Zmiany obsługowe - listopad 2016
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 07 wrz 2015, 23:04
- Lokalizacja: Stara Ochota
- Kontakt:
Rozumiem, że od soboty Woronicza powiększa udział na 108, wchodząc na nowoutworzony maraton.
Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o.
R-1 "Woronicza"
Oddział Przewozów
ul. Woronicza 29
R-1 "Woronicza"
Oddział Przewozów
ul. Woronicza 29
A ten maraton z jakiego powodu: ciasno czy problem z krótkimi postojami?
Objazd Rozbratu.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 10(linia elektryczna),
Od dnia 06.03.2023 linia 8 uległa likwidacji
817, WKD, R1, S1
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
@up:
Według nowych rozkładów, brygady Mokotowskie linii 44 mają wyjeżdżać z zajezdni jako 44, a na Placu Narutowicza mają zaplanowany postój około 10 minut. Ale w drodze DO zajezdni mają ostatni przystanek i ślad się po nich urywa. Będą jeździć na pusto, bo nikt nie chce wymyślić dechy zjazdowej na trasie Nowe Bemowo->Woronicza? Przecież i tak ostatni przystanek mają zjazdowy Pl Narutowicza 10(zamiast 14)...
Według nowych rozkładów, brygady Mokotowskie linii 44 mają wyjeżdżać z zajezdni jako 44, a na Placu Narutowicza mają zaplanowany postój około 10 minut. Ale w drodze DO zajezdni mają ostatni przystanek i ślad się po nich urywa. Będą jeździć na pusto, bo nikt nie chce wymyślić dechy zjazdowej na trasie Nowe Bemowo->Woronicza? Przecież i tak ostatni przystanek mają zjazdowy Pl Narutowicza 10(zamiast 14)...
Będą zjeżdżać normalnie z pasażerami.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Co się takiego stało, że na 132 i 518 przybywa autobusów przegubowych?
- Thompson04
- Posty: 202
- Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
- Lokalizacja: Bemowo Jelonki
Ktoś liczył może jaki jest bilans brygad linii, które zmieniają trasy/częstotliwość w powodu budowy metra na Woli? Po przeczytaniu tej listy odnoszę wrażenie, że część brygad tych linii trafiła na inne, które nie mają zmian z powodu metra, również w kwestii autobusów przegubowych lub nie.MilosnikKomunikacji pisze:Zmiany obsługowe ze względu na rozpoczęcia budowy metra na Woli
Kolejne przeguby pojechały na Białołękę i to na 132, czy 518 .
Arriva na 153, podczas gdy mogłaby dostać 152, czy 120. Ostrobramska kolejne dodatki dostaje po Mobilisie, a to Stalowa powinna otrzymać część (jak nie wszystkie) dodatków na 162 i dać na wybrane brygady przeguby. W ostateczności można dać solówki z Ostrobramskiej na dodatki na 120.
Ogólnie słabo przygotowane zmiany, po za 123 gdzie brygady dostaje PKS GM.
Arriva na 153, podczas gdy mogłaby dostać 152, czy 120. Ostrobramska kolejne dodatki dostaje po Mobilisie, a to Stalowa powinna otrzymać część (jak nie wszystkie) dodatków na 162 i dać na wybrane brygady przeguby. W ostateczności można dać solówki z Ostrobramskiej na dodatki na 120.
Ogólnie słabo przygotowane zmiany, po za 123 gdzie brygady dostaje PKS GM.
Ja to nawet uznałem za pomyłkę bo do głowy mi nie przyszło, że ktoś mógłby Arrivę wyekspediować do Rembertowa.ARTUR P pisze:Arriva na 153, podczas gdy mogłaby dostać 152, czy 120.
Myślę, że niedługo ta sytuacja się "wyprostuje", czyli 153 zostanie zwrócone Ostrej, a 152 (a może coś innego) zabrane Stalowej. Taka jest logika i sens.
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Dlaczego powinna? Bo panu królewiczowi nie pasuje Ostrobramska na linii, którą ma pod domem?...ARTUR P pisze:a to Stalowa powinna otrzymać część (jak nie wszystkie) dodatków na 162 i dać na wybrane brygady przeguby. W ostateczności można dać solówki z Ostrobramskiej na dodatki na 120.
Ogólnie słabo przygotowane zmiany, po za 123 gdzie brygady dostaje PKS GM.
Brak solówek.ARTUR P pisze:Co się takiego stało, że na 132 i 518 przybywa autobusów przegubowych?
Tak podejrzewałem. Można było "Ostrobramską" "wpuścić" na dodatki na 120, w zamian przeguby z R13 na dodatki 162. Ewentualny nadmiar przegubowców na R13 rozrzucić na np. 120, 240 czy 518. Przeguby na całkach, według moich obserwacji, bardziej są przydatne na 240 niż na 518ashir pisze:Brak solówek.ARTUR P pisze:Co się takiego stało, że na 132 i 518 przybywa autobusów przegubowych?
Poważnie uważasz, że interesują kogoś Twoje "genialne" pomysły?