Też. Dławiki świetlówek powodują, że są mniej na to wrażliwe.px33 pisze:Ale to raczej nie od zaniku
[Hydepark] Tramwaje Warszawskie
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 11703.html
Co o tym sądzicie? Bo ja się obawiam że jak zrealizują to i zaczną kupować wozy ze skrętnymi wózkami zgodnie z deklaracją "że to był błąd" bodajże rzecznika TW, to wróci narzekanie na za ciasne tramwaje jak to było za czasów 120N. Bo w chociażby Twistach dla Wrocławia porównywalnych długością do Swingów TW nie dość że jest dużo więcej tych pudeł na wózki (po dwa i więcej w jednym członie) to one mają szerokość dwóch siedzeń.. Ludzie narzekali na układ 2+1 w 120N to wątpie by zgodzili się na układ 2+2 nawet w części pojazdu, ale pokaźnej jednak w nowych tramwajach. Oby ta zapowiedź że w nowym przetargu na 120 ponad pojazdów zaczną takich wymagać się nie spełniła, bo będzie trochę nie fajny zakup i może się z tego powodu afera medialna wywiązać.
Oczywiście mnie najwygodniej gadać bo nie mieszkam przy linii tramwajowej, ale no chyba równie ważne jest to żeby funkcjonalnie te wozy się sprawowały.
Co o tym sądzicie? Bo ja się obawiam że jak zrealizują to i zaczną kupować wozy ze skrętnymi wózkami zgodnie z deklaracją "że to był błąd" bodajże rzecznika TW, to wróci narzekanie na za ciasne tramwaje jak to było za czasów 120N. Bo w chociażby Twistach dla Wrocławia porównywalnych długością do Swingów TW nie dość że jest dużo więcej tych pudeł na wózki (po dwa i więcej w jednym członie) to one mają szerokość dwóch siedzeń.. Ludzie narzekali na układ 2+1 w 120N to wątpie by zgodzili się na układ 2+2 nawet w części pojazdu, ale pokaźnej jednak w nowych tramwajach. Oby ta zapowiedź że w nowym przetargu na 120 ponad pojazdów zaczną takich wymagać się nie spełniła, bo będzie trochę nie fajny zakup i może się z tego powodu afera medialna wywiązać.
Oczywiście mnie najwygodniej gadać bo nie mieszkam przy linii tramwajowej, ale no chyba równie ważne jest to żeby funkcjonalnie te wozy się sprawowały.
-
- Posty: 5834
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Mam wrażenie, że media ostatnio za dużo zajmują się tramwajami. Ciekawe, kto za tym stoi. Swoim torem, pętla na Nowym Bemowie jest rzeczywiście "za ścisła".
miłośnik 13N
Jakiś sezon ogórkowy jest czy co? Poza tym Łukasza Wieczorka zawsze wysyłają do najgłupszych tematów.
Mnie osobiście 120N się bardzo podobają. Priorytet w nich mają miejsca siedzące co jest typowe dla wielu zachodnich miast. W Warszawie problem jest zbyt duże zatłoczenie dlatego kupując tramwaje stawiano na pojemność a nie wygodę.
A jak zaczną kupować mieszane to...? Takie tramwaje to istnieją w przyrodzie i dają radę.Shiom pisze:o ja się obawiam że jak zrealizują to i zaczną kupować wozy ze skrętnymi wózkami zgodnie z deklaracją "że to był błąd"
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
Skoda 30T jako pierwszy przykład z brzegu (w 15T nie wierzę, choć byłoby to najlepsze rozwiązanie). Ciekawe, czy Bratysława jest z nich zadowolona.MisiekK pisze:A jak zaczną kupować mieszane to...? Takie tramwaje to istnieją w przyrodzie i dają radę.Shiom pisze:o ja się obawiam że jak zrealizują to i zaczną kupować wozy ze skrętnymi wózkami zgodnie z deklaracją "że to był błąd"
15/12/2005-12/7/2019
A Alstom Dublin zły?
Znaczy, że dają radę ludzi pomieścić, czy łuków nie ryć?MisiekK pisze:A jak zaczną kupować mieszane to...? Takie tramwaje to istnieją w przyrodzie i dają radę.Shiom pisze:o ja się obawiam że jak zrealizują to i zaczną kupować wozy ze skrętnymi wózkami zgodnie z deklaracją "że to był błąd"
-
- Posty: 717
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Laweta dziś na R-1, ale nie dostrzegłem, co przyjechało.
Prawdopodobnie 3616.
Czas ewakuacji, lub nowy etap zwał jak zwał czy lepiej czas pokaże...
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
2004.09 - 2009.03 - MZA
2010.01 - 2012.05 - bus driver
2013.04 - 2023.12 - TW
2024.05 - xxxx - Carris Lizbona
Até a próxima.
3115 po usuwaniu wad seryjnych.beni pisze:Prawdopodobnie 3616.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
- Posty: 717
- Rejestracja: 09 sie 2010, 15:45
Jak seryjnych to cała seria będzie jeździć?
Owszem. Już jeżdżą od jakiegoś czasu.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
A co to za wada
Ostatnia skonsumowana "PARÓWKA"
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33
21.12.2012
366+218 013B/28
Przedostatnia:
7.12.2012
140+685 019B/33