Ponieważ kierowcy nie ogarniają tego miejsca, zrobimy jak kiedyś przy Zabłocińskiej. Postawimy 30 dla tramwajów. Swoim torem, od zawsze zwalniam przy tych zawrotkach.Walas pisze:Kolizja zjazdowej 15 z osobówką między PKP Rakowiec a Korotyńskiego(w standardowym już miejscu na zawrotce) ok. 18:30. Korek tramwajów kończył się za przyst. Hynka.
Tramwaje ruszyły o 20:05.
Wypadki i awarie - 2016
Moderator: vernalisadonis
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
miłośnik 13N
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Też zwalniam, chociaż półtora roku temu kolizję tam miałem przy prędkości mniejszej niż 30km/h. A dziwne ruchy wykonywane w tym miejscu przez kierujących zaskakują mnie cały czas.
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
- Szeregowy_Równoległy
- Szeregowe Chamidło
- Posty: 14095
- Rejestracja: 13 paź 2008, 11:37
Ja byłbym raczej za likwidacją zawrotek i umożliwieniem zawracania przy 1 Sierpnia.
8846-520 o 15:00 stał na awaryjnych na przystanku Okopowa(w kierunku wschodnim).
8364(509/6) potrącenie 46-letniej kobiety na przejściu dla pieszych przed przyst. Nowodwory. Rezerwa 8346 włączona Al. Zieleniecka 01 Gocław 16:51.
1069, 7722
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 5240, 5243, 6207
817, WKD, R1, S1
Wypadek z udziałem tramwaju : http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news, ... 14336.html , na Wiatracznej tramwaj zgubił koło: http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news, ... 14340.html , Informacje za Tvn Warszawa.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus
Ikarus
A dzięki światłom miało tam być bezpiecznie. Zresztą przy Zabłociańskiej jest to samo bo większość niebezpiecznych sytuacji robią nie wyjeżdżający z podporządkowanej tylko ci skręcający z ulicy równoległej do torowiska mający zielone i niewidzący tramwaju.
Nie wiem, co mówi rozporządzenie, ale uważam, że wszystkie skręty z ulicy z tramwajem przez tory powinny mieć sygnalizację z fazą bezkolizyjną. Przy okazji można by części skrętów zakazać.
Za dużo jest kolizji, żeby można było liczyć na to, że "kiedyś się nauczą".
Za dużo jest kolizji, żeby można było liczyć na to, że "kiedyś się nauczą".
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Zaraz, zaraz, kierowcy olewają przepisy, a Ty chcesz ładować kasę w sygnalizację? Postawić policjanta, kierowcy sami zarobią na sygnalizatory, albo przypomną sobie PoRD.
miłośnik 13N
Nie, nie przypomną. Na tej zasadzie możesz skasować wszystkie sygnalizacje, bo przecież jest przepis, mówiący jak jechać bez świateł.
Rojenie marzeń o idealnych kierowcach, którzy przestaną wpadać pod tramwaj, jest zbyt szkodliwe społecznie.
Rojenie marzeń o idealnych kierowcach, którzy przestaną wpadać pod tramwaj, jest zbyt szkodliwe społecznie.
Na Radosławie 3191 3?/17 wjechał w tył, jeśli dobrze zapamiętałem, 1238+37 na 35.
Może wystarczy żółte mrugające uwaga tramwaj.MichalJ pisze:Nie wiem, co mówi rozporządzenie, ale uważam, że wszystkie skręty z ulicy z tramwajem przez tory powinny mieć sygnalizację z fazą bezkolizyjną. Przy okazji można by części skrętów zakazać.
Za dużo jest kolizji, żeby można było liczyć na to, że "kiedyś się nauczą".
Przegubowce ,to sól tej ziemi .
Kolejne zdarzenie z udziałem tramwaju oraz auta osobowego: http://tvnwarszawa.tvn24.pl/ulice,news, ... 14451.html , Informacja za Tvn Warszawa.
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus
Ikarus
-
- Posty: 5919
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48