Cieszy mnie Twoje zdanie, ale zanim zaczniesz krytykować innych popatrz w swój ogródek. Poza tym czym się kończy jazda na ,, okrągło" to można zobaczyć jak sypią się Darty w PKP IC, czy choćby słynne obiegi na 10 minut swego czasu na Flirtach.fik pisze:Nie jest zły, jest skrajnie debilny. Nowy tabor powinien jeździć jak najwięcej, a nie jak najmniej.
Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Darty się sypią, bo są złomem, a nie bo mają napięte obiegi, bo średniodobowo robią połowę tego, co Flirty. Flirtów zaś obecnie jest sprawnych 18 na 18 obiegów, a mimo to w zdecydowanej większości jeżdżą.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Lepiej jak się zaczną sypać na gwarancji niż po niej. Natomiast tabor nie jest pracownikiem i nie obowiązuje go prawo pracy, przerwy itd. Po to go stworzono by jeździł, a stojąc generuje straty.rufio198 pisze: Cieszy mnie Twoje zdanie, ale zanim zaczniesz krytykować innych popatrz w swój ogródek. Poza tym czym się kończy jazda na ,, okrągło" to można zobaczyć jak sypią się Darty w PKP IC, czy choćby słynne obiegi na 10 minut swego czasu na Flirtach.
No więc jeździ Spójrz na te Impulsy, na te Flirty... W czym rzecz? Naprawdę - zrobienie 500 km dziennie w ruchu regionalnym to jest dużo. I ten tabor jest wykorzystywany dość dobrze.
Ale po co marnować w południe pushandpulle, skoro en57 jeszcze działają.
ŁK
Ja mówię o EZT, a Ty mi ciągle z tymi wagonami wyjeżdżasz. Wysil się bardziej.
A jak się odbywa robienie przeglądów na lini R9 do Działdowa?
Nie rozmydlam. Wskazuje jedynie, ze trzeba byc kompletnym ignorantem puszczajac stwierdzenia o slabym wykorzystaniu taboru, skoro takie impulsy czy flirty sa w ruchu caly czas. Wiec zamiast zastanowic sie nad roznicami i tym czemu tak jest, to wypisujesz ogolniki ze jest zle i koniec.
Są zjazdy pociągami służbowymi z Czystego na Grochów.jefrey pisze:A jak się odbywa robienie przeglądów na lini R9 do Działdowa?
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
No bo jest źle i koniec i trzeba być kompletnym ignorantem, żeby tego nie widzieć.Atapi pisze:Nie rozmydlam. Wskazuje jedynie, ze trzeba byc kompletnym ignorantem puszczajac stwierdzenia o slabym wykorzystaniu taboru, skoro takie impulsy czy flirty sa w ruchu caly czas. Wiec zamiast zastanowic sie nad roznicami i tym czemu tak jest, to wypisujesz ogolniki ze jest zle i koniec.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Litości, o jakim wy słabym wykorzystaniu taboru mówicie, jeśli chodzi o składy wagonowe ? Tak owszem, stoją sobie jak najbardziej składy cały dzień na Grochowie, ale zauważcie że są to składy z 5 i więcej wagonami. Gdzie wy chcecie w międzyszczycie pchać 6 czy 7 wagonów. Żeby powietrze woziły ? Składy czterowagonowe, to po trzy dni krążą po Mazowszu i dopiero na przegląd zjeżdżają. I to też nie wiadomo ile nie stoją.
-
- Posty: 35
- Rejestracja: 14 lut 2012, 11:07
- Lokalizacja: warszawa Bielany
Czy ktoś mógłby podać obiegi szynobusu 222m?
Obieg dwudniowy, kursuje codziennie:
RE6 "91690" Tłuszcz (11:23)-Warszawa Wschodnia (12:19),
RE21 "98899" (Czeremszak) Warszawa Wschodnia (12:33)-Czeremcha (15:13),
R21 "10432" Czeremcha (16:46)-Siedlce (18:20), (kurs w 1-6),
R21 "10434" Czeremcha (17:46)-Siedlce (19:20), (kurs w 7),
R21 "10445" Siedlce (19:31)-Czeremcha (21:05),
R21 "10430" Czeremcha (4:18)-Siedlce (5:52),
R21 "10441" Siedlce (6:18)-Czeremcha (7:51),
RE21 "98890" (Czeremszak) Czeremcha (8:23)-Warszawa Wschodnia (11:03),
RE6 "19691" Warszawa Wschodnia (11:26)-Tłuszcz (12:15).
RE6 "91690" Tłuszcz (11:23)-Warszawa Wschodnia (12:19),
RE21 "98899" (Czeremszak) Warszawa Wschodnia (12:33)-Czeremcha (15:13),
R21 "10432" Czeremcha (16:46)-Siedlce (18:20), (kurs w 1-6),
R21 "10434" Czeremcha (17:46)-Siedlce (19:20), (kurs w 7),
R21 "10445" Siedlce (19:31)-Czeremcha (21:05),
R21 "10430" Czeremcha (4:18)-Siedlce (5:52),
R21 "10441" Siedlce (6:18)-Czeremcha (7:51),
RE21 "98890" (Czeremszak) Czeremcha (8:23)-Warszawa Wschodnia (11:03),
RE6 "19691" Warszawa Wschodnia (11:26)-Tłuszcz (12:15).