Trasa Łazienkowska i nie tylko

Moderator: Wiliam

Georg
Posty: 6364
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 06 paź 2016, 21:30

Gdynianin pisze:Wał Miedzeszyński i Torwar wracają, a na facebooku coraz więcej osób pyta się o Rozbrat. To i ja zapytam - 5xx tam zostaną?
Tak.

lis93
Posty: 198
Rejestracja: 14 kwie 2014, 16:35
Kontakt:

Post autor: lis93 » 12 paź 2016, 19:40

Zamiast uwolnić czerwone linie od Rozbratu, 525 od soboty (15.10) dorzucą jeszcze MIĘDZYNARODOWĄ

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 12 paź 2016, 20:49

To niech zmienia przy okazji numer 525 na czarny bo na calej trasie w tej chwili pomijac juz chyba bedzie tylko 5 przystankow?

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 paź 2016, 5:34

Czyli chcesz dołożyć Torwar i Wał?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 13 paź 2016, 10:43

To byla ironia ...

Awatar użytkownika
primoż
Posty: 4120
Rejestracja: 24 gru 2010, 0:57
Lokalizacja: tenmiasto w tenkraju

Post autor: primoż » 13 paź 2016, 14:28

pawcio pisze:Czyli chcesz dołożyć Torwar i Wał?
To już chyba kwestia czasu, jak jakiś czerwony zacznie stawać przy Torwarze :twisted:

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 paź 2016, 14:49

Mnie tylko dziwi, czemu uwala się 525, którego przyspieszoność akurat ma najwięcej sensu, a nie rusza się 502 i 514.

Z drugiej strony, im mniej przystanków, tym mniej chętnych, więc w perspektywie łatwiej będzie te gówna uwalić.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25807
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 13 paź 2016, 14:51

Uwalenie 514 przy pomocy dołożenia Międzynarodowej może być trudne do wykonania.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4839
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 13 paź 2016, 15:38

Skorzystałem dziś z nowej trasy 151. Z Kępy na Noakowskiego i z powrotem. Wygląda na to że będą drobne opóźnienia z powodu skrętu w al.Niepodległości, ale dramatu nie ma.
Obrazek

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 paź 2016, 15:48

pawcio pisze:Uwalenie 514 przy pomocy dołożenia Międzynarodowej może być trudne do wykonania.
Noęc właśnie to jest dobrą stroną niedokładania Międzynarodowe.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5419
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 13 paź 2016, 15:52

fik pisze:Mnie tylko dziwi, czemu uwala się 525, którego przyspieszoność akurat ma najwięcej sensu, a nie rusza się 502 i 514.

Z drugiej strony, im mniej przystanków, tym mniej chętnych, więc w perspektywie łatwiej będzie te gówna uwalić.
Założę się, że tu nie chodziło o cokolwiek, byle więcej, tylko o brak bezpośredniego do Centralnego.
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

reserved
Posty: 14771
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 13 paź 2016, 16:15

fik pisze: Z drugiej strony, im mniej przystanków, tym mniej chętnych, więc w perspektywie łatwiej będzie te gówna uwalić.
Tak z czystej ciekawości. Są jakieś linie w tym mieście, których byś nie chciał uwalić?

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27616
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 13 paź 2016, 16:37

reserved pisze:
fik pisze: Z drugiej strony, im mniej przystanków, tym mniej chętnych, więc w perspektywie łatwiej będzie te gówna uwalić.
Tak z czystej ciekawości. Są jakieś linie w tym mieście, których byś nie chciał uwalić?
Coraz mniej, bo niestety obecna polityka ZTMu jest skrajnie głupia.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
rhemek
Posty: 2459
Rejestracja: 23 cze 2007, 16:22
Lokalizacja: Anin

Post autor: rhemek » 17 paź 2016, 20:03

W 525 nowy przystanek dopisali flamastrem na tablicach. Wyglada to idiotycznie. Nowe tablice to taki ogromny wydatek?

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2963
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 20 paź 2016, 13:56

Jak pracowałem w ZTM, to udało się powstrzymać decyzję, by przyspieszone 405 zatrzymać na żądanie w zespole WAŁ MIEDZESZYŃSKI. Wtedy dyrekcja jeszcze słuchała pracowników merytorycznych, ale był Ruta.

ODPOWIEDZ