Prawko i lewko
Moderatorzy: Wiliam, Szeregowy_Równoległy
Z kalpami wiryowymi to jest cała epopeja. Można przerobić kolektor za 600-800 zł + przesyłka w obie strony. Robią nowe łożyskowanie z uszczelniaczami lepszymi niż fabryczne, a do tego przyspawują klapy do osiek żeby nie wpadły do cylindra (fabrycznie są zgrzewane lub przykręcane w zależności od rocznika). W 1,9 (Vectra C, Zafira B) kolektor jest węższy, ale w 2,0 (Insignia) już potrafi wpaść klapka do cylindra.
Eko jazda zła dla silnika: http://moto.pl/MotoPL/7,88389,22443136, ... l#MTstream .Informacja za Moto.pl
Pozdrawiam. Szerokiej drogi.
Ikarus
Ikarus
Nie eko jazda tylko jazda na zbyt niskich obrotach i próba złego obciążania silnika.
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
ŁK
- vernalisadonis
- Posty: 3058
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Z wrocławskiego podwórka.
Czy jadąc z ulicy Komuny Paryskiej w Dworcową muszę ustąpić pierwszeństwa tym co jadą z Podwala w Dworcową?
Komuny Paryskiej ma ustąp pierwszeństwa, a Podwale droga z pierwszeństwem.
https://www.google.com/maps/@51.1034868 ... !1e3?hl=pl
Czy jadąc z ulicy Komuny Paryskiej w Dworcową muszę ustąpić pierwszeństwa tym co jadą z Podwala w Dworcową?
Komuny Paryskiej ma ustąp pierwszeństwa, a Podwale droga z pierwszeństwem.
https://www.google.com/maps/@51.1034868 ... !1e3?hl=pl
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Ten sam casus co wyjazdy na Most łazienkowski. Z jednej trony trójkąt i własny pas, z drugiej pierwszeństwo i zmiana pasa.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Rzeczywiście, ciekawy przypadek.
Wygląda na to, że najlepiej (najbezpieczniej) jechać lewym pasem Komuny Paryskiej, gdyż jadący z Podwala nie mogą na ten pas wjechać (mają ciągłą).
Wygląda na to, że najlepiej (najbezpieczniej) jechać lewym pasem Komuny Paryskiej, gdyż jadący z Podwala nie mogą na ten pas wjechać (mają ciągłą).
Pozdrawiam
- vernalisadonis
- Posty: 3058
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Ogólnie tam tak jest. Niezależnie czy jak jedziesz w Dworcową oraz w Podwale, to tam wszyscy jadący z Komuny Paryskiej ustępują pierwszeństwa tym co jadą z Podwala.
Chociaż co do ustąpienia pierwszeństwa jadącym z Podwala w Dworcową, to bym nad tym debatował, bo jedziesz swoim pasem ruchu, a tamci nie i to oni muszą ustąpić pierwszeństwa przy zmianie pasa ruchu.
Może coś ten filmik wytłumaczy.
https://www.youtube.com/watch?v=3Bm5QWoTbbY&t=150s
Chociaż co do ustąpienia pierwszeństwa jadącym z Podwala w Dworcową, to bym nad tym debatował, bo jedziesz swoim pasem ruchu, a tamci nie i to oni muszą ustąpić pierwszeństwa przy zmianie pasa ruchu.
Może coś ten filmik wytłumaczy.
https://www.youtube.com/watch?v=3Bm5QWoTbbY&t=150s
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Oczywiście, rozumiem w czym rzecz/problem. Pytanie zatem, czy tam powinien być znak ustąp pierwszeństwa. Gdyby to były drogi równorzędne, wtedy nie ma wątpliwości, jak trzeba się zachować.vernalisadonis pisze: ↑02 lut 2018, 12:42Chociaż co do ustąpienia pierwszeństwa jadącym z Podwala w Dworcową, to bym nad tym debatował, bo jedziesz swoim pasem ruchu, a tamci nie i to oni muszą ustąpić pierwszeństwa przy zmianie pasa ruchu.
Pozdrawiam
Jasne, tyle że zawsze, jak się zmienia pas, to trzeba ustąpić pierwszeństwa i dodatkowy znak nie musi o tym informować.
Pozdrawiam
Takie są zasady oznakowania skrzyżowań, żeby takie znaki stosować. Przydają się czasem, gdy duży śnieg nie pozwala na odczytanie znaków poziomych lub z pasa wjazdowego nie można korzystać bo są na nim roboty drogowe.
-
- Posty: 5791
- Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48
Dobra wiadomość dla kierowców- są już wygrane w sądzie o przekroczenia prędkości mierzone radarem laserowym TruCam. Okazuje się, że dokładny pomiar jest przy 70 metrach, a samochód z lakierem metalizowanym zawyża odczyty. Nie mam nic przeciwko radarowaniu piratów, ale niech to odbywa się zgodnie z przepisami. Czy przypadkiem motorowi nie zetknęli się z tym typem radaru?
miłośnik 13N
Nasi nadzorce mają tylko trucamy.
Chyba nie ma takiego urządzenia, z pomiaru którym ktoś by się nie wybronił w sądzie, poza odcinkowym pomiarem prędkości, ale ten ma swoje wady, m. in. to, że nie każdy musi płacić z niego mandatów.
Czarna skrzynka rejestrująca parametry jazdy?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43