![:-D :-D](./images/smilies/icon_biggrin.gif)
Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Bo turecka fabryka Mercedesa "od zawsze" ma problemy z jakością wykonania wnętrza, nie tylko w autobusach. Wystarczy wspomnieć model W203 (poprzednia klasa C), w którym plagą były odpadające, niedokręcone podsufitki.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Po prostu Mercedes już dawno zszedł na pewno psy. ![:D](./images/smilies/mg.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218
013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685
019B/33
![tańcze :tancze:](./images/smilies/tancze.gif)
21.12.2012
366+218
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
![tańcze :tancze:](./images/smilies/tancze.gif)
Było brać Urbino 18. IV generacji.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
No właśnie. Psuje to wrażenie, jakie wywiera ten autobus. A byłoby pozytywne, gdyby nie te trzaski. Chyba kierowcy też zaczęli już się irytować. Na własne oczy widziałem, jak pół postoju kierowca wyciszał "domowymi sposobami" wnętrze, trzaskał drzwiami od kabiny i innymi różnymi elementami, żeby sprawdzić efekty. Chyba nie był zachwycony.Emyl pisze:Mam właśnie przyjemność nowym kebabem. Czemu to tak trzeszczy?
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Według tego artykułu to oni tak skrupulatnie oglądają te wozy, czy nie posiadają żadnej ryski itp. Jednak gdy jest mokry pojazd to trudniej zobaczyć niedoskonałości na przykład.Domas pisze:Właściwie dlaczego?MJ pisze:Nie wiem czy myjnia przed halą OC to dobry pomysł...
- vernalisadonis
- Posty: 3107
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
W nocy tak samo, dopiero za dnia coś więcej da się zobaczyć.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
W MZA jak przychodzą nowe wozy to też skrupulatnie oglądają czy nie mają żadnych rysek.MJ pisze:Według tego artykułu to oni tak skrupulatnie oglądają te wozy, czy nie posiadają żadnej ryski itp. Jednak gdy jest mokry pojazd to trudniej zobaczyć niedoskonałości na przykład.Domas pisze:Właściwie dlaczego?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Kiedy te autobusy dotarły było niemal identycznie. W MZA sami sobie musieli jakoś z tym poradzić, bo pamiętam wyłażącą ze ścian i podsufitki izolację w niektórych Mercedesach.Emyl pisze:No bez przesady, conecto komunalnego przewoźnika wydają się być bardzo solidnie wykonane.
15/12/2005-12/7/2019
Dokładnie. Poza tym te problemy z jakością występowały zawsze dość losowo, więc z pewnością także w partii dla Mobilisu znajdziemy egzemplarze, w których nic nie trzeszczy.
W przypadku Mercedesa ważny jest kraj produkcji. Jeśli pojazdy produkowane są w Turcji lub na Ukrainie, istnieje losowe prawdopodobieństwo wystąpienia niedokładności wykonania. Jeśli zaś krajem produkcji będą Niemcy, Austria albo USA tych problemów nie ma. Z tego względu warto brać Citaro, a nie Conecto.
W przypadku Mercedesa ważny jest kraj produkcji. Jeśli pojazdy produkowane są w Turcji lub na Ukrainie, istnieje losowe prawdopodobieństwo wystąpienia niedokładności wykonania. Jeśli zaś krajem produkcji będą Niemcy, Austria albo USA tych problemów nie ma. Z tego względu warto brać Citaro, a nie Conecto.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Tylko Citaro jest sporo droższy (to chyba najdroższy autobus na rynku)
Owszem, jest bardzo drogi, taka polityka ekonomiczna Mercedesa.
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears
Powiem drugi raz - lepiej wybierać Solaris, Solbus, Autosan - one są o niebo lepsze od autobusu, który jest niedopuszczony na rynek zachodni.
Swoją drogą ciekawe jakby się Sancity 18 spisał w Warszawie.
Swoją drogą ciekawe jakby się Sancity 18 spisał w Warszawie.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2