Autobusy testowane w Warszawie
Najważniejsze pytanie jest, jaki jest sens testowania tego typu autobusu. Po drugie czy za każdy wyjazd za bramę MZA będzie płaciło za gabaryt czy może coś zmieniło się w przepisach i dopuszcza do ruchu bez dodatkowych pozwoleń pojazd który ma więcej niż 4 metry?Tyrystor pisze:Ciekawa wiadomość. Czyżby powrót do pomysłu linii 100? Wiadomo, czy MZA rozważa zakup jednego piętrusa, czy dwóch? Znów, jak z 995, będzie to używka z Berlina, czy jednak nowy pojazd?[url=http://omni-bus.eu/joomla/index.php?option=com_content&view=article&id=3034]Omni-bus[/url] pisze: W maju na ulicach Warszawy będzie testowany autobus MAN Lion's City DD z BVG Berlin. Pojazd będzie testowany przez miesiąc a przewoźnikiem testującym będzie MZA. Planowany numer taborowy to 940. Nie wiadomo na obecną chwilę na jaką linię wyjedzie. Autobus w Warszawie spodziewany jest 27.04.2016.
No i wygląd. Standardowe malowanie, czy znów odpust?
A wiesz, jaką wysokość ma Lion's City DD? Może się mieści...
Już nie mówiąc o tym, że podobno niektórym przedsiębiorstwom udawało się zarejestrować SD202 poniżej 4 metrów.
Już nie mówiąc o tym, że podobno niektórym przedsiębiorstwom udawało się zarejestrować SD202 poniżej 4 metrów.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Na przeglądzie spuszczali powietrze z ogumienia, czy obniżali na poduchach?
miłośnik 13N
Za wikipedią oraz materiałami prasowymi wysokość Lion'sa DD to 4060mm.MichalJ pisze:A wiesz, jaką wysokość ma Lion's City DD? Może się mieści...
Podobno jedno i drugie, ale wszystko da się zrobić skoro Mercedes Vario potrafi mieć w "dowodzie" 45 miejsc siedzących by spełniał wymogi przetargu pod eLki ZTMuStary Pingwin pisze:Na przeglądzie spuszczali powietrze z ogumienia, czy obniżali na poduchach?MichalJ pisze:Już nie mówiąc o tym, że podobno niektórym przedsiębiorstwom udawało się zarejestrować SD202 poniżej 4 metrów.
No właśnie. W warszawskich warunkach te dwupokładowce nie mają większego sensu. Jeśli już to na liniach, na których największa wymiana pasażerska jest w okolicach obu pętli, w rodzaju ekspresowych dowozówek do metra (E-7 czy E-9). Poza tym ich pojemność jest nieco iluzoryczna, biorąc pod uwagę fakt, że na górnym pokładzie nie wolno stać. W Berlinie pilnuje tego zakazu kierowca, wystarczy że coś tam warknie do mikrofonu i lud posłusznie schodzi na dół. U nas tego nie widzęFlash8222 pisze:Najważniejsze pytanie jest, jaki jest sens testowania tego typu autobusu.
W nowszych brytyjskich piętrowych autobusach jest sygnalizacja, informująca o komplecie pasażerów na górnym pokładzie i wyświetlająca zakaz wstęp w przypadku braku wolnych miejsc.Jalerb pisze:W Berlinie pilnuje tego zakazu kierowca, wystarczy że coś tam warknie do mikrofonu i lud posłusznie schodzi na dół. U nas tego nie widzę
15/12/2005-12/7/2019
Jaki cel?... Może wskrzeszenie linii 100... a i sam autobus bardziej kompatybilny z posiadanym już taborem niż rodzynek SD202.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
W radio wypowiadał się dziś ktoś z ZTM, że autobus piętrowy będzie skierowany na linie 180, ponieważ trasa jest turystyczna.
"Livin' On A Prayer"
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
----------
Linie blisko mojego domu.
M2, 106, 162, N14, N16, N64.
- Twmastersky
- Posty: 96
- Rejestracja: 14 kwie 2016, 18:36
- Lokalizacja: Wrocław
A linia 518 która jednak nie wozi powietrza i ma małą wymianę pasażerską.
Tak jak 180 przejeżdża przez Turystyczne rejony Miasta
Chyba 2 pokładowce są na to idealne
Tak jak 180 przejeżdża przez Turystyczne rejony Miasta
Chyba 2 pokładowce są na to idealne
Jeśli faktycznie piętrus miałby być testowany na 180, to nie wróżę tej brygadzie punktualnych odjazdów. Jak już to ja bym widział go na 222 lub E-2.
Ale dlaczego na 180? Przecież to już dawno przestała być "linia turystyczna". Nawet nie pamiętam już, kiedy...
Doszliśmy w Polsce do stanu, że rozkład jazdy pociągów to jest coś,
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
co w istocie działania przypomina kalejdoskop, obracający się nie rzadziej niż cztery razy do roku,
w tym raz, w grudniu, z solidnym potrząśnięciem....
- J.Kaczmarski
- Posty: 225
- Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
- Lokalizacja: W-wa/Siedlce
Trzeba uważać na skrajnię wiaduktów i tuneli w wyborze linii dla tego wynalazku.
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 Suchożebry
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 Suchożebry