Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
A może została już skierowana na naprawę rewizyjną.
Całkiem normalna sytuacja, wiele razy już składy z dwoma sterowniczymi wyjeżdżały. Poza tym, zawsze co najmniej jeden Traxx stoi w rezerwie.
Dziś dopiero miałem okazję wybrać się poza Tłuszcz. Z okien pociągu było pięknie widać kolekcję zapuszczonych VT627 i VT628. Co KM zamierza z nimi zrobić? Po wyglądzie wnioskuję że stoją tam już dobrych kilka lat. Ktoś się boi wysłać je na złom? Mają się jeszcze przydać? Na te kilka to żelastwa znalazłoby się na pewno kilku chętnych
Jaką długość ma 45WE?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
http://www.newag.pl/wp-content/uploads/ ... Impuls.pdf
90 metrów i 40 centymetrów.
90 metrów i 40 centymetrów.
Dziękuję uprzejmie.
Jedna rzecz mnie zainteresowała: przyśpieszenie. Wpisane jest większe/równe 1.0 m/s/s. Spowodowane jest to tym, że istnieje możliwość kupna pojazdu z A np. 1.2 m/s/s, czy może nikt nie zmierzył przyspieszenia pojazdów z rodziny Impuls?
Dodano po 3 godzinach 53 minutach 44 sekundach:
Nowe plany taborowe KM
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 75862.html
Możemy powoli pakować walizki dla EN57, już od maja napływ 39 AL-i który prawdopodobnie usunie stare kible z R7 i częściowo R8, nowe 6 EZT pójdą pewnie na Skierniewice, a więc i poranny Skierniewice-Otwock o ile w kolejnym rozkładzie będzie ten kurs obecny albo wzmocnią R2 i R9.
Jedna rzecz mnie zainteresowała: przyśpieszenie. Wpisane jest większe/równe 1.0 m/s/s. Spowodowane jest to tym, że istnieje możliwość kupna pojazdu z A np. 1.2 m/s/s, czy może nikt nie zmierzył przyspieszenia pojazdów z rodziny Impuls?
Dodano po 3 godzinach 53 minutach 44 sekundach:
Nowe plany taborowe KM
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 75862.html
Możemy powoli pakować walizki dla EN57, już od maja napływ 39 AL-i który prawdopodobnie usunie stare kible z R7 i częściowo R8, nowe 6 EZT pójdą pewnie na Skierniewice, a więc i poranny Skierniewice-Otwock o ile w kolejnym rozkładzie będzie ten kurs obecny albo wzmocnią R2 i R9.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Wygląda na to że wróci na tory z jednym członem od EN57-923Ficek pisze:Stojący na terenie ZNTK MM zniszczony człon Rb EN57AKM-1623 został w ostatnim czasie pocięty. Człony Ra i S stały na terenie NEWAG-u Nowy Sącz jeszcze z pół roku temu, a potem słuch o nich zaginął. Wiadomo jakie są losy członów Ra i S tej jednostki?
http://forumkolejowe.pl/ilostan/index.p ... e=EN57-923
Jeden z członów rozrządczych jednostki sprzedany Kolejom Mazowieckim w przebudowy na EN57AKM i dołączenia do uszkodzonej jednostki EN57AKM-1623.
Omg dzis na Radomiu jechał jakiś podrabiany akm pomijam klime, bo to się zdarza, ale rewitalizacja wygladała na taka sprzed 10 lat, twarde niewyprofilowane siedzenia, drzwi międzywagonowe ręczne na stare zaciski, brak monitorów... Dużo ich jest? Czy to aby z r60 nie przybyło?
ŁK
ZTCW to 1623, została pocięta na złom na terenie Newagu w zeszłym roku.Jeden z członów rozrządczych jednostki sprzedany Kolejom Mazowieckim w przebudowy na EN57AKM i dołączenia do uszkodzonej jednostki EN57AKM-1623.
Pewnie przerabiane czopery albo słynna para 1109+1173 albo coś w ten deseń.Łukasz pisze:Omg dzis na Radomiu jechał jakiś podrabiany akm pomijam klime, bo to się zdarza, ale rewitalizacja wygladała na taka sprzed 10 lat, twarde niewyprofilowane siedzenia, drzwi międzywagonowe ręczne na stare zaciski, brak monitorów... Dużo ich jest? Czy to aby z r60 nie przybyło?
Czoperków przerobionych na AKM jest 5, a powyższa para nawet AKM nie jest ani KM. Zwykły oporowiec podrasowany.
Te SPOT-y nie są przypadkiem wypożyczone? Bo w przeciwnym wypadku powinny przejść modernizację - co jak co, ale tam wystarczy tylko układ napędowy zmienić, bez zabawy w zmianę wnętrza (oprócz tych foteli).
Nie wiem jak wy, ale ja się nie mogę nowych AL-i doczekać
Gdzie obecnie jeżdżą EW60, a właściwie EW57?
Nie wiem jak wy, ale ja się nie mogę nowych AL-i doczekać
Gdzie obecnie jeżdżą EW60, a właściwie EW57?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Tak w kwestii formalnej: to nie są SPOTy - ta nazwa jest zarezerwowana dla jednostek PR przerabianych w ramach tego programu operacyjnego (czyli seria 2xxx). I nie, nie są wypożyczone. Mo(r)dernizację (a raczej P5 z modernizacją) przeszły w 2007 roku, kiedy turboklopowe rozwiązania były w powijakach. Od tamtej pory zgodnie z DSU prowadzone są kolejne naprawy rewizyjne. W związku z tym, że był to eksperyment, to tak to właśnie eksperymentalnie jeździ po mazowieckich torach. Zakażenie.zxcvbnm pisze:Te SPOT-y nie są przypadkiem wypożyczone? Bo w przeciwnym wypadku powinny przejść modernizację - co jak co, ale tam wystarczy tylko układ napędowy zmienić, bez zabawy w zmianę wnętrza (oprócz tych foteli).
Nie wiem jak wy, ale ja się nie mogę nowych AL-i doczekać
Gdzie obecnie jeżdżą EW60, a właściwie EW57?
EW60 robią Pilawy i Otwocki. W zasadzie mają stały swój obieg: 98550/1, 91556/7, 19522/3, 91530/1, 19564/5, 91550/1.
Chyba nie 1173, moze 1158? Akm było napisane wiec chyba akm:)przewoz pisze:Pewnie przerabiane czopery albo słynna para 1109+1173 albo coś w ten deseń.Łukasz pisze:Omg dzis na Radomiu jechał jakiś podrabiany akm pomijam klime, bo to się zdarza, ale rewitalizacja wygladała na taka sprzed 10 lat, twarde niewyprofilowane siedzenia, drzwi międzywagonowe ręczne na stare zaciski, brak monitorów... Dużo ich jest? Czy to aby z r60 nie przybyło?
Czoperków przerobionych na AKM jest 5, a powyższa para nawet AKM nie jest ani KM. Zwykły oporowiec podrasowany.
1173 nie jest gładki na zewnątrz, poza tym ma "otwierane" okna a tamten miał "nieotwierane".
ŁK
W EN57-1173 jest działające Wi-Fi, które lepiej działa niż w EN57AL
A kiedy mają dojść pierwsze AL-e z nowej serii modernizacji? Nie miało być jakoś już w maju?
A kiedy mają dojść pierwsze AL-e z nowej serii modernizacji? Nie miało być jakoś już w maju?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
W impulsach wymagają logowania co 15 minut. Póki co tylko tam. Znając życie to we wszystkich składach stanie się to standardem