Na Kaliskiego przy przecięciu torów dwudziestki (przy Kocjana) też takie są. I kiedyś były na Żabie (na środku), nie wiem czy teraz jeszcze są.cns80 pisze:Dla samochodów na małej Grochowskiej takie są i też się jakoś sprawdza.Wiliam pisze: Już tu kiedyś pisałem że widziałem takie światła dla pieszych na przejściu przez tory tramwajowe w Katowicach i bardzo mi się takie rozwiązanie podobało.
No właśnie, i tak tam powinno być (oczywiście wtedy bez tych nadmiarów w rozkładzie). Nie można ich "niechcący zepsuć" na stałe i żeby nikt tego "nie zauważył" aż do czasu przebudowy Obozowej ?Szeregowy_Równoległy pisze:Niedawno przez dwa dni przy Deotymy światła gwiazdorzyły. To był priorytet, bo sygnalizacja (jej awaria...) sprawiły, że tramwaje po Obozowej snuły się z prędkościami mniejszymi niż 30km/h, bo dwuminutowy nadmiar czasu w rozkładzie się pojawił. I tak, popieram priorytet polegający na wyłączaniu sygnalizacji. To jest słuszny kierunek zmian