Tabor Kolei Mazowieckich

Moderator: JacekM

alojz
Posty: 2662
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 09 mar 2016, 20:46

A może została już skierowana na naprawę rewizyjną.

Loui
Posty: 193
Rejestracja: 11 gru 2008, 11:49

Post autor: Loui » 09 mar 2016, 23:28

Całkiem normalna sytuacja, wiele razy już składy z dwoma sterowniczymi wyjeżdżały. Poza tym, zawsze co najmniej jeden Traxx stoi w rezerwie.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 18 mar 2016, 22:54

Dziś dopiero miałem okazję wybrać się poza Tłuszcz. Z okien pociągu było pięknie widać kolekcję zapuszczonych VT627 i VT628. Co KM zamierza z nimi zrobić? Po wyglądzie wnioskuję że stoją tam już dobrych kilka lat. Ktoś się boi wysłać je na złom? Mają się jeszcze przydać? Na te kilka to żelastwa znalazłoby się na pewno kilku chętnych

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 19 mar 2016, 16:00

Jaką długość ma 45WE?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4776
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 19 mar 2016, 16:15

Obrazek

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 19 mar 2016, 20:15

Dziękuję uprzejmie.
Jedna rzecz mnie zainteresowała: przyśpieszenie. Wpisane jest większe/równe 1.0 m/s/s. Spowodowane jest to tym, że istnieje możliwość kupna pojazdu z A np. 1.2 m/s/s, czy może nikt nie zmierzył przyspieszenia pojazdów z rodziny Impuls?

Dodano po 3 godzinach 53 minutach 44 sekundach:
Nowe plany taborowe KM
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 75862.html
Możemy powoli pakować walizki dla EN57, już od maja napływ 39 AL-i który prawdopodobnie usunie stare kible z R7 i częściowo R8, nowe 6 EZT pójdą pewnie na Skierniewice, a więc i poranny Skierniewice-Otwock o ile w kolejnym rozkładzie będzie ten kurs obecny albo wzmocnią R2 i R9.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

alojz
Posty: 2662
Rejestracja: 25 wrz 2010, 22:34

Post autor: alojz » 18 kwie 2016, 19:43

Ficek pisze:Stojący na terenie ZNTK MM zniszczony człon Rb EN57AKM-1623 został w ostatnim czasie pocięty. Człony Ra i S stały na terenie NEWAG-u Nowy Sącz jeszcze z pół roku temu, a potem słuch o nich zaginął. Wiadomo jakie są losy członów Ra i S tej jednostki?
Wygląda na to że wróci na tory z jednym członem od EN57-923
http://forumkolejowe.pl/ilostan/index.p ... e=EN57-923
Jeden z członów rozrządczych jednostki sprzedany Kolejom Mazowieckim w przebudowy na EN57AKM i dołączenia do uszkodzonej jednostki EN57AKM-1623.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 kwie 2016, 23:15

Omg dzis na Radomiu jechał jakiś podrabiany akm :/ pomijam klime, bo to się zdarza, ale rewitalizacja wygladała na taka sprzed 10 lat, twarde niewyprofilowane siedzenia, drzwi międzywagonowe ręczne na stare zaciski, brak monitorów... Dużo ich jest? Czy to aby z r60 nie przybyło?
ŁK

Loui
Posty: 193
Rejestracja: 11 gru 2008, 11:49

Post autor: Loui » 18 kwie 2016, 23:45

Jeden z członów rozrządczych jednostki sprzedany Kolejom Mazowieckim w przebudowy na EN57AKM i dołączenia do uszkodzonej jednostki EN57AKM-1623.
ZTCW to 1623, została pocięta na złom na terenie Newagu w zeszłym roku.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 19 kwie 2016, 21:19

Łukasz pisze:Omg dzis na Radomiu jechał jakiś podrabiany akm :/ pomijam klime, bo to się zdarza, ale rewitalizacja wygladała na taka sprzed 10 lat, twarde niewyprofilowane siedzenia, drzwi międzywagonowe ręczne na stare zaciski, brak monitorów... Dużo ich jest? Czy to aby z r60 nie przybyło?
Pewnie przerabiane czopery albo słynna para 1109+1173 albo coś w ten deseń.
Czoperków przerobionych na AKM jest 5, a powyższa para nawet AKM nie jest ani KM. Zwykły oporowiec podrasowany.

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 19 kwie 2016, 21:29

Te SPOT-y nie są przypadkiem wypożyczone? Bo w przeciwnym wypadku powinny przejść modernizację - co jak co, ale tam wystarczy tylko układ napędowy zmienić, bez zabawy w zmianę wnętrza (oprócz tych foteli).
Nie wiem jak wy, ale ja się nie mogę nowych AL-i doczekać :D

Gdzie obecnie jeżdżą EW60, a właściwie EW57?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Atapi
Posty: 234
Rejestracja: 19 paź 2011, 14:10
Kontakt:

Post autor: Atapi » 19 kwie 2016, 22:27

zxcvbnm pisze:Te SPOT-y nie są przypadkiem wypożyczone? Bo w przeciwnym wypadku powinny przejść modernizację - co jak co, ale tam wystarczy tylko układ napędowy zmienić, bez zabawy w zmianę wnętrza (oprócz tych foteli).
Nie wiem jak wy, ale ja się nie mogę nowych AL-i doczekać :D

Gdzie obecnie jeżdżą EW60, a właściwie EW57?
Tak w kwestii formalnej: to nie są SPOTy - ta nazwa jest zarezerwowana dla jednostek PR przerabianych w ramach tego programu operacyjnego (czyli seria 2xxx). I nie, nie są wypożyczone. Mo(r)dernizację (a raczej P5 z modernizacją) przeszły w 2007 roku, kiedy turboklopowe rozwiązania były w powijakach. Od tamtej pory zgodnie z DSU prowadzone są kolejne naprawy rewizyjne. W związku z tym, że był to eksperyment, to tak to właśnie eksperymentalnie jeździ po mazowieckich torach. Zakażenie.

EW60 robią Pilawy i Otwocki. W zasadzie mają stały swój obieg: 98550/1, 91556/7, 19522/3, 91530/1, 19564/5, 91550/1.

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 20 kwie 2016, 23:05

przewoz pisze:
Łukasz pisze:Omg dzis na Radomiu jechał jakiś podrabiany akm :/ pomijam klime, bo to się zdarza, ale rewitalizacja wygladała na taka sprzed 10 lat, twarde niewyprofilowane siedzenia, drzwi międzywagonowe ręczne na stare zaciski, brak monitorów... Dużo ich jest? Czy to aby z r60 nie przybyło?
Pewnie przerabiane czopery albo słynna para 1109+1173 albo coś w ten deseń.
Czoperków przerobionych na AKM jest 5, a powyższa para nawet AKM nie jest ani KM. Zwykły oporowiec podrasowany.
Chyba nie 1173, moze 1158? Akm było napisane wiec chyba akm:)

1173 nie jest gładki na zewnątrz, poza tym ma "otwierane" okna a tamten miał "nieotwierane".
ŁK

Awatar użytkownika
zxcvbnm
Posty: 2240
Rejestracja: 27 paź 2013, 12:12
Lokalizacja: Garażowany w Wawrze

Post autor: zxcvbnm » 22 kwie 2016, 7:47

W EN57-1173 jest działające Wi-Fi, które lepiej działa niż w EN57AL
A kiedy mają dojść pierwsze AL-e z nowej serii modernizacji? Nie miało być jakoś już w maju?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 23 kwie 2016, 19:32

W impulsach wymagają logowania co 15 minut. Póki co tylko tam. Znając życie to we wszystkich składach stanie się to standardem

ODPOWIEDZ