Problemy komunikacyjne Służewca

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 wrz 2016, 9:36

Chcesz ludzi z 71/72/17 wsadzić do 31 które już ich nie przyjmie. A 31 częściej nie pojedzie.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27597
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 01 wrz 2016, 9:45

Nie, zastanawiam się, czy ci ludzie na pewno muszą znajdować się w 71/72.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 wrz 2016, 9:48

W jakiejś części nie. Ale ile by ich nie było to do 31 i tak już nie wejdą.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 01 wrz 2016, 10:37

Gdyby ludzie mieli dobry dojazd z dw. Południowego to może by aż tak 31 nie okupowali?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25791
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 wrz 2016, 10:41

Z jakiegoś powodu Z-2 nie wróciło. Na przepustowość Wilanowskiej ze szczególnym uwzględnieniem wlotu na węzeł przy metrze wiele poradzić nie można.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Woronicz
Posty: 206
Rejestracja: 20 cze 2015, 15:31
Lokalizacja: skrzyżowanie Woroniczej i Wołowskiej

Post autor: Woronicz » 05 wrz 2016, 11:49

pawcio pisze:Z jakiegoś powodu Z-2 nie wróciło. Na przepustowość Wilanowskiej ze szczególnym uwzględnieniem wlotu na węzeł przy metrze wiele poradzić nie można.
A nie można wykorzystać przystanku 02? (powrót zawrotką za przystankami tramwajowymi tak jak ze starej pętli)
1. Tak na prawdę bliżej z niego do wejścia do metra niż z pętli
2. Jest długi więc idealny dla częstej zetki na przegubach
3. Staje tam tylko nocny, więc nie powoduje to utrudnień dla innych linii
A 218 na dziesiątkach uważam za jakiś nieśmieszny żart. Większości ludzi, którzy idą na przystanek autobusowy 218 będzie pasowała tak samo jak zetka, a już przed remontem na przystanku w kierunku mordoru potrafiły rano dziać się dantejskie sceny.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 05 wrz 2016, 12:07

To byłby świetny pomysł, ale zaraz ci powiedzą, że z tego przystanku niedasie skręcić w lewo.

Stary Pingwin
Posty: 5919
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 05 wrz 2016, 12:27

Przepustowość Alei Wilanowskiej leży z prozaicznego powodu- w szczycie nieprzyzwoicie długo świeci się zielone dla Puławskiej. W tym czasie zbiera się dużo pojazdów na ciągu poprzecznym, a zielone dla nich jest krótko.
miłośnik 13N

ashir
Posty: 28021
Rejestracja: 14 paź 2009, 16:36
Lokalizacja: Targówek

Post autor: ashir » 05 wrz 2016, 13:30

MichalJ pisze:To byłby świetny pomysł, ale zaraz ci powiedzą, że z tego przystanku niedasie skręcić w lewo.
Ale takie coś już było. ;)

Robert 514
Posty: 2138
Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
Lokalizacja: Wawa / Wrocław

Post autor: Robert 514 » 05 wrz 2016, 16:43

Jarek pisze:Podzielenie 401 to błąd. Kiedyś z kolegami uruchomiliśmy dobre połączenie, ale to zostało popsute. Można było pójść w kierunku buspasów, można było pomyśleć o zmianach w sygnalizacji. Z dobrej linii pozostał dziad 402 stający na Siekierkach, Torze Stegny i Warneńskiej. Niestety z trasami autobusów tak trudno jest zrobić coś dobrego i trwałego. Ktoś to w końcu popsuje i jeszcze z to dostanie pewnie premię.
niestety wszystko skracaja co tylko sie da psuja czestotliwosc i koordynacje

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 05 wrz 2016, 17:23

Akurat Tor Stegny to jest przesiadka na najgłówniejszy ciąg poprzeczny w całej okolicy.

Pamiętam doskonale wieloletnie ignorowanie istnienia Trasy Ł przez pośpieszne i nie chciałbym do tego wracać.

Łukasz
Posty: 11089
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 05 wrz 2016, 22:24

Ja też widzę różnicę między Warneńską teraz a "kiedyś z kolegami", a Z punktu widzenia Sluzewca, podział był kluczowy rownież.
ŁK

kangoo2
Posty: 383
Rejestracja: 13 wrz 2006, 11:53

Post autor: kangoo2 » 01 paź 2016, 9:04

Co sądzicie o zmianie trasy 218 od 03.10?
http://www.ztm.waw.pl/aktualnosci.php?i=1741&c=100&l=1

Łukasz
Posty: 11089
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 01 paź 2016, 9:16

Ogólnie super, ale jest parę ale.

Jak się przyjmie to przegub to mało.

Przegub na tej trasie nie da rady, Domaniewska jest pozastawiana w każdym skrawku.

O pełnych godzinach pewnie niedługo znowu zacznie się mordor, a czas przejazdu kółka będzie wynosić 1.5h.

Dodano po 2 minutach 5 sekundach:
Ale numery 51/52/53 sugerują mocną tymczasowość, pewnie nawet słupków nie wkopią.
ŁK

kangoo2
Posty: 383
Rejestracja: 13 wrz 2006, 11:53

Post autor: kangoo2 » 01 paź 2016, 9:17

No właśnie to samo chciałem napisać :-)

ODPOWIEDZ