło się na ostrzejszym hamowaniu i takich tam, niemniej przez skrzyżowanie przejechać było ciężko. Z tego względu nikt dziś się na podobne rozwiązanie nie zdecyduje. A zwłaszcza asekuracyjny Galas.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
A nie powinien, chyba że na tym -1 do tramwaju. Przejścia między przystankami na poziomie 0 mają być płaskie i koniec. To powinien być warunek nienaruszalny.
Tramwaj w -1. Ruchowo na pewno wyjdzie fajnie. Tylko nie wiem czy ekonomia tego nie zabije.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 2843
- Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
- Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007
A swoją drogą ja się nie mogę nadziwić jak to możliwe, że ten człowiek utrzymał się na stanowisku przez co najmniej 15 lat, mimo zmieniających się ekip politycznych rządzących miastem i mimo kilku kontrowersyjnych zarządzeń swojego autorstwa (stąd 15 lat, bo pierwszy raz o nim usłyszałem, jak zakazał czwórce skręcać przy Bankowym w 2001 r.).Poc Vocem pisze:A zwłaszcza asekuracyjny Galas.
Mam nadzieję, że wyjdzie, bo tramwaj na 0 na Goworka to byłaby masakra.
(O, to są 'Nowe nazwy przystanków'...)
(O, to są 'Nowe nazwy przystanków'...)
Galas pamięta jeszcze lata dziewięćdziesiąte, niemniej faktem jest, że gdy on się na coś decyduje, zawsze znajduje się po stronie bezpiecznej (po inżyniersku patrząc). I jakby nie patrzeć, nie można zakładać, że ktokolwiek inny podjąłby inne decyzje (poza czwórką), bo nikt nie chce sam się narażać ani tym bardziej mieć kogoś na sumieniu, nawet jeśli nie będzie za to odpowiadał karnie.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
W którym miejscu (prosiłbym o pokazanie na mapce google) znajduje się przystanek METRO STADION NARODOWY 71?
Dzięki.
Powsińska idzie do modernizacji. Będą ścieżki rowerowe i przejście przy Okrężnej. I tak się w sumie zastanawiam czy obecna lokalizacja przystanków jest w porządku. No bo przesiadki ze 108 czy 163 wygodnej nie ma. No i ze 163 być nie może, chyba że po przedłużeniu. Niby próbowano dołożyć przystanek przy parku koło pętli Sadyba, ale nie wyszło. W tej chwili mamy brak wygodnej przesiadki ze 108 do 131.
Bym widział to tak:
- przeniesienie 131 i 180 z Goraszewskiej na wspólny przystanek ze 185 i 187 przy cmentarzu. Niby wąsko, ale gorsze przypadki już były i są w tym mieście. Bardziej przeszkadza brak pasów przez Powsińską po północnej stronie. W takim układzie powinny tam być.
- obecny przystanek przy Goraszewskiej cofnąć przed kładkę i zrobić przy Okrężnej gdzie zatrzymywałyby się i 172, i 108 i 189 razem ze 131 i 180.
- przystanek Sadyba dla 180 też nieco cofnąć aby za blisko północnej części Okrężnej nie był a bliżej południowej części (po prawdzie to wtedy robi się zbyt blisko Wiertniczej ).
Bym widział to tak:
- przeniesienie 131 i 180 z Goraszewskiej na wspólny przystanek ze 185 i 187 przy cmentarzu. Niby wąsko, ale gorsze przypadki już były i są w tym mieście. Bardziej przeszkadza brak pasów przez Powsińską po północnej stronie. W takim układzie powinny tam być.
- obecny przystanek przy Goraszewskiej cofnąć przed kładkę i zrobić przy Okrężnej gdzie zatrzymywałyby się i 172, i 108 i 189 razem ze 131 i 180.
- przystanek Sadyba dla 180 też nieco cofnąć aby za blisko północnej części Okrężnej nie był a bliżej południowej części (po prawdzie to wtedy robi się zbyt blisko Wiertniczej ).
Przede wszystkim to ja bym poprosił przystanek komunikacji miejskiej bliżej Idzikowskiego niż na placu Bernardyńskim. Od kiedy zaorano kładkę, to rozwiązanie sporo straciło na ergonomii.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
W zeszłym roku były konsultacje społeczne, w których można było zgłaszać tego typu uwagi. Teraz już po ptokach.
Były konsultacje i były na konsultacjach podnoszone powyższe propozycje, natomiast jak widać niewiele z nich wyszło.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Przypomnę jeszcze w tym kontekście że w tym roku mają powstać przystanki na Nałęczowskiej, co chyba jakoś zmieni układ linii w okolicy.