Kolizyjne skręty tramwajowe w sytuacjach objazdowych

Moderator: Wiliam

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 23 lis 2016, 13:49

Ale tory już rozebrane. :)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 lis 2016, 19:15

No nie, niech juz te tory przesuną jak zaczęli. Resztę mozna odpuścić, 80 mln wystarczyłoby na przeciągnięcie tramwaju do Krakowskiej ,co dałoby lepszy efekt...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 24 lis 2016, 16:32

-1 czy dookoła węzła?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 24 lis 2016, 19:51

Mam na to trzy rozwiązania mozliwe, w tym jedno tunelem, jedno estakada krotką a stromą między łącznicami i jedną łagodną ale sługą. Dołem wyszło najlepiej w AWK ale przewaga nie była duża w ocenie końcowej (choć w czasie przejazdu i owszem). Muszę to w końcu opublikować...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 24 lis 2016, 23:41

To co decyduje w ocenie, jak nie czas? Zawijasy dookoła wszystkiego chyba kiedyś pokazywałeś...

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6930
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 25 lis 2016, 0:30

Ale zawijasy i tak nie mogą być w parterze, bo są tory kolejowe, a w perspektywie sci-fi trasa NS :-k

Stary Pingwin
Posty: 5816
Rejestracja: 11 lis 2009, 11:48

Post autor: Stary Pingwin » 25 lis 2016, 10:02

Jeśli będzie wola polityczna(a raczej samorządowa), to rozwiązanie się znajdzie.
miłośnik 13N

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26828
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 26 lis 2016, 8:36

MichalJ pisze:To co decyduje w ocenie, jak nie czas? Zawijasy dookoła wszystkiego chyba kiedyś pokazywałeś...
Wariant tunelowy wygrywa czasem, traci kosztem i kolizyjnoscia na etapie budowy (co w sumie jest kosztem). Jego wygrana jest tym silniejsza, im silniej cenimy oszczędności czasu.

Przejścia w parterze nie ma, bo tory i N-S (wybudowana przeciez az do końca węzła). -1 albo +2 dookoła albo strome +2 mniej dookoła.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

MichalJ
Posty: 15236
Rejestracja: 12 kwie 2010, 19:33

Post autor: MichalJ » 26 lis 2016, 9:16

Koszty i komplikacja budowy - wypisz wymaluj metro na Feliksplacu.

drobert
Posty: 1425
Rejestracja: 27 mar 2006, 8:27
Lokalizacja: R-4 Żoliborz

Post autor: drobert » 26 lis 2016, 10:09

U nas pokutuje myślenie co będzie tu i teraz, do wyborów a nie myśli się bardziej przyszłościowo.

ODPOWIEDZ