Kolej na kolej - czyli Kolejowe ABC

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 29 lip 2016, 23:36

Zapamiętanie wszystkich pasażerów oraz tego kto jaki miał bilet jest niemożliwe. Chyba że ktoś jest geniuszem. Po prostu gdy podczas wtórnej kontroli słyszy się jęki, narzekania i awantury z powodu tego że ktoś musi drugi, trzeci raz pokazać bilet to woli liczyć na uczciwość pasażerów.

Zauważyłem też jak jeden z konduktorów gdy ktoś pokazywał mu bilet zakupiony przez internet pytał tylko o imię pasażera. Nie prosił o dokument.

px33
Posty: 1589
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 30 lip 2016, 2:07

A nie wyskakuje jakieś powiadomienie na terminalu jeśli dwa razy zeskanuje się ten sam bilet?

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10151
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23
Lokalizacja: OX11

Post autor: JacekM » 30 lip 2016, 9:28

Zawiesza się na parę minut - kiedyś pani w IC mi zrobiła głosem Nelli Rokity awanturę, że nie powiedziałem, że mój bilet był już skanowany.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 30 lip 2016, 11:10

A po co ma się wyświetlać komunikat? Po to bilety internetowe są imienne aby kilka osób nie jeździło na tym samym bilecie

Łukasz
Posty: 10625
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 30 lip 2016, 11:11

Daniel_FCB pisze:
MichalJ pisze:Jeżdżenie na podstawie ustnego oświadczenia 'miesięczny' to jednak raczej domena osobowych.
A magiczny tekst konduktorów z Intercity "czy ktoś się dosiadał?"? Wystarczy siedzieć cicho i można się załapać na darmową podróż Kutno-Leszno czy Opole-Częstochowa. Na znanej mi najlepiej trasie Wro-Waw obowiązkowe sprawdzanie jest grane po wyjeździe z Wrocławia albo przed przyjazdem do Warszawy.
Jak trafisz to do z Wrocławia Częstochowy dojedziesz za darmo.
ŁK

Autobus Czerwon
Posty: 4108
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 04 sie 2016, 18:52

Gdzieś w Polsce jeżdżą jeszcze planowo Bonanzy (choćby doczepiane do szynobusów)?

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 04 sie 2016, 19:13

W sezonie na Hel.

Łukasz
Posty: 10625
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 04 sie 2016, 23:54

Kurde, PRy je puszczały z Wwy do Szczecina, Wrocław - Jelenia Góra tez były, a teraz jedna trasa :(
ŁK

Awatar użytkownika
kveld
Posty: 1852
Rejestracja: 28 lut 2007, 8:59
Lokalizacja: Marki

Post autor: kveld » 05 sie 2016, 9:24

Tzn. bywają jeszcze gdzie indziej, ale ja na 100% wiem tylko o Helu. Generalnie PRy deklarują, że chcą się pozbyć całkowicie lokomotyw i wagonów na rzecz SZT i EZT (i realnie to kursy w sezonie na Hel są jedyną przeszkodą w realizacji tego planu).

Awatar użytkownika
Michał W.
Posty: 818
Rejestracja: 26 mar 2008, 18:33
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Michał W. » 07 sie 2016, 23:08

Gdzie w Polsce spotkamy na stacji dwa pociągi stojące na jednym torze?
Znam Radom, kiedyś był Olsztyn Główny, nie wiem, czy jest nadal
after da równik

www.fotokolej.waw.pl

Autobus Czerwon
Posty: 4108
Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
Lokalizacja: Stary Mokotów
Kontakt:

Post autor: Autobus Czerwon » 08 sie 2016, 0:36

Poznań Głowny

Flash8222
Posty: 7604
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 08 sie 2016, 8:25

Wrocław, Kraków, Gdynia.

artnowo
Posty: 15
Rejestracja: 20 maja 2013, 0:11

Post autor: artnowo » 08 sie 2016, 8:45

Rzeszów Główny

grzegorz
Posty: 1364
Rejestracja: 03 mar 2011, 21:16
Lokalizacja: Mokotów/Grochów

Post autor: grzegorz » 08 sie 2016, 9:56

To nie Polska, ale pamiętam 3 wagony motorowe przy jednym peronie w Debreczynie. Akurat planowałem przejechać przez granicę do Rumunii i całe szczęście, że chodząca po peronie konduktorka wyciągnęła mnie z niewłaściwego wagonu...

px33
Posty: 1589
Rejestracja: 07 lut 2011, 17:43

Post autor: px33 » 08 sie 2016, 11:13

W Holandii normą jest łączenie/rozłączanie składów na trasie - przedni jedzie do jednej stacji, a tylny do innej.

ODPOWIEDZ