Bastian pisze:A w ogóle to jeszcze w zanadrzu jest N45...
Tyle, że jazda do Pruszkowa przez Obozową i Stare Bemowo to już trochę zbyt duże koło.
Nie lepiej wyciągnąć
N38 z PRALKI przez Szyszkową, Środkową, Ryżową, Al. Jerozolimskie, Starodęby, Skoroszewską, Prystora, Ryżową, Al. 4 Czerwca 1989 r, Poczty Gdańskiej, Sławka, Bohaterów Warszawy, Kościuszki do PKP URSUS (ewentualnie bez podjazdu do PKP URSUS ale za to dalej: Cierlicką, Lalki, Jagiełły, Wojciechowskiego, Keniga, Orląt Lwowskich do URSUSA NIEDŹWIADKA).
Wtedy
N85 od Ursusa-Ratusz bezpośrednio Traktorzystów, Jagiełły, Warszawską, Wojska Polskiego, Sowińskiego do zawrotki przy OGIŃSKIEGO i dalej do Pruszkowa (ale z podjazdem w Piastowie w obydwu kierunkach).
Skorosze uzyskałyby wreszcie nocny, podobnie Opacz, przystanki Poczty Gdańskiej i Batalionu Włochy (tu teraz nie ma nic) lepszą ofertę niż obecne
N85, do tego obsługa Pl. Tysiąclecia wraz z okolicami Bohaterów Warszawy, obsługa ZP Henryka Brodatego i Władysława Hermana w stronę Centrum, poprawa komunikacji nocnej dla Piastowa w obie strony oraz skrócenie czasu dojazdu do Pruszkowa. Ewentualnie, jeżeli Keniga i Orląt Lwowskich nie mógłby się obyć bez tych 4 kursów
N85, to można wyciągnąć nowe
N38 dalej niż do PKP URSUS - czyli tak jak napisałem: do pętli na Niedźwiadku przez Wojciechowskiego.