Masz na myśli zachodnią głowicę ONZ, gdzie jest to normą, czy jeszcze gdzieś (co by mnie zdziwiło)?fik pisze:Jest dokładnie tak samo, bramki awaryjne otwarte nonstop niemal.
O Kolejach Mazowieckich - KM
Moderator: JacekM
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Na to wygląda - Dęblin odpada. ![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
172.7 km z Radomia do Warszawy Zachodniej ...
CMK.
CMK.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17
Jak Wy chcecie z Radomia do Warszawy jechać przez CMK?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Co więcej, IC też tak chce jeździć zdaje się
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Domas pisze:Jak Wy chcecie z Radomia do Warszawy jechać przez CMK?
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Właśnie turlam się z Rembertowa do Wschodniej z prędkością niecałe 40km/h. Pewnie mech nie ma znajomości szlaku. Gratulacje dla dyspozytorów.
E, raczej niemożliwe, obstawiałbym jazdę w odbiegu za czymś lub awarię srk (powinien jechać 20, ale kto takiego upilnuje...).
Wszystko co wypisałeś odpada.
Skąd ten wniosek?
http://www.rmf24.pl/fakty/news-dramatyc ... Id,2154893
Wczorajszy wypadek w Nowej Soli. Proponuje zobaczyć co cysterna zrobiła z czołem EN57.
Pytanie co by było gdyby podobny wypadek wydarzył się na którymś z porannych pociągów do Warszawy?
KM popełniło gigantyczny błąd umożliwiając kilka lat temu pasażerom podróż w dawnym tzw. przedziale służbowym. Dlaczego wygoda pasażerów jest ważniejsza od bezpieczeństwa? Przy takim wypadku osoby najbliżej kabiny maszynisty poniosłyby śmierć na miejscu. Jeden powód mniej do skarg pasażerów jest cenniejszy niż ludzkie życie?
Wczorajszy wypadek w Nowej Soli. Proponuje zobaczyć co cysterna zrobiła z czołem EN57.
Pytanie co by było gdyby podobny wypadek wydarzył się na którymś z porannych pociągów do Warszawy?
KM popełniło gigantyczny błąd umożliwiając kilka lat temu pasażerom podróż w dawnym tzw. przedziale służbowym. Dlaczego wygoda pasażerów jest ważniejsza od bezpieczeństwa? Przy takim wypadku osoby najbliżej kabiny maszynisty poniosłyby śmierć na miejscu. Jeden powód mniej do skarg pasażerów jest cenniejszy niż ludzkie życie?