Każde województwo ma już takie koleje tak btw?osa pisze:Zacznijmy od tego, że ta spółka już dawno powinna zostać wchłonięta przez Koleje Mazowieckie, Śląskie, Wielkopolskie itp. A takie zmiany logo czy nazwy to zwykłe pudrowanie trupa utrzymywanego przy życiu dla kilku prezesowskich posadek.. Jak to na kolei.
O spółce Przewozy Regionalne
Moderator: JacekM
ŁK
No to jak oddać PRy województwom, skoro ich nie stać może na zarządzanie kawałkami?
ŁK
Które województwa? Bogatsze wycofały się z finansowania strukturalnie nierentownych przewozów lokalnych, tworząc własne spółki (Mazowieckie, Dolnośląskie itd.) i to w nich inwestując w tabor. Co zostało obecnie? Ściana wschodnia.
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Przecież to jest kłamstwo! Powołanie własnej spółki:KwZ pisze:Bogatsze wycofały się z finansowania strukturalnie nierentownych przewozów lokalnych, tworząc własne spółki (Mazowieckie, Dolnośląskie itd.)
- nie powoduje wycofania się z "finansowania strukturalnie nierentownych przewozów lokalnych (!!!); pierwszy przykład z brzegu: czy Koleje Dolnośląskie automatycznie wycofały się z obsługi Jeleniej Góry-Lwówka?
- nie powoduje automatycznego wycofania się ze współpracy z Przewozami Regionalnymi (wyjątek - Koleje Mazowieckie, choć nie do końca, bo przecież KM i PR współpracują na wschodnich rubieżach województwa);
- nie wszystkie bogatsze powołały własne spółki (Zachodniopomorskie, Kuj-Pom, w zasadzie również Pomorskie).
Przecież to kłamstwo! Nawet po powołaniu własnych spółek województwa "inwestują w tabor" i przekazują go PRom w użytkowanie! (pierwszy przykład z brzegu: łódzkie)KwZ pisze:i to w nich inwestując w tabor. .
Zachodniopomorskie, Lubuskie, Opolskie, Kujawsko-Pomorskie, Pomorskie... Tak, ściana wschodnia.KwZ pisze:Co zostało obecnie? Ściana wschodnia.
Przy czym w Kujawsko-Pomorskim przewozy realizuje jeszcze Arriva, choć rzeczywiście na trochę innych zasadach.
I jest jeszcze choćby sprawa Małopolskich, od których PR przejmuje połączenia.
ŁK
-
- Posty: 450
- Rejestracja: 19 wrz 2018, 15:34
- Kontakt:
Przewozy Regionalne chcą zezłomować jedyny egzemplarz ED73: http://inforail.pl/koniec-ed73-001-traf ... 16112.html
- vernalisadonis
- Posty: 3080
- Rejestracja: 03 cze 2012, 13:12
Zezłomowany już.
https://imgur.com/a/obC5RTR
https://imgur.com/a/obC5RTR
Warszawa, 08.07.2014r., 8505/4A/519
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Wrocław, 04.02.2016r., 4630/010A/146
Bydgoszcz, 05.01.2022 M202/3/55
Komunikacja miejska oraz kolej
Mam nadzieję tylko, że wykonanie czynności po wpłynięciu wniosku do konserwatora, ale przed rozpatrzeniem są karane i PR-y dostaną solidną karę. Tak, żeby musieli sami odbudowywać ED73...
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
-
- Posty: 4100
- Rejestracja: 08 sie 2011, 23:20
- Lokalizacja: Stary Mokotów
- Kontakt:
Było coś jeszcze o dymisji zarządów PolRegio oraz PLK. Niestety, wtedy się obudziłem.
Dziwi taka determinacja PR w kasacji tego składu.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Podobno udało się zachować jeden z pulpitów maszynisty.
Właśnie sobie wracam z małopolski i zaczynam twierdzić, że Polregio należy zaorać. Niby jechałem turbokiblem 3 razy. Niby wszystko o czasie i powinno być spoko.
Ale te pociągi wyglądają jakby miały 30 lat od modernizacji, podczas jazdy drzwi międzyprzedziałowe telepią, ściany nie były myte od modernizacji, na zewnątrz grafiti usuwało 3letnie dziecko, w środku tak samo. Do tego jakaś dostawka z dykty w przedziale konduktorskim, po co to?
Obsługa jakby się PRL nie skończył, łaske robi że pracuje. Wypisywanie biletu z przesiadką i rowerem trwało dosłownie 15 minut, wymagało osobno terminala, teczki z drukarką i dostawki do płatności kartą.
Jak tak to wszystko porównuje do KM to jestem szczęśliwy że mieszkam na mazowszu i że 15 lat temu wygnano PR z obsługi regionalnych.
Ale te pociągi wyglądają jakby miały 30 lat od modernizacji, podczas jazdy drzwi międzyprzedziałowe telepią, ściany nie były myte od modernizacji, na zewnątrz grafiti usuwało 3letnie dziecko, w środku tak samo. Do tego jakaś dostawka z dykty w przedziale konduktorskim, po co to?
Obsługa jakby się PRL nie skończył, łaske robi że pracuje. Wypisywanie biletu z przesiadką i rowerem trwało dosłownie 15 minut, wymagało osobno terminala, teczki z drukarką i dostawki do płatności kartą.
Jak tak to wszystko porównuje do KM to jestem szczęśliwy że mieszkam na mazowszu i że 15 lat temu wygnano PR z obsługi regionalnych.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
- Daniel_FCB
- (kaczofob)
- Posty: 1598
- Rejestracja: 23 lut 2008, 20:54
- Lokalizacja: Natolin
Port Lotniczy Szczecin Goleniów. Przylot samolotu z Warszawy - 08:20. Czyli realnie 08:35 jest się gotowym do dalszej podróży.
Odjazy Regio do Szczecina - 08:18, 09:51.
Kurtyna.
Odjazy Regio do Szczecina - 08:18, 09:51.
Kurtyna.
Wciąż się zastanawiał, jak nielogiczne może się stać logiczne rozumowanie, jeśli zajmuje się nim dostatecznie duży komitet - Pratchett, Świat finansjery
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM
A mówili nauczyciele "z gminem nie zadajemy się nie z powodu ich niskiego urodzenia, ale dlatego, że nie ma po co" - Ziemiański, Achaja
FCBARCA.COM