Jak mi znajdziesz tam pusty autobus (w szczycie, nie o 5 rano w niedzielę), to pogadamy...Glonojad pisze:Jeśli już, to zezwolić na taki manewr autobusom, skoro już muszą jeździć na pusto do Centrala, bo komuś się ubzdurało, że plan Hitlera się powiódł i Warszawa została stotysięcznym, niemieckim miasteczkiem...
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
Moderator: Wiliam
Tak, też uważam, że skręcanie w lewo powinno być dostępne z drugiego pasa tylko autobusom. Wtedy mielibyśmy przynajmniej jakieś uprzywilejowanie komunikacji. Samochodów z centrum trzeba się raczej pozbyć...
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Proszę bardzo, drugi pas od lewej jako buspas do skrętu...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wiele razy jechałem tam z siedzącymi zajętymi w połowie, które opróżniały się po skręcie (czyli gdyby autobus jechał prosto, to pasażerowie jechaliby krócej do celu).Poc Vocem pisze:Tak,Jak mi znajdziesz tam pusty autobus (w szczycie, nie o 5 rano w niedzielę), to pogadamy...Glonojad pisze:Jeśli już, to zezwolić na taki manewr autobusom, skoro już muszą jeździć na pusto do Centrala, bo komuś się ubzdurało, że plan Hitlera się powiódł i Warszawa została stotysięcznym, niemieckim miasteczkiem...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7010
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Gdyby jechał prosto to by nie miał gdzie zawrócić, a gdyby nie miał gdzie zawrócić, to by musiał daleko jechać, a więc w zasadzie powinien kończyć na Politechnice i oferować przesiadkę do M1 / tramwajów.
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Zaraz. Centralny to albo cel, wtedy ludzie jadą z torbami i sugerowanie zasuwania po kretowisku w centrum jest wręcz śmieszne, albo punkt przesiadkowy i sugerowanie zasuwania po kretowisku w centrum, żeby podjechać jeden przystanek a potem znowu pobiegać po kretowisku również jest niepoważny. Czym innym jest przesiadka jednoperonowa, a czym innym propozycja biegania po schodach w miejscu, w którym przesiadka zajmuje kilka minut. Dogmaty to jedno, życie to drugie.
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 7010
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
No tak. Dlatego 131, "140" i 525 jak najbardziej powinny dostać ten lewoskrętny buspas. W zasadzie nie tylko ze względu na cele podróży, ale też w ramach infrastruktury do zawacania. Bo na Politechnice i tak nie ma gdzie zawrócić i zgasić na parę minut tylu pojazdów.
Na potrzeby bloga od pewnego czasu zastanawiam się nad różnymi wariantami objazdów na Woli podczas budowy metra i docelowym układzie linii po jego otwarciu. Może to paradoks, a może nie, ale wychodzi mi to w połączeniu ze zmianami na Dolnym Mokotowie (167, 171 itp.). Miałem tu pewne wątpliwości, ale teraz zainspirował mnie pomysł wydłużenia 187 do Wilanowa i skrócenia 131 do skrzyżowania Nehru/Wisłostrada. Zwłaszcza to ostatnie uważam za świetny ruch. W dodatku rozwojowy ze względu na szykowaną budowę al. Polski Walczącej (Czerniakowskiej-bis) - obsługa nowych osiedli między Wisłostradą a Siekierkami.
-
- Posty: 206
- Rejestracja: 20 cze 2015, 15:31
- Lokalizacja: skrzyżowanie Woroniczej i Wołowskiej
Wydłużanie ciągnącego się przez całe miasto potwora? To należy skrócić, a nie wydłużyć. W dodatku skracanie 131, którego obecna trasa wcale nie jest zbyt długa. To się nie trzyma kupy.osa pisze:wydłużenia 187
187 należy podzielić po prostu. I tyle w temacie.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Tyle, że to nie jest ani cel, ani punkt przesiadkowy, bo ludzie wysiadają z tego 131 czy 519 na "Centrum".Szeregowy_Równoległy pisze:Zaraz. Centralny to albo cel, wtedy ludzie jadą z torbami i sugerowanie zasuwania po kretowisku w centrum jest wręcz śmieszne, albo punkt przesiadkowy i sugerowanie zasuwania po kretowisku w centrum, żeby podjechać jeden przystanek a potem znowu pobiegać po kretowisku również jest niepoważny. Czym innym jest przesiadka jednoperonowa, a czym innym propozycja biegania po schodach w miejscu, w którym przesiadka zajmuje kilka minut. Dogmaty to jedno, życie to drugie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Z WC wiele razy jechałem (i to w godzinach typu niedziela wieczór) wraz z ludźmi stojącymi.
W niedzielę wieczór przy DWC są relatywnie duże tłumy w porównaniu z całym weekendem. Stąd kiedyś w tramwajach była różnicą w godzinach końca szczytu w soboty i niedziele.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26930
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Dokładnie. 10 potrafi być niezabieralne.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
A może 187 do Siekierki-Sanktuarium przez Bartycką, 131 do Nehru, a 159 do Wilanowa?
Uporczywe kombinacje, żeby pozbawić ciąg Chełmska-Sadyba połączenia z Patelnią i metrem... Co to ma być?