Objazdy i inne okresowe zmiany tras tramwajów - 2016
Moderator: Wiliam
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Na lizak instruktora zawsze.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Właśnie dowiedziałem się, że instruktorzy mogą kierować ruchem. Dlaczego nie robią tego na rondzie przy DC?
miłośnik 13N
A zamówić przejazdu taką trasą nigdy się nie dawało...pawcio pisze:Na lizak instruktora zawsze.
"17" ma już objazd objazdu, a jej cała trasa to objazd. W sumie potrójny.
Mam nadzieję, że zjawi się tam pokaźna reprezentacja fotografówpawcio pisze:Dziś od 21 linie z Marszałkowskiej skręcą na Bankowym lewo i przez Feminę dojadą do Ronda "Radosława".
2 17 186 211 233 509 516 518 N01 N03 N13
Rozkręcać zwrotnice i robić zamieszanie dla czyjegoś widzimisie?MichalJ pisze:A zamówić przejazdu taką trasą nigdy się nie dawało...pawcio pisze:Na lizak instruktora zawsze.
Czyli nie bedzie fazy świateł tylko kierowanie?
ŁK
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Fazy nie było. Kierowała policja w asyście NR. Nie zdjęto worków z sygnalizatorów przy Feminie, więc tam też NR kierował. Za to ZTM błysnął niczym karetka na sygnale. Przy założeniu, że Muranowską zamkną punktualnie o 21, powinienem być ostatnią brygadą linii 15, która od Potoku przejedzie, ale postanowiono inaczej, bo zamknięcie nastąpiło ciut szybciej, więc ZTM zaplanował mój objazd zanim na Potok dojechałem. Wydawało się, że od Wilsona po prostu pojadę na Marymont i z Marymontu już objazdem, ale nie. Proste rozwiązania są dla słabych. Wysłano mnie na Potok, następnie z Potoku przez Międzyparkową na Ratuszową-ZOO, a potem przez Babkę, Feminę, Bankowy i Centrum z półgodzinnym opóźnieniem na Okęcie. O braku jakiejkolwiek informacji pasażerskiej, plakatów, nawet nie wspominam. Ale był tylko cały dzień żeby się przygotować więc pewnie Organizator więcej nic nie mógł.
To ja Cię wypatrywałem po drodze, a Ty żeś po prostu Stolicę zwiedzał w tym czasie
MotorMan
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Aktualnie jest duże obciążenie skrętu Wołoska-Woronicza liniami 71 i 72, przez cały dzień. Czy możliwe jest załączenie stałoczasówki dla tej relacji, analogicznie jak 31 Puławska-Woronicza? Teraz jest tak- tram jadący z miasta jest przed skrzyżowaniem kilka sekund przed teoretycznym zapaleniem światła do skrętu. Oczywiście światła już nie dostanie i kwitnie ponad 120 sekund do następnego. Pasażerom w tym czasie podnosi się ciśnienie, co przekłada się na odzywki w kierunku kabiny. Zwłaszcza rano gęstość atmosfery jest ogromna.
miłośnik 13N
Cała para idzie teraz w udrożnienie skrętu NE, więc najpierw trzeba będzie wdrożyć nowy program sygnalizacji, a potem zacząć się zastanawiać, czy wówczas potrzebne jest coś jeszcze do szczęścia.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Na tym skrzyżowaniu wszystkie relacje skrętne są wzbudzane, asfaltowe też. Posterunek nadzoru ruchu nie wzbudzi świateł.
miłośnik 13N
Niewykluczone, że warto by tam wpiąć stałoczasówkę.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
71 i 72 to chora relacja bo blokują zjazdy ok. 19.00 tworzy się kolejka.
72 powinno być do Kieleckiej a 71 Woronicza ale podobno nie da się uruchomić skrętu w lewo (komuno wróć)
72 powinno być do Kieleckiej a 71 Woronicza ale podobno nie da się uruchomić skrętu w lewo (komuno wróć)
tatra
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Na Woronicza krańcuje 18, a pętla po przebudowie ma jeden tor. Za to można jeździć w kółko.
miłośnik 13N