Ajenci - dyskusje, komentarze, nowości
Czy Mobilis może w przypadku braku sprawnego su18 wystawić na podmianę mercedesa? Jeśli tak to za 100% stawki?
185 - najlepsza linia w mieście!
-
- Posty: 3305
- Rejestracja: 02 kwie 2006, 13:08
- Lokalizacja: Warszawa-Bródno
A541,A543 CH MARKI bez numerków na przedzie,linie Ząbki
To ile już nie ma Scanii Pks w ruchu liniowym?chyba z 10 sztuk
To ile już nie ma Scanii Pks w ruchu liniowym?chyba z 10 sztuk
Biedny moderator jak nie może sobie poradzić zamyka kolejne tematy.Brawo
A529 i jeszcze jakaś Scania wróciły na linie ZTMu z zastępczej WKD.michał1984 pisze:A541,A543 CH MARKI bez numerków na przedzie,linie Ząbki
To ile już nie ma Scanii Pks w ruchu liniowym?chyba z 10 sztuk
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Dawne A550 obsługuję z kolei linię miejską numer 1 w Pruszkowie.
A534 wrócił też do ruchu na linie ZTMu.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
A564 ze 142 pozbawiony napisu Scania, a sam numerek wydaje się odnowiony. Ale chyba to nowsza grupa przetargowa?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Zastanawia mnie jedna rzecz odnośnie tego, co ostatnio wyczynia PKS Grodzisk.
Wozami z kontraktu ZTM obsługuje różne dziwne zadania, a nie wystawia wozów na brygady planowe wynikające z kontraktu z ZTM. Czyli Grodzisk nie wywiązuje się właściwie z kontraktu z ZTM, MZA musi wysyłać swoje wozy w zastępstwie.
Czy przy przy ponownym rozpatrywaniu ofert przez ZTM sam ten fakt może wpływać na ocenę oferty i wybór najkorzystniejszej oferty? Oczywiście na niekorzyść Grodzia i z ponownym wskazaniem na ITS jako zwycięzcę?
Wozami z kontraktu ZTM obsługuje różne dziwne zadania, a nie wystawia wozów na brygady planowe wynikające z kontraktu z ZTM. Czyli Grodzisk nie wywiązuje się właściwie z kontraktu z ZTM, MZA musi wysyłać swoje wozy w zastępstwie.
Czy przy przy ponownym rozpatrywaniu ofert przez ZTM sam ten fakt może wpływać na ocenę oferty i wybór najkorzystniejszej oferty? Oczywiście na niekorzyść Grodzia i z ponownym wskazaniem na ITS jako zwycięzcę?
Dawne A546 i A531 obsługują przewozy szkolne dla szkoły w Michałowicach.
KM Pruszków
Był tu nie dawno ten temat wałkowany... Grodzio ma mniejsze kary na kontrakcie ZTM niż np. na KupiecBusie.1000 pisze:Zastanawia mnie jedna rzecz odnośnie tego, co ostatnio wyczynia PKS Grodzisk.
Wozami z kontraktu ZTM obsługuje różne dziwne zadania, a nie wystawia wozów na brygady planowe wynikające z kontraktu z ZTM. Czyli Grodzisk nie wywiązuje się właściwie z kontraktu z ZTM, MZA musi wysyłać swoje wozy w zastępstwie.
Jesteś pewien, że na KupiecBusie są większe kary? Na tych KupiecBusach, które zrobili płatne pewnie, żeby CH Marywilska mogła sama mniej Grodziowi płacić. Mniej płaci i więcej wymaga? No nie wiem. A czy nie jest tak, że te wozy, które nie mogą wyjechać na linie ZTM to po prostu mogą wyjechać na połączenia komercyjne, gdzie nie ma takich wymagań odnośnie stanu taboru? Bo jeśli sam ZTM zabronił ich wyjazdu to trudno, żeby wyszli z planem, ale raczej nie mogą zabronić wyjazdu wozów w ramach innej działalności?MJ pisze:Był tu nie dawno ten temat wałkowany... Grodzio ma mniejsze kary na kontrakcie ZTM niż np. na KupiecBusie.
Chyba nie zrozumiałeś mojego pytania, bo ja wcale nie pytałem o to, co było niedawno wałkowane, czyli o kary.MJ pisze:Był tu nie dawno ten temat wałkowany... Grodzio ma mniejsze kary na kontrakcie ZTM niż np. na KupiecBusie.
Jeśli ZTM, oceniając ponownie oferty ITS i PKS, po raz drugi wybierze firmę ITS to czy będzie mógł w świetle prawa swój wybór uzasadnić używając właśnie argumentu o niskim poziomie usług świadczonych przez PKS, niewywiązywaniu się PKSu z aktualnych umów z ZTM itp?
To ja się też powtórzę. Sprawdź jak wyglądają sprawa GDDKiA i AlpineBau o most w Gorzyczkach na A1 i będziesz rozumiał więcej.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Myślę że to nie kwestia kar decyduje o tym, że PKS woli dorabiać niż realizować kontrakt na brygady ZTM.
Aby stracił możliwość startowania w przetargach ZTM-u musiałby naprawdę dużo narozrabiać. Ponadto w przetargach raz się wygrywa, raz się przegrywa, takie życie.
Natomiast realizowanie kontaktów na wolnym rynku (komercyjnie) to już całkowicie inne realia. Jakby tu nawalali, to byliby spaleni. Nikt normalny nie podpasłby z nimi umowy. Tutaj nie na sentymentów, i żadne wyroki sądów nie są potrzebne aby zepchnąć ich na totalny margines. Wolny rynek sam reguluje takie kwestie w sposób bezlitosny.
Reasumując: jak nawalają na kontrakcie z ZTM to nic im wielkiego nie grozi (poza karami, których i tak pewnie nie zapłacą). Ale stracenie reputacji na rynku komercyjnym to już jak wyrok śmierci dla firmy.
Aby stracił możliwość startowania w przetargach ZTM-u musiałby naprawdę dużo narozrabiać. Ponadto w przetargach raz się wygrywa, raz się przegrywa, takie życie.
Natomiast realizowanie kontaktów na wolnym rynku (komercyjnie) to już całkowicie inne realia. Jakby tu nawalali, to byliby spaleni. Nikt normalny nie podpasłby z nimi umowy. Tutaj nie na sentymentów, i żadne wyroki sądów nie są potrzebne aby zepchnąć ich na totalny margines. Wolny rynek sam reguluje takie kwestie w sposób bezlitosny.
Reasumując: jak nawalają na kontrakcie z ZTM to nic im wielkiego nie grozi (poza karami, których i tak pewnie nie zapłacą). Ale stracenie reputacji na rynku komercyjnym to już jak wyrok śmierci dla firmy.
Odwagą nie jest bycie takim jak inni - odwagą jest bycie sobą
Super rada... Naprawdę dzięki...pawcio pisze:Sprawdź jak wyglądają sprawa GDDKiA i AlpineBau o most w Gorzyczkach na A1 i będziesz rozumiał więcej.
Jak widać niektórzy próbują zabłysnąć elokwencją, szkodą tylko, że na siłę...