Peron 8 istnieje, o to ci chodzi?Jak zrobią Zachodni
SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
Czy pełzający zamach stanu zostanie odkręcony?
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Sądy są na polityków - a nie dla polityków!
Układ torowy z peronu 8 na linię radomską nie zatrzymujący calusieńkiej średnicy.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Popis cebulactwa w całej okazałości.Janusz Budny, wójt gminy Wiązowna
Chodzi o pieniądze. Mamy sporo wydatków i inwestycji zaplanowanych w tym roku, mamy swoje potrzeby, takie jak rozbudowa szkół w Malcanowie, Gliniance czy Zakręcie. Musimy każdy grosz dwa razy obejrzeć, zanim go wydamy. Poza tym większość mieszkańców gminy jeździ naszymi liniami autobusowymi do Warszawy, my wydajemy ponad 5% budżetu na komunikację, to jest 2 mln 600 tys. zł. Jesteśmy małą gminą. A czy Otwock dokłada do naszej komunikacji? Skąd wiadomo, że nikt z mieszkańców Otwocka z niej nie korzysta? To są wszystko spekulacje, tak samo jak to, ilu mieszkańców gminy Wiązowna jeździ SKM-ką. Nikt tego nie badał. Będziemy rozwijać komunikację według zapotrzebowania. W tym roku rozpoczynamy prace nad planem rozwoju komunikacji w naszej gminie.
1. "Większość mieszkańców jeździ naszymi gumobusami" - citation needed.
2. Wzmianka o mieszkańcach Otwocka korzystających z gumobusów do Wiązowny - nie wiem, czy bardziej śmieszna, czy żałosna. Czy ten człowieczek naprawdę wierzy w to, co mówi? Otwock - regionalny węzeł komunikacyjny i stolica powiatowa - miałby dopłacać do blachosmrodów do Wiązowny? Bo wydaje mu się, że ktoś z Otwocka może wsiadać w samochód każdego dnia, zostawiać go w lesie kawał drogi dalej, żeby wsiąść do blachosmroda?
Już chciałem wyśmiać argument "inni to ja też", ale powstrzymam się. Pan burmistrz ma rację, ZTM doi nasz region (i nie tylko nasz) w skandaliczny sposób. A wie to każdy, kto czytał RK na przełomie każdego z pierwszych lat funkcjonowania SKM, kiedy zawsze były wątpliwości, czy będzie SKM i Wspólny Bilet.Dariusz Łokietek, burmistrz miasta i gminy Karczew
SKM u nas nie budzi takich wielkich emocji. To raczej ja zawsze namawiałem radnych, żeby do tego przedsięwzięcia dokładać, współfinansować je w ramach takiej solidarności powiatowej. Dwa lata temu zmniejszyliśmy pomoc do 100 tys. zł, bo inni też zaczęli zmniejszać. W tym roku też słyszałem takie głosy od radnych, dlatego zasugerowałem żeby to dofinansowanie zmniejszyć o 30 tys. zł. I tak zostało to przegłosowane. Mamy inne potrzeby w budżecie. Poza tym w mojej ocenie ZTM bierze horrendalne pieniądze za SKM i inne świadczone usługi.
Doi bo jest dojony przez KM. Generalnie transport publiczny na rozsądnym poziomie to nie jest tania impreza tylko większość gmin podwarszawskich jeszcze tego nie zrozumiała.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Przedstaw swoje wyliczenia. Rozumiem że jesteś dobrze zorientowany ile ZTM płaci za km przejechany przez SKM i KM ( i autobusy przy okazji też) i jaką na to marżę nakłada.VLnt7 pisze:ZTM doi nasz region (i nie tylko nasz) w skandaliczny sposób.
Udział w kosztach (40% za 2 strefę i 60% za pierwszą) jest chyba dla wszystkich podwarszawskich gmin identyczny.
Z drugiej strony to lepiej, żeby 720 nie jeździło do Rzakty czy może żeby nie jeździło L20/L22, a może cięcia częstotliwości wszystkiego (jakby było czego)? Takie dziwne, że wójt stara się zaspokajać w pierwszej kolejności potrzeby na terenie swojej gminy?VLnt7 pisze:Popis cebulactwa w całej okazałości.
1. "Większość mieszkańców jeździ naszymi gumobusami" - citation needed.
2. Wzmianka o mieszkańcach Otwocka korzystających z gumobusów do Wiązowny - nie wiem, czy bardziej śmieszna, czy żałosna. Czy ten człowieczek naprawdę wierzy w to, co mówi? Otwock - regionalny węzeł komunikacyjny i stolica powiatowa - miałby dopłacać do blachosmrodów do Wiązowny? Bo wydaje mu się, że ktoś z Otwocka może wsiadać w samochód każdego dnia, zostawiać go w lesie kawał drogi dalej, żeby wsiąść do blachosmroda?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26838
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Płatny wjazd do miasta.pawcio pisze:Doi bo jest dojony przez KM. Generalnie transport publiczny na rozsądnym poziomie to nie jest tania impreza tylko większość gmin podwarszawskich jeszcze tego nie zrozumiała.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Pytanie takie, jeśli gdzieś o tym już jest to przepraszam, ale normalnie forum kolei nie przeglądam...
Tak patrzę na Pruszków w google earth i widzę, że jest jakaś zniszczona bocznica między WKD a "normalną" koleją. A przy niej całkiem spore osiedle oddalone od pociągów... Czy był (jest?) pomysł aby ten tor zrewitalizować, jakiś peron dobudować i na SKM tam wydłużyć?
Tak patrzę na Pruszków w google earth i widzę, że jest jakaś zniszczona bocznica między WKD a "normalną" koleją. A przy niej całkiem spore osiedle oddalone od pociągów... Czy był (jest?) pomysł aby ten tor zrewitalizować, jakiś peron dobudować i na SKM tam wydłużyć?
- Emyl
- Podrzędne Chamidło
- Posty: 6936
- Rejestracja: 13 wrz 2009, 16:34
- Lokalizacja: E91 ▸ Sbarascherstr.
- Kontakt:
Owszem, były pomysły wprowadzenia ruchu pasażerskiego na tę linię. Obecnie to jest łącznica techniczna WKD, więcej: https://pl.m.wikipedia.org/wiki/Linia_kolejowa_nr_512
http://www.transport-publiczny.pl/mobil ... 55573.html
S1 do Służewca? Możliwe, że od września od 5:30 do 22:00 w dni robocze. W sumie, czemu nie do Piaseczna? Ta linia tyle lat czeka na SKM.
S1 do Służewca? Możliwe, że od września od 5:30 do 22:00 w dni robocze. W sumie, czemu nie do Piaseczna? Ta linia tyle lat czeka na SKM.
Reprezentacja: 213, 115, 142, 154, 521, 523, 509, S1, KM7, M1, M2
Co parę minut pociąg z Rakowca do centrum? Jestem za!
A Piaseczno chciałoby płacić więcej ZTMowi?Emyl pisze:A w Piasecznie już się da zawracać?