Zmiany obsługowe - maj 2016

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
J.Kaczmarski
Posty: 225
Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
Lokalizacja: W-wa/Siedlce

Post autor: J.Kaczmarski » 23 maja 2016, 22:19

fraktal pisze:Tymczasem na 157 po 18 dziś dwie dziury w rozkładzie. Elektryki oczywiście nie dojeździły - rozkład nie został zmieniony. A można było zmienić rozkład i wywalić stamtąd grodzia....
Daliby zwykłe Mastera, a te elektryki mogli wtrynić na jakieś 304 czy 104 :)
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 :arrow: Suchożebry

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 23 maja 2016, 22:29

J.Kaczmarski pisze:Daliby zwykłe Mastera, a te elektryki mogli wtrynić na jakieś 304 czy 104 :)
Przepraszam, jest tu moderator?

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 23 maja 2016, 22:47

Zasadniczo głupota karalna nie jest, wszakże każdy ma prawo do autokompromitacji, ale polecałbym jednak darować sobie tak bzdurne pomysły jak wysyłanie elektryków na Brzeziny, bo to naprawdę źle świadczy o autorze.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

ashir
Posty: 27743
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 23 maja 2016, 23:03

Przecież on żartował. :roll:

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 23 maja 2016, 23:09

Jako dowcip to tym bardziej przesadnej lotności nie dowodzi... Tym razem pisanie na czerwonym daruję, ale każdy post na temat tego "żartu" będzie nagradzany.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

Awatar użytkownika
J.Kaczmarski
Posty: 225
Rejestracja: 26 maja 2015, 15:25
Lokalizacja: W-wa/Siedlce

Post autor: J.Kaczmarski » 23 maja 2016, 23:30

ashir pisze:Przecież on żartował. :roll:
Właśnie, nie bulwersujcie się. :P A i tak kwestia dni kiedy te BYD-y szlag trafi, tak jak SanCity z L40. :twisted:
Poszukiwane wozy : 8005 8019 8036
115 143 153 196 KM2 S2 704
17 :arrow: Suchożebry

tatra
Posty: 294
Rejestracja: 07 wrz 2009, 16:38
Lokalizacja: z ulicy Stołecznej(zawsze)

Post autor: tatra » 24 maja 2016, 0:02

BYD-y na 157 to szczyt głupoty ,linia długa jak tasiemiec a baterie są jakie są .Skoro BYD-y w weekendy mają 121 to co przeskadza przez cały tydzień.Nawet jak wypadnie kurs to geriatria na przystanku powspomina czasy minione i nawet tego nie zauważy.
tatra

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 24 maja 2016, 6:59

J.Kaczmarski pisze:
ashir pisze:Przecież on żartował. :roll:
Właśnie, nie bulwersujcie się. :P A i tak kwestia dni kiedy te BYD-y szlag trafi, tak jak SanCity z L40. :twisted:
Po raz kolejny widać, że klepiesz w klawiaturę dla klepania, bo na L40 już były wozy inne niż Sancity.

Wracając do meritum sprawy - skoro w zasadzie to są testy to warto jednak testować wozy w różnych warunkach. 157 jest o tyle specyficzną linią, że nie jest ani za długa, ani za krótka, ale jednocześnie dotykają ją często wszelkie niedogodności związane np. godzinami szczytu, czyli korkami, zwiększoną frekwencją itp. Skoro BYD-y mają być testowane bodajże do końca października bądź listopada to warto pomyśleć w tym czasie o jeszcze ze dwóch liniach dla nich. Oczywiście nie takich, gdzie nie nic się nie sprawdzi, czyli 104 czy 304...

Awatar użytkownika
Cypis
Posty: 521
Rejestracja: 03 paź 2008, 18:41
Lokalizacja: DC
Kontakt:

Post autor: Cypis » 24 maja 2016, 8:34

Poc Vocem pisze:polecałbym jednak darować sobie tak bzdurne pomysły jak wysyłanie elektryków na Brzeziny, bo to naprawdę źle świadczy o autorze.
Dlaczego?

Dodano po 8 minutach 32 sekundach:
fraktal pisze:A czy to prawda, że ajenci za wydanie pozwolenia (koncesji) na linię muszą wnosić do ZTM-u jakieś opłaty?
Prawda. I nie są to małe kwoty.
Zapraszam na pokład!

Zawisza Czarny, Tawerna Korsarz
- 3 wachta najlepsza!
Rzeszowiak, Grenlandia 2012 - etap 11


Bez korków, NR, CR, TSB i tym podobnych ZTM-ów : )

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 24 maja 2016, 15:59

Dlaczego? Ano dlatego, że:
a) jeśli awaryjność elektryków jest duża, wysyłanie ich w miejsce, gdzie kursuje jedna, pozbawiona alternatywy linia jest głupie (tak, 157 to też dotyczy).
c) elektryki mają zmniejszyć zanieczyszczenie w mieście (poprzez przeniesienie emisji na komin elektrociepłowni), a z tym problem jest głównie w strefach centralnych.
b) elektryki zostały kupione w celu podniesienia prestiżu miasta i jako takie powinny jeździć w strefie centralnej, głównie Krakowskim Przedmieściu.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

fraktal
Posty: 5491
Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03

Post autor: fraktal » 25 maja 2016, 13:22

Czemu nie jeżdżą na 518? Mogłyby się włączać od Metra Marymont. Albo nawet na 157, tyle że około 18 powinny mieć zjazd ze Szczęśliwic po trasie do placu Wilsona albo zrobić kurs wydłużony do M. Marymont i od razu na ładowanie. I wtedy dwie brygady grodziowe ze 157 na 135.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 25 maja 2016, 17:54

Od piątku do niedzieli 4 całodzienne brygady na 124 obsługiwane przez SU10 z Kleszczowej.

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 25 maja 2016, 18:23

Z-9:
Woronicza: 4, 6
Stalowa: 2, 3
Ostrobramska: 1, 5

Zablokowany