[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
Wiadomo już kiedy w Jazzach pojawią się wreszcie biletomaty?
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
A, że tak się zapytam, co ma biletomat do remontu torowiska?? Ta sama ekipa będzie je montować?
MotorMan
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
W lutym, w lutym.
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Nic podobnego - takiego przepisu nie ma. Dodatkowy zadajnik ma hamowanie robocze, więc o jakim gwałtownym hamowaniu piszesz? W normalnej jeździe jest w kabinie motorniczy z uprawnieniami i jeśli będzie miał kaprys skorzystać z zadajnika nauki jazdy to szczęść mu Panie. Poza tym w samochodach nauki jazdy nikt dodatkowych pedałów nie demontuje w przypadku gdy instruktor siada za kółko osobiście.gfedorynski pisze:Bo w normalnej jeździe prowadzący jest jeden i nie może sobie ktoś inny od tak hamować - nagłe hamowanie też może spowodować zdarzenie drogowe.
(Tak, wiem, w tramwajach są hamulce awaryjne, ale to jakby nie to.)
Jak się je kupi. Jak zapadną decyzje kto ma je kupić, czy mają mieć WiFi, czy nie, bo pomysł gniazdek USB uwalono wreszcie na wieki wieków.Flash8222 pisze:Wiadomo już kiedy w Jazzach pojawią się wreszcie biletomaty?
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Michał zapewne odnosi się do zawołania "będą w lutym" z grupy dyskusyjnej pl.misc.kolej i oznaczającego mniej więcej tyle, co "święte nigdy". Sprawa dotyczyła dostaw lokomotyw EU11.Stary Pingwin pisze:30 lutego?
EOT
15/12/2005-12/7/2019
-
- Posty: 765
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Czyli jedyny sensowny.bo pomysł gniazdek USB uwalono wreszcie na wieki wieków.
-
- Posty: 4328
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Skład wagonów 1387+1383 który dzisiaj chyba po raz pierwszy wyjechał po NG III na miasto, ma dodatkowe gniazdo na przodzie pierwszego wagonu
105N po NGIII chcą łączyć w potrójny skład.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
1366+1365 już po NGIII no i 1365 dostał gniazdo aviotech na tyłku.
Wszystkie po NGIII.
1370+1369 dostał z tyłu
1387+1383 dostał z przodu
1366+1365 dostal z tyłu
trzy potrójne składy mogą już sklejić.
Tylko czy to nie marnowanie taboru, weekend nie jeżdżą i w wakacje też. A utrzymać wagony które stoją bezsensu.
1370+1369 dostał z tyłu
1387+1383 dostał z przodu
1366+1365 dostal z tyłu
trzy potrójne składy mogą już sklejić.
Tylko czy to nie marnowanie taboru, weekend nie jeżdżą i w wakacje też. A utrzymać wagony które stoją bezsensu.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
W weekendy i tak nie mogą wyjeżdżać.