Komunikacja miejska na zielonej Białołęce
Moderator: Wiliam
Generalnie to uważam, że jeśli coś ma jechać na most, a coś kończyć na Żeraniu, to kończyć powinny linie z Płochocińskiej, a jechać dalej - z Trasy Toruńskiej, a to ze względu na przesiadki do tramwajów.
martwe, bo gdy ktoś ma inne zdanie od jedynie słusznej "warsiaskiej" linii, to się go trzykrotnie banuje i zawiesza konto.TGM pisze:Martwe to forum już praktycznie jest, dwa dni to wisi i nic :
warsiaskiej mówię z przekąsem, bo choć sam mam bardzo warszawskie korzenie, to irytuje mnie zaglądanie w metryki i wytykanie rzekomego pochodzenia podczas planowania komunikacji.
pomysły ZTM odnośnie Derbów i Lewandowa jak zwykle od czapy.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26875
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
podwojna nieprawda.Wiliam pisze:Tramwaj chcieli już wcześniej, ale Targówek to blokował (blokuje?).
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Opierałem się na doniesieniach prasowych z przed kilku lat. W każdym razie był taki moment w historii.
http://tustolica.pl/nie-chca-tramwajow-na-brodnie_58926Glonojad pisze:podwojna nieprawda.Wiliam pisze:Tramwaj chcieli już wcześniej, ale Targówek to blokował (blokuje?).
http://www.targowek.info/2011/11/tramwa ... -targowek/
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 33102.html
http://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/war ... 38999.html
wystarczy?
705 i 735 na odcinku Metro - Konwaliowa są zawsze wypełnione. Nikt jadący 705, 735 do metra, nie będzie się przesiadał na Żeraniu - przesiadka będzie na Płochocińskiej i w kierunku powrotnum na Konwaliowej (tak jak w tej chwili robia pasażerowie 734). Efektem zmiany będzie tylko tłok w autbusach 518 jadących z Kowaliowej do Metra i puste, wożące powietrze na 2 kilometrowym odcinku Płochocińska/Konwaliowa-Żerań autobusy 705, 735.kveld pisze:Bez przesady. Z Żerania jest masa autobusów do metra (a wg projektu ma być jeszcze więcej), są tramwaje do samego centrum, a pętla Metro Marymont z gumy nie jest.1251 pisze:705 i 735 powinno jezdzić do Metra Marymont. Żerań FSO nic nie daje tylko komplikuje sprawę ludziom chcącym dostać sie do metra.
To nie jest zjawisko, tylko strategia negocjacyjna (w filmach o mafii ma inną nazwę). Już raz z sukcesem zastosowana przy zastąpieniu taniej gminnej linii N-SKM, ZTMowską linią L8.Emyl pisze:Jest ultrażenującym zjawiskiem, że najpierw ZTM wydłuża jakąś linię, a następnie ten sam ZTM postuluje jej skrócenie ze względu na przyjęte zasady i chęć zmniejszenia wrażliwości na korki.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26875
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Na początku nie chcieli ale odmieniło im się, gdy tylko zrozumieli, że grozi im utrata stacji metra. Pomijam już fakt, że rzeczywistość prasowa interesuje mnie mniej, niż faktyczna, bo jest jej tylko wierzchnią warstwą.mikiboy pisze:http://tustolica.pl/nie-chca-tramwajow-na-brodnie_58926Glonojad pisze: podwojna nieprawda.
http://www.targowek.info/2011/11/tramwa ... -targowek/
http://tvnwarszawa.tvn24.pl/informacje, ... 33102.html
http://www.rynek-kolejowy.pl/mobile/war ... 38999.html
wystarczy?
Na przykład różnica między tramwajem będącym ustaleniem abinformacją nie tkwi w możliwości jego realizacji (lub jej braku), bo w obu przypadkach tramwaj wybudować można. Problem Targówka z tramwajem był problemem personalnym p. Zawistowskiego.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
To prawda, że 705/735 na odcinku do Marymontu są dobrze wypełnione. Nie rozumiem uporu ZTM, który za wszelką cenę chce skracać te linię do Żerania, gdzie przesiadka na tramwaje jest wyjątkowo nieatrakcyjna. Jeszcze bardziej mnie dziwi argument o braku miejsca na Marymoncie, gdzie krańcuje prywatna firma - może od Lux Expressu należałoby zacząć porządki? Na szczęście Gmina i jak mieszkańcy są przeciwni skracaniu do Żerania i szykuje się duża batalia w tym temcieaqqaqq pisze:705 i 735 na odcinku Metro - Konwaliowa są zawsze wypełnione. Nikt jadący 705, 735 do metra, nie będzie się przesiadał na Żeraniu - przesiadka będzie na Płochocińskiej i w kierunku powrotnum na Konwaliowej (tak jak w tej chwili robia pasażerowie 734). Efektem zmiany będzie tylko tłok w autbusach 518 jadących z Kowaliowej do Metra i puste, wożące powietrze na 2 kilometrowym odcinku Płochocińska/Konwaliowa-Żerań autobusy 705, 735.kveld pisze: Bez przesady. Z Żerania jest masa autobusów do metra (a wg projektu ma być jeszcze więcej), są tramwaje do samego centrum, a pętla Metro Marymont z gumy nie jest.
To nie jest zjawisko, tylko strategia negocjacyjna (w filmach o mafii ma inną nazwę). Już raz z sukcesem zastosowana przy zastąpieniu taniej gminnej linii N-SKM, ZTMowską linią L8.Emyl pisze:Jest ultrażenującym zjawiskiem, że najpierw ZTM wydłuża jakąś linię, a następnie ten sam ZTM postuluje jej skrócenie ze względu na przyjęte zasady i chęć zmniejszenia wrażliwości na korki.
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE
Tak dla budowy parkingów Park & Ride
Lux Express to już prawie nie istnieje, zostały mu szczątkowe kursy międzynarodowe.
Co jest "wyjątkowo nieatrakcyjnego" w akurat tej przesiadce?
może gdyby w 2011 nie zablokowali, dziś Zielona Białołęka i Zielone Zacisze ostrzyłyby już nożyczki do przecięcia wstęgi otwierającej tramwaj?Glonojad pisze: Na początku nie chcieli ale odmieniło im się, gdy tylko zrozumieli, że grozi im utrata stacji metra.
Ale skoro wielomilionowe inwestycje podejmuje się (lub raczej blokuje się) na podstawie czegoś tak żałosnego jak prywatne animozje, czy egoistyczne fanaberie dzielnicowego, emerytowanego polityka, a nie na podstawie modeli matematycznych i demografii, to o czym mówimy? Na szczęście nie mieszkam w tamtej okolicy i nie przeżywam na własnej skórze tej degrengolady komunikacyjnej.
To niech gmina wybuli za wzkm między Żeraniem a Marymontem, jak są tacy mądrzyzeus pisze:Na szczęście Gmina i jak mieszkańcy są przeciwni skracaniu do Żerania i szykuje się duża batalia w tym temcie
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Przecież Nieporęt płaci za ten odcinek.
Niewydajemisie.
Wprost na pewno nie. Ale mogą mieć niestandardową stawkę za swój odcinek.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem