Rozkłady tramwajowe (sezon 2016/2017/2018)

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 08 cze 2016, 20:39

Dziękuję, ale pojezdziłbym czymś bardziej klasycznym :P

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25413
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 cze 2016, 6:05

Masz małe szanse bo składów na wakacje zbyt dużo na sieci nie zostanie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 09 cze 2016, 11:08

pawcio pisze:Masz małe szanse bo składów na wakacje zbyt dużo na sieci nie zostanie.
Aż takie cięcia będą?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25413
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 cze 2016, 11:21

Wyłączeń jak mrówków.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Georg
Posty: 6021
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 09 cze 2016, 11:42

pawcio pisze:Wyłączeń jak mrówków.
Podczas wyłączeń powinno być więcej tramwajów do dyspozycji, bo część odcinków nie będzie robionych. Mniej za to autobusów, bo pójdą na Zetki. Chyba, że np. wyłączenie JP2 będzie oznaczać objazd 17 i 33 poprowadzony ciągami równoległymi (przy poprzednim wyłączeniu silna 17 jadąca Puławską była bardzo brygadożerna).

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 09 cze 2016, 17:11

JPII? Uwierzę jak zobaczę. :)

Awatar użytkownika
Bywalec
Posty: 4910
Rejestracja: 29 mar 2010, 20:17

Post autor: Bywalec » 09 cze 2016, 20:18

pawcio pisze:Ktoś się pytał o wysoką podłogę w weekendy. Będzie 14 sztuk na sieci. 11 solówek i trzy składy z Woli. Solówki opisałem wyżej, składy będą na 9 i 28 (2 sztuki).
Co do składów - od najbliższego weekendu chyba prócz 3 obecnych składów dojdzie jeszcze jeden na 26. Skąd taka zmiana?
ObrazekObrazek

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25413
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 09 cze 2016, 20:33

Plan rośnie. Na Górczewską jest dalej niż do Cmentarza.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Klawisz
Posty: 599
Rejestracja: 11 sie 2011, 15:37
Lokalizacja: Saska Kępa / R-3

Post autor: Klawisz » 14 cze 2016, 22:31

Jestem pod wrażeniem zmian w rozkładzie linii 10, robionych na zasadzie tam, gdzie były 3 minuty, damy 2. Tam gdzie 2 minuty, damy 1. Dobrze, że tam, gdzie była 1 minuta została 1 minuta...
Przed remontem Ciepłowni, jadąc od Górczewskiej, nie śpiesząc się na Przystanku Ciepłownia było się o czasie. Teraz jak nie obsługujesz przystanku w locie, albo nie wyrobisz się na światło przy Człuchowskiej, można mieć w tym samym miejscu nawet -4... :/
MotorMan :term:

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 cze 2016, 18:17

Oczywiście, sygnalizacje działają tak samo jak pół roku temu, nieprawdaż? Nic się nie zmieniło przy Legendy, Straży Pożarnej, Człuchowskiej czy Synów Pułku a i na Ciepłowni wciąż kwitnie się prawie dwie minuty przed skrętem?

Scięto raptem dwie minuty do Ciepłowni, a sam skręt jest wart statystycznie prawie minutę.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Flash8222
Posty: 7621
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 15 cze 2016, 18:39

Widocznie Klawisz oraz jego pasażerowie nie wiedzieli, że wymiana pasażerska ma odbywać się w ruchu ;)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 15 cze 2016, 18:41

A cos merytorycznie?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Klawisz
Posty: 599
Rejestracja: 11 sie 2011, 15:37
Lokalizacja: Saska Kępa / R-3

Post autor: Klawisz » 15 cze 2016, 19:25

Tak naprawdę na + odczułem na całej linii tylko zmianę sygnalizacji przy Człuchowskiej i Ciepłowni. A odcinek Fort - Sowińskiego - Reduta po minucie albo Norblin - Daszyńskiego, wyceniony tak samo uważam za nieporozumienie. Może się nie znam, bo tramwajem jeżdżę raptem 7 miesięcy, ale moje zdanie podzielają choćby inni motorniczowie spotkani na Górczewskiej na 26.
MotorMan :term:

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25413
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 15 cze 2016, 20:24

Weź jeszcze pod uwagę, że czasy przejazdu tramwajów zmienia się zasadniczo raz/dwa razy w ciągu roku, gdyż inaczej nie da rady ustawić koordynacji w skali całej sieci. Jeżeli więc wiadomo, że priorytet gdzieś będzie już za chwilę, to aktualizacja czasu przejazdu czasami wyprzedza jego wdrożenie. Tak na przykład było na Bródnie w listopadzie i grudniu. A w przypadku Powstańców, które nie są odcinkiem wybiegowym problem jest jeszcze bardziej odczuwalny.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 15 cze 2016, 23:16

Poza tym rozkład musi pasować do koordynacji ;)
ŁK

Zablokowany