Jak to kursuje? - 2012-2021
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
W TW póki co łączy się brygady z jednej zajezdni. Natomiast przy obecnych przepisach nie zawsze łączenia generują dodatkowe służby, szczególnie jeśli linia jeździ pod zajezdnią i są do dyspozycji dodatki.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Czy można prosić o dodatki z R-2 na 182 w obu szczytach?
- TranslatorPS
- Posty: 635
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Nieno, mieszania brygad z różnych zajezdni jeszcze nie widzialem nigdzie, i praktyka nakazuje raczej trzymać służby na wozach z tej samej zajezdni (w każdym razie jeszcze nie widziałem mieszania nigdzie). Co do dodatków, zgodzę się - w dublińskim wzorze często wychodzi więcej służb jeśli linia ma same całki niż gdyby miała również dodatki (ta sama linia będzie raczej potrzebować 14 kierowców do 6c, jak i 6c+1d).pawcio pisze:W TW póki co łączy się brygady z jednej zajezdni. Natomiast przy obecnych przepisach nie zawsze łączenia generują dodatkowe służby, szczególnie jeśli linia jeździ pod zajezdnią i są do dyspozycji dodatki.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Swego czasu, przez krótki czas takie coś występowało w Warszawie. Znajomy pracujący na R4,
w pewną sobotę brał na mieście wóz z R2 na 2 kółka linii 27 a potem wóz z R3 na dwa kółka linii 6
w pewną sobotę brał na mieście wóz z R2 na 2 kółka linii 27 a potem wóz z R3 na dwa kółka linii 6
Dodatki oczywiście pomagają, ale kluczowe jest, czy człowiek kończący pracę na jednej brygadzie na zajezdni, może podjąć pracę na brygadzie jeżdżącej po mieście. W warunkach warszawskich możliwe jest to tylko na liniach przejeżdżających pod bramami zakładu.TranslatorPS pisze:Nieno, mieszania brygad z różnych zajezdni jeszcze nie widzialem nigdzie, i praktyka nakazuje raczej trzymać służby na wozach z tej samej zajezdni (w każdym razie jeszcze nie widziałem mieszania nigdzie). Co do dodatków, zgodzę się - w dublińskim wzorze często wychodzi więcej służb jeśli linia ma same całki niż gdyby miała również dodatki (ta sama linia będzie raczej potrzebować 14 kierowców do 6c, jak i 6c+1d).pawcio pisze:W TW póki co łączy się brygady z jednej zajezdni. Natomiast przy obecnych przepisach nie zawsze łączenia generują dodatkowe służby, szczególnie jeśli linia jeździ pod zajezdnią i są do dyspozycji dodatki.
To musiało być w czasie zamknięcia zajezdni w grudniu 2015 r., kiedy to wozy były z różnych Zakładów podsyłane na brygady żoliborskie obsługiwane przez motorniczych z Żoliborza.Tiger-Bus pisze:Swego czasu, przez krótki czas takie coś występowało w Warszawie. Znajomy pracujący na R4, w pewną sobotę brał na mieście wóz z R2 na 2 kółka linii 27 a potem wóz z R3 na dwa kółka linii 6
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Trudno Pawciu dokładnie coś mi na ten temat powiedzieć. Mówił wtedy, że grafiki mają pomieszane i latają po różnych zajezdniach. Ale on normalnie zjeżdzał na wszystkie zajezdnie ![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
- TranslatorPS
- Posty: 635
- Rejestracja: 16 sie 2012, 20:11
- Lokalizacja: スハ・ベスキツカ乗務区
Na taki manewr pozwala również odpowiednio długa przerwa między poszczególnymi częściami służby, zakładająca bufor na przejazd z jednego punktu podmiany na inny - przy czym trzeba mieć na uwadze też czas przejazdu pomiędzy poszczególnymi punktami. Oczywiście w takich warunkach powinno się raczej starać parować dodatki zaczynające/kończące na bazie razem niźli kombinować z przejazdami motorniczych z zakładu na punkt podmiany, albo, co lepiej, planować całą linię z podmianami pod bramą zajezdni jeśli to tylko możliwe (Dublin: 4, 13, 27b, 46a, 83, 130... to znaczy ja wiem, tłukę ten sam przykład, ale oni tutaj mają to naprawdę nieźle rozpracowane od lat i wiedzą jak to robić).pawcio pisze:(...)
Dodatki oczywiście pomagają, ale kluczowe jest, czy człowiek kończący pracę na jednej brygadzie na zajezdni, może podjąć pracę na brygadzie jeżdżącej po mieście. W warunkach warszawskich możliwe jest to tylko na liniach przejeżdżających pod bramami zakładu.
Ten od cyferek i tłumaczeń.
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Ostatni manual miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni wysokopodłogowy miejski: Kraków 12240 > 538-04, 23.07.2023
Ostatni 5B/6B: EN57-2070 > ROJ 30517, 22.02.2024
Ostatni pod banderą ZTM: 6208 > 13/189, 7.01.2023
Jak kursują dodatki na 523 w obu szczytach z R-3?
-
- Posty: 143
- Rejestracja: 07 wrz 2015, 23:04
- Lokalizacja: Stara Ochota
- Kontakt:
Czy mógłby ktoś się podzielić 189/8 w DP? Byłbym bardzo wdzięczny ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Miejskie Zakłady Autobusowe sp. z o.o.
R-1 "Woronicza"
Oddział Przewozów
ul. Woronicza 29
R-1 "Woronicza"
Oddział Przewozów
ul. Woronicza 29
Czy można prosić o 4/141 w DP?
P&R Al.krakowska-5:00.7:05.9:35.12:05.14:35man1956 pisze:Czy można prosić o 4/141 w DP?
17:05.19:35.21:50
Witolin-5:51.8:20.10:50.13:20.15:50.18:20.20:50.
23:05
Czyli tę brygadę obsługuje Kleszczowa?
Chyba Kleszczowa ewentualnie Woronicza.
- MilosnikKomunikacji
- Posty: 1246
- Rejestracja: 01 wrz 2015, 20:26
- Lokalizacja: Bródno-Podgrodzie
- Kontakt:
Zły strzał. Obsługuje ją Ostrobramska i zaczyna o 5:10 z Witolina.
W takim razie masz lepsze źródło informacji.MilosnikKomunikacji pisze:Zły strzał. Obsługuje ją Ostrobramska i zaczyna o 5:10 z Witolina.
Czy można prosić godziny odjazdów brygady 9 na 520 w dni wolne?