Wyjazdy i zjazdy

Moderatorzy: Tyrystor, Dantte

Czy jesteś za takim pomysłem?

Tak
45
78%
Nie
13
22%
 
Liczba głosów: 58

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 01 sie 2016, 13:13

Ale przy innym słupku.

rudy
Posty: 1801
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 01 sie 2016, 13:24

Ale gdyby chodziło - jak piszesz - o słupek, to w takim wypadku zjazdy np. 25 do Mokotowa (przez Pl. Narutowicza), nie powinny mieć podanego ostatniego przystanku na trasie Pl. Narutowicza, tylko Ochota-Ratusz albo Wawelska. Brak tu konsekwencji.
Pozdrawiam

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 02 sie 2016, 21:12

O ile można się spierać co do R. Radosława zjeżdżając z Banacha to jadąc z Annopola ostatnim przystankiem na trasie są Baseny Inflancka i tu nie powinno być wątpliwości bo na trasie podstawowej za Basenami jest Powązkowska.

Łukasz
Posty: 10614
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 02 sie 2016, 23:42

rudy pisze:Ale gdyby chodziło - jak piszesz - o słupek, to w takim wypadku zjazdy np. 25 do Mokotowa (przez Pl. Narutowicza), nie powinny mieć podanego ostatniego przystanku na trasie Pl. Narutowicza, tylko Ochota-Ratusz albo Wawelska. Brak tu konsekwencji.
A 174 na Stalową jeździłoby do ONZ na "zjeździe do zajezdni".
ŁK

Awatar użytkownika
MilosnikKomunikacji
Posty: 1246
Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
Kontakt:

Post autor: MilosnikKomunikacji » 03 sie 2016, 0:00

Łukasz pisze:
rudy pisze:Ale gdyby chodziło - jak piszesz - o słupek, to w takim wypadku zjazdy np. 25 do Mokotowa (przez Pl. Narutowicza), nie powinny mieć podanego ostatniego przystanku na trasie Pl. Narutowicza, tylko Ochota-Ratusz albo Wawelska. Brak tu konsekwencji.
A 174 na Stalową jeździłoby do ONZ na "zjeździe do zajezdni".
Jest dużo takich przykładów - np. 519 do Dw. Centralnego 02.

Łukasz
Posty: 10614
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 03 sie 2016, 1:05

Wyjaśnienie jest jedno: busman
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 sie 2016, 13:06

Sądzę, że wątpię. Wszelkiego rodzaju znaczniki do trasówek (np. objazdowe) wstawiane są nie w BusManie, tylko w TeeRze. Więc tu też bym dziury szukał po stronie TeeRa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

rudy
Posty: 1801
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 03 sie 2016, 13:48

drobert pisze:O ile można się spierać co do R. Radosława zjeżdżając z Banacha to jadąc z Annopola ostatnim przystankiem na trasie są Baseny Inflancka i tu nie powinno być wątpliwości bo na trasie podstawowej za Basenami jest Powązkowska.
Oczywiście, masz rację, mój błąd.
Pozdrawiam

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 631
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区

Post autor: TranslatorPS » 08 sie 2016, 20:51

BusMan akurat jest wybiórczy jeśli chodzi zgodność tras wariantowych z podstawową dla danego słupka (mi potrafiło wywalać literki jak miałem 131 do innego słupka na DWC), ale akurat takie opisy jak zjazdy są wpisywane ręcznie (inaczej byłoby, z BusMana co prawda, "M - Kurs do: R3(M)", a nie jakiekolwiek opisy ostatnich przystanków). TeeR jest nieco bardziej przyjazny, bo w nim warianty inne niż podstawowy nie muszą mieć literki ani opisu (patrz 131). Wciąź jednak sprowadza się to do tego, że opis wariantu przy zjazdach jest wpisywany ręcznie.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 08 sie 2016, 21:28

Ja nawet nie wiem czy opisy z BusMana schodzą automatycznie do TeeRa czy są dopisywane jeszcze raz ręcznie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
TranslatorPS
Posty: 631
Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区

Post autor: TranslatorPS » 11 sie 2016, 20:16

Raczej są dopisywane ręcznie. Z tego, co pamiętam, TeeR potrafi zmieniać treść opisu zależnie od przebytej trasy (czyli przystanku, na który drukuje rozkład), czego w BusManie wpisując opis ręcznie nie masz możliwości osiągnięcia. Takie automatyczne zmiany w BusManie to tylko jeśli opis trasy jest generowany przez program (Kurs do, Kurs przez, Nie kursuje przez).
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25357
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 11 sie 2016, 21:38

Tak. W TeeRze generuje się ramki z opisami wariantów dla odcinków tras. W skrajnym przypadku może być na każdym przystanku inna.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

ODPOWIEDZ