Tak.Gdynianin pisze:Wał Miedzeszyński i Torwar wracają, a na facebooku coraz więcej osób pyta się o Rozbrat. To i ja zapytam - 5xx tam zostaną?
Trasa Łazienkowska i nie tylko
Moderator: Wiliam
Zamiast uwolnić czerwone linie od Rozbratu, 525 od soboty (15.10) dorzucą jeszcze MIĘDZYNARODOWĄ
To niech zmienia przy okazji numer 525 na czarny bo na calej trasie w tej chwili pomijac juz chyba bedzie tylko 5 przystankow?
Czyli chcesz dołożyć Torwar i Wał?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To już chyba kwestia czasu, jak jakiś czerwony zacznie stawać przy Torwarzepawcio pisze:Czyli chcesz dołożyć Torwar i Wał?
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Mnie tylko dziwi, czemu uwala się 525, którego przyspieszoność akurat ma najwięcej sensu, a nie rusza się 502 i 514.
Z drugiej strony, im mniej przystanków, tym mniej chętnych, więc w perspektywie łatwiej będzie te gówna uwalić.
Z drugiej strony, im mniej przystanków, tym mniej chętnych, więc w perspektywie łatwiej będzie te gówna uwalić.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Uwalenie 514 przy pomocy dołożenia Międzynarodowej może być trudne do wykonania.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Skorzystałem dziś z nowej trasy 151. Z Kępy na Noakowskiego i z powrotem. Wygląda na to że będą drobne opóźnienia z powodu skrętu w al.Niepodległości, ale dramatu nie ma.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Noęc właśnie to jest dobrą stroną niedokładania Międzynarodowe.pawcio pisze:Uwalenie 514 przy pomocy dołożenia Międzynarodowej może być trudne do wykonania.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Założę się, że tu nie chodziło o cokolwiek, byle więcej, tylko o brak bezpośredniego do Centralnego.fik pisze:Mnie tylko dziwi, czemu uwala się 525, którego przyspieszoność akurat ma najwięcej sensu, a nie rusza się 502 i 514.
Z drugiej strony, im mniej przystanków, tym mniej chętnych, więc w perspektywie łatwiej będzie te gówna uwalić.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.
Tak z czystej ciekawości. Są jakieś linie w tym mieście, których byś nie chciał uwalić?fik pisze: Z drugiej strony, im mniej przystanków, tym mniej chętnych, więc w perspektywie łatwiej będzie te gówna uwalić.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27616
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Coraz mniej, bo niestety obecna polityka ZTMu jest skrajnie głupia.reserved pisze:Tak z czystej ciekawości. Są jakieś linie w tym mieście, których byś nie chciał uwalić?fik pisze: Z drugiej strony, im mniej przystanków, tym mniej chętnych, więc w perspektywie łatwiej będzie te gówna uwalić.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
W 525 nowy przystanek dopisali flamastrem na tablicach. Wyglada to idiotycznie. Nowe tablice to taki ogromny wydatek?
Jak pracowałem w ZTM, to udało się powstrzymać decyzję, by przyspieszone 405 zatrzymać na żądanie w zespole WAŁ MIEDZESZYŃSKI. Wtedy dyrekcja jeszcze słuchała pracowników merytorycznych, ale był Ruta.