Modernizacja linii kolejowej nr 7 Warszawa-Dęblin-Lublin
Moderator: JacekM
Chyba jednak większy skoro na dzień dobry do rozwalki byłby tunel w Międzylesiu. S2 tez ma iść dołem. Za późno ma takie rozważania.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Jeszcze przed rozpoczęciem rysowania Międzylesia i S2 wersja z zagłębieniem torów upadła przez zabytkowe wiaty.
Nie. Konserwator zabytków będzie nadzorował remont wiat.Emyl pisze:A to one nie idą do piachu?
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Od strony wschodniej będzie tor dalekobieżny.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26798
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Zagłębienie takiej LK w wykop to gdzies 50-100 mln zl za kilometr i ile nie ma stropu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Megalomania radnych nie zna granic. Widocznie takie są koszty kruszejącego się powoli betonu w pekapiezxcvbnm pisze:Siódemka pisze:W toku gorącej i burzliwej dyskusji padł także jeszcze jeden wątek, że ten 3 tor, to tak naprawdę pomysł jedynie PLK- radni o to nie wnioskowali.
KMy ogłosiły przetarg na obsługę komunikacji zastępczej z Garwolina do Dęblina - http://www.mazowieckie.com.pl/pl/usluga ... 26-32-2017
Umowy podpisane:
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 81909.html
Nareszcie, proszę Państwa, modernizacja rusza.
http://www.rynek-kolejowy.pl/wiadomosci ... 81909.html
Nareszcie, proszę Państwa, modernizacja rusza.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
moRdernizacja
Informacja z otwarcia ofert na obsługę komunikacji zastępczej - http://www.mazowieckie.com.pl/sites/def ... fert_4.pdf
EEC ma wystawić Berkhofy Ambasadory i Neoplany N4020, to drugie to ciekawostka, bo o ile w przetargu były dopuszczone nie bez powodu wozy do 15,5m tak minimalny rok wyprodukowania to 2003, natomiast przez 21 dni od momentu rozpoczęcia świadczenia usług dopuszczone są wozy akurat od 1999 roku i nie muszą spełniać normy emisji spalin EURO III, później tylko jako autobusy zastępcze w sytuacjach awaryjnych. Czy Neoplany są zgłoszone jako podstawowe wozy czy rezerwowe, a jeśli tylko rezerwowe to w okresie wakacji i później w roku szkolnym aż do grudnia nie będzie planowo na ZKA deskorolek?
Dla zainteresowanych na ZKA na trasie: Garwolin - Dęblin jeżdżą: 3xNeoplany N4020td (ex. 6935, 6961, 6971), 4xBerkhofy Ambassadory (m.in. ex A698), 1xVDL Citea, 1xIrisbus Citelis, dodatkowo 2 wysokopodłogowe pojazdy: Scania Irizar i Renault SFR 112.