Przetargi na obsługę linii - 2010-2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
http://m.infobus.pl/bitwa-warszawska-3- ... 83671.html
Witamy Arrivę i Grodzisk na kolejne 8 lat
Witamy Arrivę i Grodzisk na kolejne 8 lat
Warto czytać ten artykuł?Najtańszą propozycję na pierwsze przetargowe zadanie założyła Arriva, która jest następcom prawnym jednego z dawnych stołecznych operatorów.
Dobrze że nie wygrał Mobilis
Widać że w przypadku Warszawy stawiają na najniższe koszty, i po raz kolejny łapczywie zerkają w kierunku Mercedesów Conecto.
Gdyby dało się kupić Mercedesa Conecto Midi (a całe szczęście takie coś nie istnieje), to pewnie mielibyśmy zaraz ponad 100 wozów (sz)Marcedesa Conecto w w Warszawie z już rozstrzygniętego przetargu od Mobilisu.
Widać że w przypadku Warszawy stawiają na najniższe koszty, i po raz kolejny łapczywie zerkają w kierunku Mercedesów Conecto.
Gdyby dało się kupić Mercedesa Conecto Midi (a całe szczęście takie coś nie istnieje), to pewnie mielibyśmy zaraz ponad 100 wozów (sz)Marcedesa Conecto w w Warszawie z już rozstrzygniętego przetargu od Mobilisu.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Ale nie istnieje. A Conecto może z Turcji, może jest lansowane jako uboga modyfikacja Citaro, ale... skoro dobrze jeździ, to po co przepłacać? Fotele ma wygodne, poręczy nie brakuje... Drzwi trochę skrzypią, ale to do nasmarowania, podobnie jak trzeszczące plastiki można otulić gąbkowymi uszczelkami i po problemie. Scanie tak pootulane nie trzeszczą.
A skoro przy prywatnych sympatiach jesteśmy, ja optuję za Scaniami. Tylko co z tego?... Przewoźnik kupi to, co mu się opłaci kupić.
A skoro przy prywatnych sympatiach jesteśmy, ja optuję za Scaniami. Tylko co z tego?... Przewoźnik kupi to, co mu się opłaci kupić.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6946
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Uboga wersja? Ja tam widziałem takie Conecto (zresztą w Warszawie), że wyposażone było lepiej niż niejedno Citaro. Koszty produkcji w Turcji są niższe i wsjo, poza tym to w zasadzie jeden pies.
Wynik przetargu na obsługę L40 - http://www.ztm.waw.pl/download.php?z=8399&i=683&l=1&m=5
Jutro spotkanie w Nadmie - mieszkańcy vs. burmistrz Radzymina.
W grę wchodzi propozycja kompromisowa - trasa wydłużona do M1 Marki.
W grę wchodzi propozycja kompromisowa - trasa wydłużona do M1 Marki.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Ząbki ogłosiły przetarg na trzyletnią obsługę trzech linii - http://bip.zabki.pl/zp-271-05-2016
ZTM ogłosił przetarg na obsługę L35, L36, L37, i L38 - http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... &i=691&l=1
ZTM ogłosił przetarg na obsługę L35, L36, L37, i L38 - http://www.ztm.waw.pl/zamowieniapublicz ... &i=691&l=1
Przetarg UM Ząbki konkretny, widać że robiony nie po to aby coś jeździło, ale aby osiągnąć efekt społeczny. Brawo
A proponowane rozkłady L-ek w Wołominie przemilczę z litości. Trwonienie publicznych pieniędzy, lepiej by za to jakaś drogę wyremontowali. Byłby lepszy pożytek. Albo zamiast stada L-ek uruchomili jedną a porządną.
Ciekawe co wywalczy Nadma z L40. Mówiło się już o M1 Marki, nawet ZTM wstrzymuje się z informacją o kasacji 740 oraz publikacją rozkładu L40.
A proponowane rozkłady L-ek w Wołominie przemilczę z litości. Trwonienie publicznych pieniędzy, lepiej by za to jakaś drogę wyremontowali. Byłby lepszy pożytek. Albo zamiast stada L-ek uruchomili jedną a porządną.
Ciekawe co wywalczy Nadma z L40. Mówiło się już o M1 Marki, nawet ZTM wstrzymuje się z informacją o kasacji 740 oraz publikacją rozkładu L40.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Na jakiej podstawie coś takiego twierdzisz?Frencher pisze:Ciekawe co wywalczy Nadma z L40. Mówiło się już o M1 Marki, nawet ZTM wstrzymuje się z informacją o kasacji 740 oraz publikacją rozkładu L40.
To pierwszy etap. Porządkowanie tras, porządkowanie przystanków (organizacje ruchu) do tego próba nadania jakiejkolwiek regularności.Frencher pisze:Przetarg UM Ząbki konkretny, widać że robiony nie po to aby coś jeździło, ale aby osiągnąć efekt społeczny. Brawo
A proponowane rozkłady L-ek w Wołominie przemilczę z litości. Trwonienie publicznych pieniędzy, lepiej by za to jakaś drogę wyremontowali. Byłby lepszy pożytek. Albo zamiast stada L-ek uruchomili jedną a porządną.
Teoria spiskowa.Frencher pisze:Ciekawe co wywalczy Nadma z L40. Mówiło się już o M1 Marki, nawet ZTM wstrzymuje się z informacją o kasacji 740 oraz publikacją rozkładu L40.
W dodatku dosyć słaba, bo nie jest to tajemnicą, że nowe rozkłady zgodnie z tradycją pojawiają się w czwartek wieczorem.florekf pisze:Teoria spiskowa.
A choćby dlatego, że temat L40 do M1 był jednym z podstawowych tematów zebrania w Nadmie. I to nie w kontekście przyszłości, ale teraźniejszym. Ale zdaniem burmistrza Radzymina jest to teraz niemożliwe.ashir pisze:Na jakiej podstawie coś takiego twierdzisz?Frencher pisze:Ciekawe co wywalczy Nadma z L40. Mówiło się już o M1 Marki, nawet ZTM wstrzymuje się z informacją o kasacji 740 oraz publikacją rozkładu L40.
To w Radzyminie żywo dyskutowali o czymś co nie było nawet konsultowane z ZTM. Superflorekf pisze:Teoria spiskowa.Frencher pisze:Ciekawe co wywalczy Nadma z L40. Mówiło się już o M1 Marki, nawet ZTM wstrzymuje się z informacją o kasacji 740 oraz publikacją rozkładu L40.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Oj, chyba nie rozumiesz. Nikt się nie wstrzymuje z publikacją rozkładu, skoro nie było jeszcze czwartkowego wieczoru.
Frencher, Twoje nadzieje są płonne - umowa na L40 podpisana