Ups... Ciekawe jaki stan mamy teraz.MichalJ pisze:Ale ten tekst o "połowie projektu" jest sprzed roku.
Wiaty przystankowe
Moderator: Wiliam
- Solaris U10
- Posty: 2704
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
- vernalisadonis
- Posty: 3080
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
A czy na Trakcie Lubelskim są jeszcze takie stare wiaty z drewnianymi ławkami? Pamiętam, że kiedyś były przy sklepie Markpol.
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
ZTM pisze:Wiaty łazienkowskie na zasłużonej emeryturze
Na warszawskich przystankach coraz trudniej natknąć się na wiaty łazienkowskie. Większość została zastąpiona nowoczesnymi meblami miejskimi ustawianymi w ramach projektu „Przystanek komunikacji miejskiej”. Pozostałe ustępują miejsca kilkuletnim, estetycznym wiatom w dobrym stanie technicznym, które usunięto w związku z montażem nowych zadaszeń. W ostatnich tygodniach stare konstrukcje zastąpiono nowszymi m.in. na przystankach Cmentarz Północny-Brama Północna, Hłaski i Park Młociński.
Pod koniec października 2014 roku – w ramach projektu „Przystanek komunikacji miejskiej” – rozpoczęto na szeroką skalę montaż nowych wiat przystankowych. Jednocześnie kilkuletnie wiaty w dobrym stanie technicznym, które ustąpiły miejsca nowoczesnym meblom miejskim zaczęto przenosić na przystanki dotychczas pozbawione zadaszeń, lub na których stały kilkudziesięcioletnie wiaty łazienkowskie lub typu Targówek.
Dotychczas przeniesiono ponad 200 wiat. W ostatnich tygodniach estetyczne, srebrno-stalowe wiaty z czerwonymi elementami ustawiono m.in. na przystankach: Cmentarz Północny-Brama Północna, Hłaski, Kopijników, Ołówkowa i Park Młociński. W najbliższym czasie planowane jest ustawienie wiaty na przystanku Olesin, który dotychczas nie był zadaszony. Wysłużone wiaty zostaną zastąpione nowszymi także na przystankach Grzybowa i Wspólna.
Tymczasem na starej Sadybie marudzą, że "kanciaste" wiaty nie pasują. Teren bardziej zabytkowy niż rejon Sobieskiego i skoro tam są konserwatorskie to i tym bardziej u nich takie też być powinny.
Czy mi się zdaje, czy te nowe wiaty to jest jakaś porażka biznesowa? Większość reklamuje same siebie, zamiast zarabiać na reklamowaniu mydła i powidła... Efekt "dobrej zmiany"? Ale chyba państwowe firmy się na przystankach i tak nie reklamowały...
Jeśli chodzi o powierzchnie reklamowe, to w ogóle coś się złego dzieje. Metro jeździ już trzeci miesiąc bez monitorów, na M2 cały czas nie zrobiono rzutników z reklamami na których wyświetlanie jest miejsce na ścianach; ramki w autobusach puste, uchwyty też (albo reklamują miejski sylwester z 2014). Niby to wszystko osobni zarządcy, a jakoś tak dziwnie w całość się to układa.
Gdyby w końcu uchwalili zakaz obwieszania reklamami budynków, to na takie nośniki byłby większy popyt...
Czy nowa wiata przy Magistrackiej w stronę centrum zwiastuje przesunięcie przebudowy Obozowej na aż tak daleką przyszłość?
- Solaris U10
- Posty: 2704
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Teoretycznie lada dzień jest zakończenie umowy i wszystkie wiaty powinny być już w terenie.
Przebudowa zakładała likwidację tego zespołu przystankowego stąd moje zdziwienie
W imię rozrzutności jaka panuje w kraju poszli o krok dalej - wiaty dla Rekruckiej (nż), Żołnierskiej (nż) to nie jest już przypadkiem przesada? Nie ma potrzebniejszych miejsc do obstawienia w tego typu zadaszenia?
Akurat Marsa i Żołnierską teraz przebudowują, więc to tak chyba przy okazji. Zresztą z wiatami na Rekruckiej wielkiego problemu nie mam, tam da się jeszcze uświadczyć jakiegoś tam pasażera, a skoro można zrobić to przy okazji, to niech wstawiają - i tak docelowo wiaty powinny stać jeśli nie na wszystkich, to na znakomitej większości przystanków w stolicy. Za to nie wiem, po co w ogóle istnieje ZP Żołnierska, który znajduje się w absolutnym lesie, w dodatku do pary z ZP Stężycka. Podobnie jest z przystankami na Trakcie Brzeskim, których jest tam bardzo gęsto, a do najbliższej zabudowy 2,5 km przez las.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27396
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
ZP Żołnierska zyskuje bardzo dużo na popularności, jeśli na Kordiana wsiada kontrola biletów. Zapewniam
Latem można natknąć się epizodycznie na psy wyprowadzające właścicieli do/z lasu, poza tym dojazd do tych wszystkich zakładów w rejonie ZP Stężycka, bo - umówmy się - 225 to nie oferta.
Latem można natknąć się epizodycznie na psy wyprowadzające właścicieli do/z lasu, poza tym dojazd do tych wszystkich zakładów w rejonie ZP Stężycka, bo - umówmy się - 225 to nie oferta.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
W takim razie zostawić Żołnierską i zlikwidować Stężycką - niech to będzie jeden przystanek z oboma liniami, a nie dwa w takiej bliskości siebie.fik pisze: ↑15 maja 2019, 16:24ZP Żołnierska zyskuje bardzo dużo na popularności, jeśli na Kordiana wsiada kontrola biletów. Zapewniam
Latem można natknąć się epizodycznie na psy wyprowadzające właścicieli do/z lasu, poza tym dojazd do tych wszystkich zakładów w rejonie ZP Stężycka, bo - umówmy się - 225 to nie oferta.