Marki, Radzymin, Wołomin

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4816
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 19 lip 2016, 19:37

Zastanawiałbym się mocno nad reorganizacją wtedy. Jakaś siekiera między Wileńskim a Markami i tam jakieś mniejsze linie. Po za tym może 132 przedłużone po trasie 732 (nie wiem czy we wszystkich kursach).
A jak się nic nie zmieni to pewnie się skończy na jakiejś rodzinie linii 23x.
Obrazek

Łukasz
Posty: 10887
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 lip 2016, 19:45

wydłużać 132 w niektorych kursach to pewnie lepiej zrobić 232, ale nikt nie poznał klucza jeszcze, kiedy się daje numer, a kiedy literki ;)
232/238/738/318 :>?
ŁK

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 19 lip 2016, 19:45

Jeśli bez zmiany tras, to 210, 310 i 232.

Łukasz
Posty: 10887
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 19 lip 2016, 19:48

210 i 310 tutaj ;p? A Górczewska? A Groty?
ŁK

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 19 lip 2016, 19:48

Na chwile obecną mówi się tylko o zamianie linii 718, 732 oraz 805 w ich odpowiedniki w wersji linii miejskich.
Ja bym też chętnie widział jakieś zmiany, włączenie do obsługi Marek już istniejących linii miejskich (kosztem tych które są teraz) ale nic na to nie wskazuje.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

ashir
Posty: 27802
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 lip 2016, 20:03

To przystankiem granicznym dla 738 i L40 będzie Struga? :)

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 19 lip 2016, 20:05

W liniach Lxx nie ma pierwszej strefy. :)

Awatar użytkownika
Frencher
Zgryźliwy Tetryk
Posty: 2689
Rejestracja: 21 gru 2005, 23:42

Post autor: Frencher » 19 lip 2016, 20:07

ashir pisze:To przystankiem granicznym dla 738 i L40 będzie Struga? :)
Wszystko na to wskazuje.
Ponadto będzie ciekawy przypadek - L-ka w taryfie podmiejskiej kursująca fragmentem trasy po strefie miejskiej (z zatrzymaniami na przystankach).

Ps. Dodam jako ciekawostkę, że rozpatrywane jest wzmocnienie obecnej linii 805 gdy już będzie linią miejską. A dalej są kolejne plany...
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą

Domas
(A408 i A451)
Posty: 7375
Rejestracja: 20 wrz 2009, 20:36

Post autor: Domas » 19 lip 2016, 20:11

MichalJ pisze:W liniach Lxx nie ma pierwszej strefy. :)
You don't say?

ashir
Posty: 27802
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 lip 2016, 20:15

MichalJ pisze:W liniach Lxx nie ma pierwszej strefy. :)
Dodam, do wypowiedzi Domasa, że analogicznie tak było z L17 do CH Marki i tak cały czas przystanki graniczne ma L-7, masz jeszcze coś mądrego do powiedzenia na temat linii lokalnych z którymi pewnie styczność miałeś tylko na mapie? :)

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 19 lip 2016, 20:16

2. Strefy biletowe

We wszystkich liniach na całym obszarze obowiązywania oferty ważne są tylko bilety przeznaczone dla strefy 2. lub 1. i 2. Bilety dla strefy 1. oraz bilety KMŁ są nieważne.
http://www.ztm.waw.pl/integracja.php?i=3&c=103&l=1

I co teraz, misiaczki?

ashir
Posty: 27802
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 lip 2016, 20:23

Było to pisane za czasów, kiedy rzeczywiście żadna linia lokalna nie jeździła w strefie 1. Zresztą z pewnością wiesz, że na wozach zaktualizowano naklejki, że na liniach lokalnych obowiązują bilety od dobowego wzwyż w strefie 1, 1 i 2 oraz 2? :)

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 19 lip 2016, 20:30

Zapis jest zapis. Zresztą gdyby linie L nie wjeżdżały do 1 strefy, to ten zapis byłby niepotrzebny. :)

Inna sprawa, że w ogóle te linie to jest jakaś paranoja...

ashir
Posty: 27802
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 19 lip 2016, 20:40

To nie jest zapis z żadnej uchwały, a zwykła niezaktualizowana informacja. Tak samo jak wcześniej bilety 30 dniowe z oferty Warszawa+Łomianki i Warszawa+Czosnów były niemożliwe do wykorzystania w strefie 1 w linii lokalnej. Możesz dalej pisać zza komputera i nie wierzyć - to już Twoja sprawa. ;) Natomiast czyjego przychodu i jakiego rejestru kasownika? Biletów nie trzeba kasować to raz, a dwa to przychód to przewoźnik to ma, ale tylko z tych biletów co pasażerowie u niego je zakupią. Pasażerowie z biletami ZTM są nie na rękę takiemu przewoźnikowi, bo za nich nic nie dostaje. :)

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 19 lip 2016, 21:00

No właśnie mógłby dostawać od skasowanych, gdyby tak zapisać w umowie.

ODPOWIEDZ