Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Aż tak bardzo skomplikowane jest ich zdemontowanie? A co z A525 i A558? Brak też A510, w dodatku brak dawnych A506, A554 i A608 (oczywiście naiwny ten kto myśli, że rezerwa będzie tylko rezerwą i to do właściwej umowy (na 743), a nie ratowania ogólnego kontraktu na 50 brygad (na Grupę "Południe")), jakby jeszcze A531 miał zniknąć z sieci ZTM to się robi bardzo niewesoło z rezerwą (i to tylko z Grupy "Wschód" !).
Oprócz samego (de)montażu siedzeń dochodzą formalności typu nowy dowód rejestracyjny. Gdyby Grodzio miał w planie wypuszczać ten wóz na linie ZTM, to by tych siedzeń nie montował, bo po co.
Poza tym koniec kontraktu się zbliża i teoretycznie od września może być tylko 40 brygad południowych.
Poza tym koniec kontraktu się zbliża i teoretycznie od września może być tylko 40 brygad południowych.
A to ten kontrakt zakładał schodzenie po 10 brygad z każdym miesiącem na koniec kontraktu? Chyba nie.alojz pisze:Poza tym koniec kontraktu się zbliża i teoretycznie od września może być tylko 40 brygad południowych.
Jeden kierowca jeżdzący 717 o czymś takim mi mówiłashir pisze:A to ten kontrakt zakładał schodzenie po 10 brygad z każdym miesiącem na koniec kontraktu? Chyba nie.alojz pisze:Poza tym koniec kontraktu się zbliża i teoretycznie od września może być tylko 40 brygad południowych.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Drzwi do kabiny też gdzieś przepadły... No cóż, kwestią czasu jest montaż skrzyni manualnej i usunięcie ostatnich drzwi.alojz pisze:A531 nie wróci już na linie ZTM (no chyba że w przyszłości na elki), w rzeźni wyrosły siedzenia.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Oraz zaspawanie trzecich drzwi jak w gimbusach
Czytaj uważnie... Toż ja o tym.
Usunięcie, niekoniecznie zaspawanie. Daj się chłopakom wykazać i wstawić okno, a nie tak tylko, o, zaspawać. Pff.
Usunięcie, niekoniecznie zaspawanie. Daj się chłopakom wykazać i wstawić okno, a nie tak tylko, o, zaspawać. Pff.
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Brak drzwi od kabiny to nie jest problem, wszyscy wiedzą co było z A607. A czy przypadkiem Scania jeżdżąca na Poleczki Business Park nie miała usuniętych trzecich drzwi?Tyrystor pisze:Drzwi do kabiny też gdzieś przepadły... No cóż, kwestią czasu jest montaż skrzyni manualnej i usunięcie ostatnich drzwi.
Nie, jest fabrycznie dwudrzwiowa.
Ja nie wiem co było z A607, podejrzewam z resztą, że mało kto wie. Scania z Poleczek fabrycznie była 2-drzwiowa.ashir pisze:Brak drzwi od kabiny to nie jest problem, wszyscy wiedzą co było z A607. A czy przypadkiem Scania jeżdżąca na Poleczki Business Park nie miała usuniętych trzecich drzwi?
Będzie wzorcem do przeróbek
112 120 190 240 256 412 527 E-9 L43 L45 N11
Też nie miała kabiny i jeździła na liniach ZTM.Domas pisze:Ja nie wiem co było z A607, podejrzewam z resztą, że mało kto wie. Scania z Poleczek fabrycznie była 2-drzwiowa.
Podejrzewam, że pojeździła tak do pierwszej kontroli.
Te nowe alpino to bliżej wielkością do SU 10, czy to tylko złudzenie "apteczne"?
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Są o dokładnie 990 mm krótszeNordyk110 pisze:Te nowe alpino to bliżej wielkością do SU 10, czy to tylko złudzenie "apteczne"?