Linie nocne po reformie

Moderator: Wiliam

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 27 sty 2017, 21:43

Emyl pisze:Czemu chcesz wozić Pruszków przez Wolę, skoro N35 i tak musi w takiej czy innej postaci zostać?
Chodziło mi o to, że N35 i N85* objeżdżałyby cały Ursus wzdłuż i wszerz i nie wyjeżdżałyby za granice miasta, a N76 byłoby dedykowaną linią dla Piastowa i Pruszkowa, a przez Ursus i Włochy jechałaby tranzytem po trasie linii 716 dowożąc na Wolę (właśnie do przyszłego metra, do innych nocek, może jakoś tak skoordynowana z linią N01 w miarę możliwości, i z możliwością dogodnej przesiadki w N35/N85 gdzieś w Ursusie.

* może to być też N15, ale jak widać nie każde N8x musi wyjeżdżać za miasto (patrz N81)

Awatar użytkownika
Dantte
Posty: 3480
Rejestracja: 09 sie 2006, 15:00
Lokalizacja: 8052

Post autor: Dantte » 27 sty 2017, 21:49

Oj miśki, to N85 to do Ursusa jedzie pełne, a potem to już tak średnio. Wiadomo, to typowe, ale nie wiem, czy jest sens dzielić te linie. IMHO jest dobrze, tak jak jest; jeżeli już coś zmieniać, to w całym systemie (robiąc ew. przesiadki na końce świata typu Piastów/Pruszków na Ursusie), ale obecny system nocnych, wyłączając może trochę słabą ich koordynację jeśli chodzi o przesiadki itd, jest jak najbardziej w porządku.
wszystkie linie metra na bialoleke!
2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 17

Awatar użytkownika
Wiliam
Posty: 4776
Rejestracja: 01 kwie 2012, 21:30
Lokalizacja: Saska Kępa

Post autor: Wiliam » 27 sty 2017, 22:49

reserved, N1x to zakres nocnych dla północno-wschodniej części Warszawy, a N7x to zakres dla południowo-wschodniej oraz przyległości.
Obrazek

Awatar użytkownika
Solaris U10
Posty: 2706
Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26

Post autor: Solaris U10 » 27 sty 2017, 23:11

Dantte pisze:Oj miśki, to N85 to do Ursusa jedzie pełne, a potem to już tak średnio. Wiadomo, to typowe, ale nie wiem, czy jest sens dzielić te linie. IMHO jest dobrze, tak jak jest; jeżeli już coś zmieniać, to w całym systemie (robiąc ew. przesiadki na końce świata typu Piastów/Pruszków na Ursusie), ale obecny system nocnych, wyłączając może trochę słabą ich koordynację jeśli chodzi o przesiadki itd, jest jak najbardziej w porządku.
Faktem jest, że N85 przed dojechaniem do Pruszkowa krąży coraz bardziej. Być może warto zrezygnować np. z przejazdu przez Regulską, żeby choć trochę je przyspieszyć.

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2227
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 29 sty 2017, 12:38

Moim zdaniem można wycofać N85 z poza warszawskiego odcinka na rzecz lepszej obsługi Ursusa, a do Pruszkowa/Piastowa puścić np. całotygodniowe N55, które byłoby skomunikowane z N85 na Ursusie-Ratusz dzięki czemu czas podróży z Pruszkowa został by skrócony. Dla mieszkańców Pruszkowa jadącym bardzo rano do pracy da większy komfort, bo pomijając Tour de Ursus będą mogli wstać 20 min później.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36661
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 29 sty 2017, 13:51

A w ogóle to jeszcze w zanadrzu jest N45...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Georg
Posty: 6021
Rejestracja: 25 cze 2009, 19:14
Lokalizacja: WARSZAWA

Post autor: Georg » 29 sty 2017, 15:58

Do N45 trzeba by było dołożyć brygadę. A do N85 nie trzeba.

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 31 sty 2017, 14:00

Bastian pisze:A w ogóle to jeszcze w zanadrzu jest N45...
Tyle, że jazda do Pruszkowa przez Obozową i Stare Bemowo to już trochę zbyt duże koło.

Nie lepiej wyciągnąć N38 z PRALKI przez Szyszkową, Środkową, Ryżową, Al. Jerozolimskie, Starodęby, Skoroszewską, Prystora, Ryżową, Al. 4 Czerwca 1989 r, Poczty Gdańskiej, Sławka, Bohaterów Warszawy, Kościuszki do PKP URSUS (ewentualnie bez podjazdu do PKP URSUS ale za to dalej: Cierlicką, Lalki, Jagiełły, Wojciechowskiego, Keniga, Orląt Lwowskich do URSUSA NIEDŹWIADKA).

Wtedy N85 od Ursusa-Ratusz bezpośrednio Traktorzystów, Jagiełły, Warszawską, Wojska Polskiego, Sowińskiego do zawrotki przy OGIŃSKIEGO i dalej do Pruszkowa (ale z podjazdem w Piastowie w obydwu kierunkach).

Skorosze uzyskałyby wreszcie nocny, podobnie Opacz, przystanki Poczty Gdańskiej i Batalionu Włochy (tu teraz nie ma nic) lepszą ofertę niż obecne N85, do tego obsługa Pl. Tysiąclecia wraz z okolicami Bohaterów Warszawy, obsługa ZP Henryka Brodatego i Władysława Hermana w stronę Centrum, poprawa komunikacji nocnej dla Piastowa w obie strony oraz skrócenie czasu dojazdu do Pruszkowa. Ewentualnie, jeżeli Keniga i Orląt Lwowskich nie mógłby się obyć bez tych 4 kursów N85, to można wyciągnąć nowe N38 dalej niż do PKP URSUS - czyli tak jak napisałem: do pętli na Niedźwiadku przez Wojciechowskiego.

rudy
Posty: 1803
Rejestracja: 21 maja 2007, 12:26
Lokalizacja: Skorosze

Post autor: rudy » 31 sty 2017, 19:05

Lipa pisze: Nie lepiej wyciągnąć N38 z PRALKI przez Szyszkową, Środkową, Ryżową, Al. Jerozolimskie, Starodęby, Skoroszewską, Prystora, Ryżową, Al. 4 Czerwca 1989 r, Poczty Gdańskiej, Sławka, Bohaterów Warszawy, Kościuszki do PKP URSUS (ewentualnie bez podjazdu do PKP URSUS ale za to dalej: Cierlicką, Lalki, Jagiełły, Wojciechowskiego, Keniga, Orląt Lwowskich do URSUSA NIEDŹWIADKA).
Jakoś słabo widzę dojazd do Ursusa nocnym przez Pralkę, strasznie to naokoło. Mało kto by tym jeździł, moim zdaniem. Prędzej ludzie wybiorą N85 lub N35. A z samej Pralki do Ursusa chyba zbyt wielu chętnych nie ma.
Jedyny plus to obsługa Skoroszewskiej na odcinku mocno oddalonym od ZP Skoroszewska.
Lipa pisze:Skorosze uzyskałyby wreszcie nocny
Skorosze mają N35 :wink: . Kiedyś oczywiście było lepiej, jak N85 jeździło ul. Dzieci Warszawy.
Pozdrawiam

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 31 sty 2017, 19:13

A N88 nie mogłoby pojechać od Stoickiej Al. Pow, Al. Jerozolimskimi do Piastowa i Pruszkowa? Mieszkańcom Ursusa nie chciałoby się jechać przez Pralkę, ale mieszkańcy Piastowa i Pruszkowa dostaliby szybki przelot obwodnicą. Taka separacja potoków troszkę. Wiem, że wtedy Raszyn i Janki straciłyby nocne połączenie, ale może dałoby się to rozwiązać np. poprzez jakieś nocne kursy 706 (np. skoordynowane z N38 bądź jednoperonową przesiadką w N88).

Lipa
Posty: 1513
Rejestracja: 06 sty 2008, 1:54

Post autor: Lipa » 31 sty 2017, 20:14

rudy pisze: Jakoś słabo widzę dojazd do Ursusa nocnym przez Pralkę, strasznie to naokoło. Mało kto by tym jeździł, moim zdaniem. Prędzej ludzie wybiorą N85 lub N35. A z samej Pralki do Ursusa chyba zbyt wielu chętnych nie ma.
Jedyny plus to obsługa Skoroszewskiej na odcinku mocno oddalonym od ZP Skoroszewska.
Ja proponuję zastępstwo za N85, a nie za N35. Obecną pokręconą trasą N85 jedzie do PKP Ursus aż 35 minut. N38 do PRALKI tylko 17 minut, czyli do PKP Ursus jechałoby z Centrum dokładnie tyle samo co N85. Oczywiście należałoby zamienić godziny odjazdów N38, tak aby jechał naprzemiennie z N35. Wtedy N85 mogłoby zostać "uwolnione" ze Starego Ursusa i pojechać prosto przez Traktorzystów, dzięki czemu udałoby się odzyskać 8 minut z czasu przejazdu.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 31 sty 2017, 21:19

reserved pisze:A N88 nie mogłoby pojechać od Stoickiej Al. Pow, Al. Jerozolimskimi do Piastowa i Pruszkowa? Mieszkańcom Ursusa nie chciałoby się jechać przez Pralkę, ale mieszkańcy Piastowa i Pruszkowa dostaliby szybki przelot obwodnicą. Taka separacja potoków troszkę. Wiem, że wtedy Raszyn i Janki straciłyby nocne połączenie, ale może dałoby się to rozwiązać np. poprzez jakieś nocne kursy 706 (np. skoordynowane z N38 bądź jednoperonową przesiadką w N88).
Oczywiście wiesz, że N88 na terenie Raszyna i Janek to nie prezent od Mikołaja?

reserved
Posty: 14638
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 31 sty 2017, 21:41

Ale to samo jest w przypadku Piastowa i Pruszkowa.

Awatar użytkownika
Emyl
Podrzędne Chamidło
Posty: 6942
Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
Kontakt:

Post autor: Emyl » 31 sty 2017, 21:53

Czyli że można od tak wypowiedzieć umowę Raszynowi? :>

Awatar użytkownika
MJ
(Jachim)
Posty: 2227
Rejestracja: 24 lut 2012, 14:57

Post autor: MJ » 31 sty 2017, 22:19

reserved pisze:A N88 nie mogłoby pojechać od Stoickiej Al. Pow, Al. Jerozolimskimi do Piastowa i Pruszkowa? Mieszkańcom Ursusa nie chciałoby się jechać przez Pralkę, ale mieszkańcy Piastowa i Pruszkowa dostaliby szybki przelot obwodnicą. Taka separacja potoków troszkę. Wiem, że wtedy Raszyn i Janki straciłyby nocne połączenie, ale może dałoby się to rozwiązać np. poprzez jakieś nocne kursy 706 (np. skoordynowane z N38 bądź jednoperonową przesiadką w N88).
Emyl pisze:Czyli że można od tak wypowiedzieć umowę Raszynowi? :>
Jeśli pomysł reseveda wszedłby w życie to proponuję mu przeprowadzkę do Raszyna.
Z tego co wiem to dyskusja w tym temacie dotyczy poprawienia komunikacji w nocy, a nie jej destrukcji.

ODPOWIEDZ