O! Faktycznie. Kiedy ścięli szczyt 162 z 12 do 15 minut? Na wakacje, a potem nie przywrócili?ashir pisze:Teraz (nie licząc kursów skróconych) też mają taką samą częstotliwość.
Komunikacja miejska na Dolnym Mokotowie
Moderator: Wiliam
Duży koszt brygadowy przy obecnej częstotliwości.Georg pisze: Jeśli działa wyśmienicie, to dlaczego "nie da się" podbić częstotliwości?
ŁK
3 brygady. Jeśli to jest duży koszt brygadowy na tle tego, co ostatnio ZTM wyprawia, to pozostaje mi tylko sparafrazować ponownie mojego ulubionego polityka:
Wy nie chcecie nas w W Warszawie. Chcecie tylko, byśmy zatrzymali lemingi z Wilanowa. 3 brygady to obelga
I Serio chciałbym wiedzieć jak na tym tle wygląda brygadowy koszt podziału 401.
Wy nie chcecie nas w W Warszawie. Chcecie tylko, byśmy zatrzymali lemingi z Wilanowa. 3 brygady to obelga
I Serio chciałbym wiedzieć jak na tym tle wygląda brygadowy koszt podziału 401.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Ależ ja od początku pisałem, że to nie jest dobry pomysł.primoż pisze:I dlatego nie należy 131 wydłużać na Wilanów
Bo ZTM nie chce dać trzech dodatkowych brygad w szczycie A? Bo nie ma pomysłu, skąd je zabrać?Georg pisze:Jeśli działa wyśmienicie, to dlaczego "nie da się" podbić częstotliwości?
131 jest jedną z tych linii, które są zapełnione bo często kursują, i często kursują bo są zapełnione. Liniami działającymi na podobnej zasadzie dodatniego sprzężenia zwrotnego są 105, 109 i 190.
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
401+402 w A nie dostało brygad ztcw. Poza tym to, że jeśli nawet zostały dodane tam, wcale nie znaczy, że miały tam nie zostać dodane, a miały zostać dodane tu. Jednym słowem: ZTM ma prawo tak samo dodać 3 brygady tam, jak i tu.
Natomiast kolejnym pomysłem jest pożenienie 159 ze 187: 187 do Politechniki, 159 trasą 187 od Koszykowej, Pl. Konstytucji, natomiast na górę dałbym 108. Kwestia Siekierek - do uzgodnienia.
Dodano po 4 minutach 18 sekundach:
Może nawet 108 do Centralnego a 131 do Politechniki - wtedy moze 131 mogłoby jeździć co 10 minut Politechnika - Sadyba (331) i co 10 Centrum - Wilanow, a i na 108 pewnie by wystarczyło.
Natomiast kolejnym pomysłem jest pożenienie 159 ze 187: 187 do Politechniki, 159 trasą 187 od Koszykowej, Pl. Konstytucji, natomiast na górę dałbym 108. Kwestia Siekierek - do uzgodnienia.
Dodano po 4 minutach 18 sekundach:
Może nawet 108 do Centralnego a 131 do Politechniki - wtedy moze 131 mogłoby jeździć co 10 minut Politechnika - Sadyba (331) i co 10 Centrum - Wilanow, a i na 108 pewnie by wystarczyło.
ŁK
108 nie lepiej na Mariensztat - jako uzupełnienie 162 na najbardziej zatłoczonym odcinku?
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6963
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Ja rozumiem, że tapatalk i tak dalej, ale ja bardzo proszę, kontroluj to swoje zwielokrotnianie postów... Jakoś inni nie mają z tym problemu.Łukasz pisze:Może nawet 108 do Centralnego a 131 do Politechniki - wtedy moze 131 mogłoby jeździć co 10 minut Politechnika - Sadyba (331) i co 10 Centrum - Wilanow, a i na 108 pewnie by wystarczyło.
Tylko 109. 105 ma napełnienie odcinkowe: dobre do MRD, MRD - Browarna - raczej luzy. 109 tak. 190 - tu o częstotliwości decydują długa trasa i mało miejsca na postój (Marki).Piottr pisze:Ależ ja od początku pisałem, że to nie jest dobry pomysł.primoż pisze:I dlatego nie należy 131 wydłużać na WilanówBo ZTM nie chce dać trzech dodatkowych brygad w szczycie A? Bo nie ma pomysłu, skąd je zabrać?Georg pisze:Jeśli działa wyśmienicie, to dlaczego "nie da się" podbić częstotliwości?
131 jest jedną z tych linii, które są zapełnione bo często kursują, i często kursują bo są zapełnione. Liniami działającymi na podobnej zasadzie dodatniego sprzężenia zwrotnego są 105, 109 i 190.
Dodano po 21 sekundach:
331 już jestŁukasz pisze:Może nawet 108 do Centralnego a 131 do Politechniki - wtedy moze 131 mogłoby jeździć co 10 minut Politechnika - Sadyba (331) i co 10 Centrum - Wilanow, a i na 108 pewnie by wystarczyło.
159 chyba właśnie najlepiej pracuje na odcinku Pl.Zawiszy - Rozbrat i przerywanie tego ciągu było by krokiem wstecz w układzie.
Co najmniej do DWZ powinno zostać. A z drugiej strony niech już będzie ten Torwar
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
To jest tak, ze ja piszę. Potem dodaję drugi. Nagle dzieje się jakaś magia, bo widzę stary post z dołączonym nowym i nowy osobno. Nic nie mogę z tym zrobić, bo nie da się nic usunąć. Tapatalk tapatalkowi nierówny.Emyl pisze:Ja rozumiem, że tapatalk i tak dalej, ale ja bardzo proszę, kontroluj to swoje zwielokrotnianie postów... Jakoś inni nie mają z tym problemu.Łukasz pisze:Może nawet 108 do Centralnego a 131 do Politechniki - wtedy moze 131 mogłoby jeździć co 10 minut Politechnika - Sadyba (331) i co 10 Centrum - Wilanow, a i na 108 pewnie by wystarczyło.
ŁK
Nie, no błagam, jest PW, są inne podfora, a naprawdę zamierzasz tu o tym dyskutować? (Żeby było jasne, to było pytanie retoryczne).
195, dzisiaj, dwukrotnie na sterowaniu bezpośrednim z Rakowieckiej-Sanktuarium.
No i...?Domas pisze:195, dzisiaj, dwukrotnie na sterowaniu bezpośrednim z Rakowieckiej-Sanktuarium.
No i pokazuje jak punktualna to jest linia.person pisze:No i...?Domas pisze:195, dzisiaj, dwukrotnie na sterowaniu bezpośrednim z Rakowieckiej-Sanktuarium.